wie kent er hier imzouren?

Gestart door xxzouinahxx, 03/10/2003 om 10:16:00

Massugrada

#30

CiteerAl Hoceima heeft wel zo'n "bloei tijd" gehad jaren 60 en 70 was het erg in trek bij toeristen.


Dat mag dus niet gebeuren....omdat de plaatselijke rust en vrede in gevaar wordt gebracht.

Idir

#31

CiteerDat mag dus niet gebeuren....omdat de plaatselijke rust en vrede in gevaar wordt gebracht.

Overdrijf je nou niet een beetje als je zegt "rust en vrede komen in gevaar"!?

Yugurthen

#32
hoe moeten we rif-gebergte een toeristiche plek maken als we nog niet eens geld van de overhied krijgen.

ayuda

#33
Beginnen met rugzak en eco-tourisme. Daarna volgt de rest.

imzourenlady

#34
IMZOUREN ruleszzzzz!!!!!!!

Abdarsia

Imzouren ..Is helemaal niet saai Ik ben voor de helft ook afkomstig uit imzouren En ik ben daar regelmatig by mn opa ..En vind t wel leuk daar mena saai:S

-xxx-

imzourenlady

Citaat van: Abdarsia op 08/07/2004 om 20:53:36
Imzouren ..Is helemaal niet saai Ik ben voor de helft ook afkomstig uit imzouren En ik ben daar regelmatig by mn opa ..En vind t wel leuk daar mena saai:S

-xxx-


ja tog!!!!

alhoceima187


imzourenlady


Samariaan

Imzouren is imzouren, en zo slecht is het er denk ik niet, anders zouden er namelijk geen mensen wonen...

karimoesh

Citaat van: xxzouinahxx op 03/10/2003 om 10:16:00
Salaam mensen.
Wie komt er hier uit Imzouren of kent het heel goed?
Of uit de omgeving?
Ik ben daar geboren maar woon nu in omgeving van Asilah. Alleen gaan we nog wel heel vaak terug naar Imzouren. En wie Imzouren kent weet dat het daar niet echt een geweldige vakantieoord is. Dus hoop ik dat er hier mensen zijn die me daar een beetje wegwijs kunnen maken, of in Al-Hoceima. Alvast bedankt

Wij wonen in Al hoceima, en ben wel eens in Imzouren geweest. Ik dacht niet dat er vrouwen woonden, je ziet ze immers niet...

miss.F.

Nou ik ben blij dat ik in Al-Hoceima woon, die mensen kijken je aan alsof je een of ander alien bent!

miss.F.

[



Dat moeten wij RIFFIJNEN zien te voorkomen.
Wij moeten gebruik maken van ons grondstoffen, zakelijke dienstverlening en industrieeen opzetten.

Ik ben het met je eens, Al-Hoceima moet niet al te toeristisch worden, anders verdwijnt het pittoreske en het moet nog wel van ons blijven!!

Ahraifi

Wat ik echt goed ken aan IMZOUREN zijn de gaten in de weg als je via BNI BOUAYACH imzouren binnenrijdt.Aan het eind van die weg kun je meteen banden en schokdempers bestellen bij de automaterialenhandels die imzouren rijk is.Ik weet nu waarom er daar zoveel zijn.

benibouyach

Citaat van: Bouyachia op 01/12/2003 om 18:00:33
Noujaaaaaa zeg, is iedereen dan zó tegen imzouren en beni bouyach? Ik vind Beni zandbak anders een heel leuk stadje, lekker stoffig en dus mooi rood gekleurd en plus je hebt er de lekkerste shoa en kefta van heel arif en imzouren heeft ook de mooiste qisiria, mooier dan die in alhoceima!!!!!
ben er helemaal mee eens bouyachia! beni bouyach en imzouren zijn heel toffe steden!! m3a salama en lekker eten hmmmmm;)