alhoceima de stad

Gestart door fouad (Gast), 12/03/2000 om 21:03:25

moech

Citaat van: maroccyberheks op 12/06/2000 om 20:23:13

hallo,

ik raak bijzonder geeirriteerd oveer het feit dat jullie allemaal zo vol zijn over el hoceima.
ik ben er een aantal keer geweest en ik weet echt waar ik het over heb. de stranden zijn ontzettend vies en de geur die er constant hangt is echt om te kotsen. en de mensen zijn zekers niet vriendelijke en zekers niet tegen europese meisjes. en het eten is ook slecht. mijn zus heeft een paar keer daar voedselvergiftiging opgelopen. dus mooi is el-hoceima zekers niet en die dappere woorden dat jullie de berberse samenleving hebbeb gered(abdelkrim)is ook gebaseerd op het verleden dat onzettend onduidelijk is en als jullie goed in de geschiedenis haddan gedoken had je gezien dat de allaouien de stichters waren en die stam die komt uit genifra. de feiten moeten wel correct zijn.
heeey rustig aan over hoceima eh voor dat ik naar je toe kom heks

abrid

Citaat van: Sabadilla op 06/10/2004 om 18:06:10
Citaat van: imzourenlady op 06/10/2004 om 17:33:16
hoe kom je aan die naam sabadilla wat betekent het hij klinkt mooi

Sabadilla is een plek in Alhoceima met uitzicht op de zee zie de foto onderaan. Mijn overgrootvader had vroeger veel grond in Sabadilla, we hebben daar nu nog steeds veel grond, echt een mooie plek met uitzicht op de zee. Vanuit Sabadilla kwamen de Spanjaarden Alhoceima voor het eerst binnen. Daar werd dus vroeger ook strijd gevoerd tussen de berbers en de spanjaarden en uit verhaaltjes van mijn opa lagen daar vroeger veel lijken van de spanjaarden te rotten in open lucht. Uiteindelijk kwamen toen de spanjaarden naar mijn overgrootvader toe en hebben bij hem gebedelt voor een lapje grond bij Sabadilla, waar nu die Spaanse begraafplaats staat. In ruil daarvoor kreeg mijn overgrootvader een lapje grond in de wijk bario haddou dat toen nog in handen was van de Spanjaarden, daar woon ik dus nu in Alhoceima.







Ze hebben het wel verpest met die riool zuiverings installatie daar. 

abrid

Er liggen ook Islamitische graven toch. Er is een afscheiding tussen de Christenen en de Moslims.

IK wist niet dat Sanjurjo hier lag. Hij heeft in 1927 het sein veilig gegeven. Hoe is ie dan in een massa graf terecht gekomen?

moech

#93
hey mensen ik ben van hoceima en euhm... mensen van hoeceima of ergens anders mag ik jullie @mail ik wil jullie leren kennen

moech

kent iemand de @mail van die cyberheks ofzoiets... dan voeg ik haar toe op mn msn en dan kan ik haar lekker de huid vol schelden

Izouran

Citaat van: moech op 07/10/2005 om 16:29:07
Citaat van: maroccyberheks op 12/06/2000 om 20:23:13

hallo,

ik raak bijzonder geeirriteerd oveer het feit dat jullie allemaal zo vol zijn over el hoceima.
ik ben er een aantal keer geweest en ik weet echt waar ik het over heb. de stranden zijn ontzettend vies en de geur die er constant hangt is echt om te kotsen. en de mensen zijn zekers niet vriendelijke en zekers niet tegen europese meisjes. en het eten is ook slecht. mijn zus heeft een paar keer daar voedselvergiftiging opgelopen. dus mooi is el-hoceima zekers niet en die dappere woorden dat jullie de berberse samenleving hebbeb gered(abdelkrim)is ook gebaseerd op het verleden dat onzettend onduidelijk is en als jullie goed in de geschiedenis haddan gedoken had je gezien dat de allaouien de stichters waren en die stam die komt uit genifra. de feiten moeten wel correct zijn.
heeey rustig aan over hoceima eh voor dat ik naar je toe kom heks

hahhaha jeh mo7

moech

Citaat van: Izouran op 08/10/2005 om 16:35:44
Citaat van: moech op 07/10/2005 om 16:29:07
Citaat van: maroccyberheks op 12/06/2000 om 20:23:13

hallo,

ik raak bijzonder geeirriteerd oveer het feit dat jullie allemaal zo vol zijn over el hoceima.
ik ben er een aantal keer geweest en ik weet echt waar ik het over heb. de stranden zijn ontzettend vies en de geur die er constant hangt is echt om te kotsen. en de mensen zijn zekers niet vriendelijke en zekers niet tegen europese meisjes. en het eten is ook slecht. mijn zus heeft een paar keer daar voedselvergiftiging opgelopen. dus mooi is el-hoceima zekers niet en die dappere woorden dat jullie de berberse samenleving hebbeb gered(abdelkrim)is ook gebaseerd op het verleden dat onzettend onduidelijk is en als jullie goed in de geschiedenis haddan gedoken had je gezien dat de allaouien de stichters waren en die stam die komt uit genifra. de feiten moeten wel correct zijn.
heeey rustig aan over hoceima eh voor dat ik naar je toe kom heks

hahhaha jeh mo7

moech

Citaat van: Temsamen op 12/04/2001 om 18:01:33
heeeee hekske
Ik ken grifna wanneer je er binnen komt word je verwelkomd door de hoeren of nie. Daar staat jullie plaats toch bekend voor corrigeer me als ik het verkeerd heb. Ten tweede staat jullie stad bekend voor met dat abrakadabra gedoe. of nie corrigeer me als ik het verkeerd heb. En te derde zijn de meeste van jullie zware rassisten tegenover berbers of nie corrigeer me als ik het mis heb. ook naa het bekijken van deze punten heb jij geen recht van spreken of nie corrigeer me als ik het verkeerd heb.
Ik dank namens brabant en omstreken.
ik heb egt zin om die maroc cyberheks zo te gaan killenn eh tfoe ghiefa

Izouran

Citaat van: moech op 08/10/2005 om 18:23:29
Citaat van: Temsamen op 12/04/2001 om 18:01:33
heeeee hekske
Ik ken grifna wanneer je er binnen komt word je verwelkomd door de hoeren of nie. Daar staat jullie plaats toch bekend voor corrigeer me als ik het verkeerd heb. Ten tweede staat jullie stad bekend voor met dat abrakadabra gedoe. of nie corrigeer me als ik het verkeerd heb. En te derde zijn de meeste van jullie zware rassisten tegenover berbers of nie corrigeer me als ik het mis heb. ook naa het bekijken van deze punten heb jij geen recht van spreken of nie corrigeer me als ik het verkeerd heb.
Ik dank namens brabant en omstreken.
ik heb egt zin om die maroc cyberheks zo te gaan killenn eh tfoe ghiefa

maak je niet zo druk joh...je mag niet schelden e moesch

moech

Citaat van: Izouran op 08/10/2005 om 18:24:38
Citaat van: moech op 08/10/2005 om 18:23:29
Citaat van: Temsamen op 12/04/2001 om 18:01:33
heeeee hekske
Ik ken grifna wanneer je er binnen komt word je verwelkomd door de hoeren of nie. Daar staat jullie plaats toch bekend voor corrigeer me als ik het verkeerd heb. Ten tweede staat jullie stad bekend voor met dat abrakadabra gedoe. of nie corrigeer me als ik het verkeerd heb. En te derde zijn de meeste van jullie zware rassisten tegenover berbers of nie corrigeer me als ik het mis heb. ook naa het bekijken van deze punten heb jij geen recht van spreken of nie corrigeer me als ik het verkeerd heb.
Ik dank namens brabant en omstreken.
ik heb egt zin om die maroc cyberheks zo te gaan killenn eh tfoe ghiefa

maak je niet zo druk joh...je mag niet schelden e moesch
jah maar daar kan ik egt niet tegen dat die stomme trut lhodeima uitmaakt ze heeft nog  nii eens haar eigen kont tegoeij afgeveegd

goudsemocro

weet je wat het is eh mensen die shab alhoceima hebben dingen waar ze trots op kunnen zijn en de meeste mocros uit nederland komen daar vandaan en de mensen die daar niet vandaan komen willen graag bij ons horen

en wij zijn zo trots op onze stad dat ze ons naar beneden willen halen wat overigens nooit zal lukken

maar maroccyberheks volgens mij heb je de verkeerde afslag genomen bij nador ofso maar ik haat je niet hoor je bent alleen een beetje in de war dat is menselijk

Temment_Narif

AL hoceima..Mijn pareltje,je t'adore....

Amando

AL HOCEIMA I LOVE YOU!!

athsaynou

2005:

Playa boot;





Playa;





queen_latifa

hey nou alhoucima is echt wel mooi
en is dit de fouad die k denk dat dat is groeten latifa