wie kent er hier imzouren?

Gestart door xxzouinahxx, 03/10/2003 om 10:16:00

xxzouinahxx

Salaam mensen.
Wie komt er hier uit Imzouren of kent het heel goed?
Of uit de omgeving?
Ik ben daar geboren maar woon nu in omgeving van Asilah. Alleen gaan we nog wel heel vaak terug naar Imzouren. En wie Imzouren kent weet dat het daar niet echt een geweldige vakantieoord is. Dus hoop ik dat er hier mensen zijn die me daar een beetje wegwijs kunnen maken, of in Al-Hoceima. Alvast bedankt

Timoush

#1
Als ik naar Marokko op vakantie ga, verblijf ik voor het grootste deel van de tijd in de buurt van Nador. Maar ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Imzouren. Het grootste deel van mijn familie woont in Imzouren. Ik zie er altijd als een berg tegenop om naar Imzouren te gaan. Dit komt doordat die mensen in Imzouren heel bekrompen zijn. Zij letten verschrikkelijk veel op elkaar. Als een vrouw een keer uit het raam naar buiten kijkt, weet de hele buurt het gelijk. Verschrikkelijk!!! Al-Hoceima daarentegen is een behoorlijke verademing voor mij als ik daar naartoe ga. Daar kun je tenminste normaal over straat lopen zonder het gevoel te hebben dat je de enige vrouw bent die buiten komt.
Tip: blijf zoveel mogelijk uit de buurt van Imzouren!!!

allasian

#2
Ja dat stadje dat nodig een opknapbeurt nodig heeft.

dounnia

#3
salam,

Ik ben zelf geboren in Imzouren en ga er jaarlijks op vakantie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het er geen moer aan vind, er is er gewoon niet veel te doen voor een meisje.

Het is trouwens niet zo groot dus een rondleiding is niet nodig, een dagje lopen en je hebt het wel gezien.

Desondanks mis ik het wel als ik er niet ben omdat ik daar mijn eerste vier jaar plus vele vakanties heb doorgebracht (al was het alleen op het dakteras 'sdah' of voor de deur.

trouwens het is wel de moeite waard om een kijkje te nemen.

Dounnia

xxzouinahxx

#4
ik ben daar in de buurt geboren, en gelukkig wonen we sinds kort in Tanger, maar omdat mijn opa en mijn tante daar wonen, gaan we daar tijdens vakantie altijd nog heen.
En het spijt me als ik hiermee mensen kwets die daar wonen, maar voor mij is het daar net een gevangenis.
Ik mag niet eens naar buiten, naar de overkant om wat lekkers te halen. Ik mag niet bij de deur staan. Ik mag niet eens uit de raam kijken. Het enige wat ik dan kan doen, is naar het dak gaan (stah) om te zonnen.
Ze leven daar echt nog gewoon in het middeleeuwen. Het moet echt nodig veranderen. groetjes

Timoush

#5

Citeerik ben daar in de buurt geboren, en gelukkig wonen we sinds kort in Tanger, maar omdat mijn opa en mijn tante daar wonen, gaan we daar tijdens vakantie altijd nog heen.
En het spijt me als ik hiermee mensen kwets die daar wonen, maar voor mij is het daar net een gevangenis.
Ik mag niet eens naar buiten, naar de overkant om wat lekkers te halen. Ik mag niet bij de deur staan. Ik mag niet eens uit de raam kijken. Het enige wat ik dan kan doen, is naar het dak gaan (stah) om te zonnen.
Ze leven daar echt nog gewoon in het middeleeuwen. Het moet echt nodig veranderen. groetjes
Ik begrijp precies wat je bedoelt!! En ik ben echt in veel plaatsen in Arif geweest, maar Imzouren is voor mij het toppunt van bekrompenheid en vooral: vrouwenonderdrukking!!!

Wasilla tarifest

#6

CiteerJa dat stadje dat nodig een opknapbeurt nodig heeft.

Waarom moet alles toch herbouwd worden? Het is juist mooi omdat het is zo als het hoort te zyn.

riffiaroos

#7
Onderwerp: wie kent er hier imzouren?

Wie kent m nou niet????

Karim24

#8
IK kom uit beni bouayach, dus reken maar dat ik het ken. Bovendien zijn beni bouayach en imzouren naar mekaar toe gegroeid. "Ik zeg altijd imzourn ibazzourn". Het stelt niet veel voor alsmede beni bouayach.

Ariaz

#9

CiteerIK kom uit beni bouayach, dus reken maar dat ik het ken. Bovendien zijn beni bouayach en imzouren naar mekaar toe gegroeid. "Ik zeg altijd imzourn ibazzourn". Het stelt niet veel voor alsmede beni bouayach.


Inderdaad karim binnen een aantal jaren zal het een dichtbevolkte gebied worden, en die 2 steden zijn naar mekaar a/h groeien, het zal één grote mega-city worden zoals New York,  en later nog alhoceima erbij


Wasilla tarifest

#10

CiteerInderdaad karim binnen een aantal jaren zal het een dichtbevolkte gebied worden, en die 2 steden zijn naar mekaar a/h groeien, het zal één grote mega-city worden zoals New York,  en later nog alhoceima erbij



Gezellig toch? DAn hoeven de mensen niet meer te zeuren dat er niks te doen valt. (vooral de meiden)

s@lou@

#11
Hoi Hoi,
Ik zelf kom uit Bni Bouyach(Bouezez)naast Imzouren een pot nat. Ewa valt niks te beleven he. Vooral Imzouren van die smalle straten waar je altijd vast zit met je auto majjaaa dat is nou eenmaal Magribbbbb maar eigenlijk heeft het wel wat:)
groetjesssss

nisserina

#12

 sallem

 ik ken het wel ik heb er tijdens de zomer een dagje doorgebracht en ik vond het er heel gezzelig!!
vooral s'avonds...
de man van mijn tante heeft er een vakantiehuis vandaar dat ik het ken.....

      sraampjes

Bouyachia

#13
Noujaaaaaa zeg, is iedereen dan zó tegen imzouren en beni bouyach? Ik vind Beni zandbak anders een heel leuk stadje, lekker stoffig en dus mooi rood gekleurd en plus je hebt er de lekkerste shoa en kefta van heel arif en imzouren heeft ook de mooiste qisiria, mooier dan die in alhoceima!!!!!

nouel

Hi Bouyachia

Ben het helemaal met je eens.... Er is niks mis met onze stadje. Ben blij dat ik er woon!!!!!

Beslamma -x- nouel