alhoceima de stad

Gestart door fouad (Gast), 12/03/2000 om 21:03:25

Irnas

#15
Volgens mij spreken de mensen in gnifra ook Tamazight.
Maar ja, swasa en chloh zijn erger dan Arabieren.
Ze haten hun eigen cultuu en identiteit

Badis (Gast)

#16

Gnifra zijn Imazighen van de Atlas, en wat zie je daar gebeuren zou je in een islamitische land niet voorstellen;

maar de Arabieren met de Islam, gaven de vrouwen van de atlas alle vrijheid om als een soort toeristische atraktie voor markko naar buiten te treden. maar eigenlijk de echte bedoeling was, een slechte naam aan Imazighen  geven.

Abdu

#17
Azul,

een heks die haar eigen mening geeft over Alhoceima,waar ik trouwens ook vandaan kom,en onze broeders beginnen gelijk alle Swassa en Shlou7 te beledigen en te vernederen omdat toevallig deze heks een Shel7a kan zijn!

Er is ook een andere trouwe bezoekster van deze site die ook een Shel7a is.Verdient zij het ook om dit te lezen over haar volk?

Weer scheren we alles en iedereen over een kam!Playa en Carabonita zijn inderdaad niet zo schoon.Bij Carabonita komt er zelfs een rioolpijp uit.In het verleden althans!

Natuurlijk zijn de meeste stranden heel schoon.Natuurlijk worden sommige stranden vervuild door de bezoekers(kamelen oa)waaronder veel kampeerders.Maar laten we de andere Imazighen toch in hun waarde laten!

Azul.

Loubna (Gast)

#18
hoi Fouad, Ik kom ook uit de geweldige stad Al Hoceima.

MiNiR

#19
Thsadjmawem,

Dit allemaal om EEN enkele vraag:  
"hoi zijn er nog leuke meisjes die uit alhoceima komen hier"




bredase

#20
groot gelijk, alhoceima IS de stad. En over de inwoners....wij zijn gewoon speciaal.......groetjes een meid uit bni bouayach

bredase..

#21
wat moet ik doen hier? wil iemand me helpen want ik snap er geen zak van. liefs ikke

superAmazigh

#22
Voor het Meisje die uit Gnifra komt en andere Imazighen (Swassa en chloh), wij Iriffian houden ontzettende veel van jullie ondanks dat jullie een hekel aan ons hebben.
Jullie zijn van ons bloed en wij vechten ook voor jullie.
jullie Ideeen over Amazigh volk hadden we vroeger in Arif ook, maar nu zijn wij e'e'n stap verder.
Ik hoop dat jullie ons gaan volgen en hand in hand doen voor ons vaderland.

Sommige Imazighen in deze site weten niet dat Gnifra nog niet gearabiseerd is, vandaar die onverstandige reacties van hun.

Mys_an_Yemma

#23
HAhahahahahahahahaaaaaahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah wayamaaaaaaaaaaaaa hahahahaha wayamaaaaaaaaaa wayamaaaaaaaaaaaaaa je stelletje gekke je ziet gelijk dat het rouafa zijn ooooohhh wat voel ik me thuis hmmmm ik heb geloof ik die marokko niet nodig dit is al goed genoeg

ouafa (Gast)

#24
Hallo allemaal,

ik kom ook uit Al-Hoceima, en ik vind het is echt een leuk stadje.
Voor mensen die het niet leuk vinden daar. Kan ik alleen zeggen,
het is maar wat je zoekt....

BEN taib de stad

#25
ik zal jullie eens wat vertellen el hocema is heel mooi maar toch ben taib blijft de stad van de gezelligheid

abdelkrim el khattabi

#26
Moeten jullie effe na me luisteren, die arabische slet is door een van onze irriffien blind ge****t en zwaar gedist en tuurlijk ziet ze niks meer in alhoceima,maar dat blijven gewoon doen met die arabische bitsches als ze ons in de stad der steden blijven lastig vallen.respect

de drie roafa

#27
Ik reed met me sl 500 benz door gnifra en het enig wat ik zag waren sletjes met kwijl die tot aan de grond reikte. Dus hou je snolle bek maar dicht en kijk voor je  uit en voeg je maar tot hun. De volgende keer zijn we niet zo aardig alright!!!!!.  

                            RESPECT ALHOCEIMA
                                 CITY OF ANGELS

thirli

#28
Salaam, Azul,

Wat een liefde allemaal, echt heel mooi. Waar gaan we toch heen met zijn allen, waarom zijn we zo snel uit onze tent te lokken.

Nou kijk als je goed leest dan is ze er een paar keer geweest ..... conclusie de eerste paar keren waren perfect ... hihihi en ook haar zus die is EEN paar keer gegaan .... conclusie ze houdt van voedselvergiftiging ...... wat ik hiermee bedoel te zeggen haar/zijn hele verhaal klopt niet ..... wat doen we dan daarmee>>>>>>>> lezen nadenken niet reageer of reageren met

WIJ HOUDEN OOK VAN JOU SCHAT hihihihihi

Dus wat maken we ons druk om love is in the air have fun en lees niet alleen wat je wilt lezen maar lees ook tussen de lettertjes door hihihihi

En euh life is a bitch eens zul je er een trawen hihihihi ...

wassalaam

Ghariba

#29
Alhoceima? ja wat zal ik daar nou over zeggen? ik woon er zelf en ben er zowat elke jaar.je kunt er leuke tijden hebben. alleen 1  probleempje de mensen daar en dan heb ik het met name over de mannen willen maar niet veranderen. Voor de dames die op vakantie zijn valt er helemaaal niks te beleven, als je na 21uur daar nog buiten loopt wordt je helemaal de tyfus uitgescholden (en ik loop er absoluut niet uitdagend bij)! want daar schijnen marokkaanse mannen niet tegen te kunnen. mag je blij zijn als je veilig niet aangerand thuiskomt.'saovons lopen er alleen maar van die dronkaards rond , die daar niet eens wonen maar uit dorpen komen zoals bni bouyach, imzouren enz.
En nog iets, je hoeft maar 1 stap in zee te doen, en je wordt gelijk aangevallen door piranjaaass