Leuke steden???

Gestart door Zohra, 06/05/2001 om 20:09:02

Tima (Gast)

#30
heyy hatima die dingen die je opnoemde in maastricht: je hebt wel gelijk ik ben er ook eens geweest.. en dat is zeker een leuke stad! en niet vergeten die grotten te bezoeken.. groetjes fatima

Tima (Gast)

#31
hahaha ik bedoel HATIM.. sorry..:)

samad (Gast)

#32
CiteerAsjeblieft geen Imzouren!!!!! Daar zit je pas tussen 4 muren opgesloten!!!!!
Najah zeg !!

Malika

#33
Die grotten in Valkenburg???? Dat is gewoon niets! Ik ben er met school een keer geweest en vond het niets aan.

Wat je wat pas een mooie gezellige stad is? Hoogeveen.... for the insiders the place to be. Vergeet je klompen niet als je gaat! Hihihihi

Eindhoven is een pracht van een stad. Vervelen is out of the question...

Groningen is trouwens ook de moeite waard om een bezoek af te leggen...


Hatim

#34

CiteerDie grotten in Valkenburg???? Dat is gewoon niets! Ik ben er met school een keer geweest en vond het niets aan.

Wat je wat pas een mooie gezellige stad is? Hoogeveen.... for the insiders the place to be. Vergeet je klompen niet als je gaat! Hihihihi

Eindhoven is een pracht van een stad. Vervelen is out of the question...

Groningen is trouwens ook de moeite waard om een bezoek af te leggen...



Malika...groningen??? wayaaw, vanaf sittard naar boven is alles zo plat als een pannekoek, dat is toch niets, wij Rijaffa zijn bergen gewend, en die komen we in het zuiden tegen.

Zohra

#35
Nou bergen in Nederland? Ik heb er nog nooit een gezien!!

Maar maasstricht is dus de aanrader voor iedereen!!!
Misschien dat ik er nog eens heen ga, lijkt mij ook wel een leuke, mooie stad.

En ik zag dat iemand zei dat je met een boog om Den Haag moest lopen!! Nou daar kan ik over meepraten, alleen als je echt aandacht tekort komt kan je daarheen.maar het is toch wel een leuke stad voor eens in het half jaar ofzoiets.

Groetjes Fatima Zohra

thirli

#36
Azul,

Ik heb vorige weekend een fijn weekend in Brussel gehad, keek in het begin wel tegen op. Het is een echte aanrader, als je ooit naar parijs bent geweest nou dat is nog niets vergeleken bij brussel. Je voelt je gewoon thuis daar, je kan lekker van je couscous genieten terwijl je vermaakt wordt door een buikdanseres.

Ik had alweer in geen tijden zo een weekend meegemaakt, het was heerlijk om je weer een beetje onder de mensen te voelen.

P.S.: mischien dat het gewoon aan gezelschap heeft gelegen ;) maar het was echt een heerlijk weekend, deed me goed.

Fedwa

#37

CiteerAzul,

Ik heb vorige weekend een fijn weekend in Brussel gehad, keek in het begin wel tegen op. Het is een echte aanrader, als je ooit naar parijs bent geweest nou dat is nog niets vergeleken bij brussel. Je voelt je gewoon thuis daar, je kan lekker van je couscous genieten terwijl je vermaakt wordt door een buikdanseres.

Ik had alweer in geen tijden zo een weekend meegemaakt, het was heerlijk om je weer een beetje onder de mensen te voelen.

P.S.: mischien dat het gewoon aan gezelschap heeft gelegen ;) maar het was echt een heerlijk weekend, deed me goed.


Hmmmz...Parijs is niets vergeleken met Brussel??? :D :D :D

Ik denk toch echt dat het aan je gezelschap ligt...Brussel leuker dan Parijs..hilaaarisch is T gewoon...hehe...


thirli

#38
Azul,

Ieder zo zijn stekkie volgens mij he ....... het zou toch wat zijn als ik allemaal leuk vondt wat mijn medemensen leuk vinden .... hihihihihi was ik mischien nu al een varken ;)

zuster

#39
Haloa....

Ja ik denk ook echt dat het wat met die buikdanseres te maken had  want parijs is de stad van de romantiek

p.s. tenzij je niet romantisch bent hahahaha

beslama

thirli

#40
Azul,

Ik hoor het alweer, de vrouwen van tegenwoordig hebben elke plekje op aarde al gehad hihihihihihi ;) sorry dames.

Het was inderdaad de buikdanseres en lekker dat ze was hihihihi vooral met die couscous erbij ;).


zuster

#41
had ze een buikje of echt een buik hahahaha

02/07/01 om 15:55:40

#42

Fatima_Zohra

#43
Utrecht leuk omdat de mensen zich aan de mode houden?????? Leg dat eens uit!!!


Numi

#44
ja leg eens effe uit