Leuke steden???

Gestart door Zohra, 06/05/2001 om 20:09:02

Mo_Muchacho

#15
He tima, jij komt uit helmond, je bent toch niet de tima die ik denk dat jij bent, het zusje van die kleine???

Yuba

#16
Azul

Ja inderdaad Utrecht is niks, maar dat hangt er af van hoe men naar utrecht kijkt, mocht men komen naar utrecht enkel om tussen de vier muren te zitten dan is het zeker niks!

Dehya

#17
Yuba,

Welke stad is er wel leuk als je tussen vier muren zit?

Het gaat hier over een stad bezoeken, niet over thuis zitten in een andere stad.

Nou, wat is er dan te zien in Utrecht?

a3touk

#18
hahaha ja inderdaad als je wil Imzouren/Beni bouyache bezoeken dan moet je in B.O.Z zijn,niet ver en niet duur*cool*

Yuba

#19
Azul Dihia,

Als jij het niet weet, ondanks dat jij verschillende malen Utrecht hebt bezocht, dan betwijfel ik het of je daadwerkelijk iets van deze stad hebt gezien.

thanemmerth.

Zohra

#20
Asjeblieft geen Imzouren!!!!! Daar zit je pas tussen 4 muren opgesloten!!!!!

Maar Maastricht lijkt mij zeker een leuk stadje, moet ik echt wel een keer heen gaan!

Maar hoe zit het met Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, hoe zijn deze steden?

Groetjes Fatima Zohra

mounia_berkania

#21
's hertogenbosch is ook een leuke stad!!!

Tima (Gast)

#22
Eindhoven is wel leuk, ietsjes groter dan Den Bosch.. en ja Ithri helmond is wat (erg veel.. ) minder maar nijmegen is zeker leuk! en mo muchasou nee ik denk dat je de verkeerde voor je hebt! welke kleine? groetjes fatima

zuster

#23
Dag Zohra

Ik zal je even mijn mening geven

Utrecht niks te beleven ik vindt ik persoonlijk
Antwerpen vindt ik alleen leuk als ik goud ga kopen ze hebben echt hele mooie sieraden maar weining winkels leuke winkels in het centrum
emzo kan ik nog wel een tijdje doorgaan
ik weet niet waar je van houdt maar als je wil winkelen moet je naar amsterdam toekomen of naar rotterdam en als je van de natuur wil genieten raad ik je aan om naar bloemendaal te gaan ik vindt het daat heel mooi lekker wandelen genieten van de mooie natuur en er staan ook hele mooie huizen ook mooi om te zien vindt ik en je kan daar ook lekker wat drinken eten of genieten van een ijscoupe en daana ga je nog even bij het kopje van bloemendaal naar boven om te genieten van het mooie uitzicht daar echt prachtig

Oke dat was het voor nu Beslama

Inez

#24
Hi allemaal

The place to be (voor mij toch) is Londen!!!  En dan op de 2de plaats my hometown Antwerp!  Enne Fatima believe me, veel leuke winkels hier.  Mijn nichten en vriendinnen uit Nederland komen altijd hierheen om te shoppen (goedkoper ook *lol* ).

Groetjes


Tmazight (Gast)

#25
Ik snap niet wat je mooi vind aan Bloemendaal Fatima. Als je van rijkeluishuizen wilt genieten kun je beter naar Nijmegen gaan, mooie stad en een mooi bos. Het enige mooie aan bloemendaal is het Parnassiastrand of de aangrenzende duinen, maar die horen niet bij Bloemendaal.

De beste winkelstad met voorsprong vind ik Rotterdam. Amsterdam is leuk in de zomer met de levende standbeelden en de straatconcerten veel bezienswaardigheden. Vergeet niet Artis en Madame Tussaud te bezoeken, altijd leuk. Den Haag daar kun je beter met een grote boog omheen lopen, dat is echt niks.

Hatim

#26
Maastricht is de leukste stad van Heel nederland, als je naar Maastricht gaat, moet je de Cauberg in Valkenburg eens bezoeken, en je moet daar de mijnen eens bezoeken, je kunt daar een complete rondleiding krijgen van hoe het vroeger in de mijn aan toe ging, echt met alle werkende apparatuur.  Verder zou ik de St. Pietersberg bezoeken echt je weet niet wat je ziet, je kunt daar vanaf het hoogsteppunt van Nederland (daarbedoel ik een natuurlijke hoogte) de heel stad en de Maasplassen zien, verder raad ik jullie aan om de grotten te bezoeken, je krijgt dan een wandeling van bijna 15 km in de grotten, en voor degene die flink de beest willen uithangen zou ik de discotheek die in die grotten is ingebouwd eens bezoeken....  Als je van terrasjes houd, dan moet je het vrijthof en  o.lieve vrouwplein niet vergeten.  Maastricht is niet te verglijken met andere steden, ik kan hier nog uren over  ****** ga het zelf zien dan geef dan pas je reactie of ik hier heb gelogen.  Maastricht echt een aanrader voor iedereen.  Neem wel de tijd om dingen te bezichtigen.  


voor  mij is het makkelijk, ik heb daar familie wonen die mij het 1 en ander hebben laten zien, ik moet zeggen ik was er echt van onder de indruk.

Groetjes

Fedwa

#27

Ik raad jullie allen aan om een bezoekje te brengen aan Monnickendan. Dat ligt op zo een 20 kilometer boven Amsterdam.
Ik heb vorig jaar de eer gekregen om daar stage te mogen lopen en heb er echt genoten.....NOT!
Ik was er werkelijk een attractie...de meesten hadden namelijk nog nooit een allochtoon in levende lijfe gezien.

Een kanttekening:

Kleuter: Moeder!
Moeke: Ja, Jantje...wat is er?
Kleuter: wat...wat wat is dat?
Moeke: Jantje...kijk...dat is nou een allochtoon...:)
Kleuter: Ow...wauw jaaa...zwart haar...

Dus als je dat ook een keer wil meemaken...take your chance and visit MONNICKENDAM!

Groet Fedwa

zuster

#28
CiteerHi allemaal

The place to be (voor mij toch) is Londen!!!  En dan op de 2de plaats my hometown Antwerp!  Enne Fatima believe me, veel leuke winkels hier.  Mijn nichten en vriendinnen uit Nederland komen altijd hierheen om te shoppen (goedkoper ook *lol* ).

Groetjes


Haloa The place to be London ooooooooohhhhhhhh ik dacht dat we het alleen over nederland en belgie hadden maar dan vindt ik monaco toch top dat is pas winkelen hahahahahaha

ene antwerpen ja ik koop daar ook kleding als ik wat leuks heb gezien wat in nederland niet meer verkrijgbaar is dan ga ik eerst naar rotterdam en als ik weer eens zin heb en ik het echt mooi vond naar antwerpen

mare jullie hebben wel hele lekkere bonbons hoor hahahaha

Beslama

;););)

zuster

#29

CiteerIk snap niet wat je mooi vind aan Bloemendaal Fatima. Als je van rijkeluishuizen wilt genieten kun je beter naar Nijmegen gaan, mooie stad en een mooi bos. Het enige mooie aan bloemendaal is het Parnassiastrand of de aangrenzende duinen, maar die horen niet bij Bloemendaal.

De beste winkelstad met voorsprong vind ik Rotterdam. Amsterdam is leuk in de zomer met de levende standbeelden en de straatconcerten veel bezienswaardigheden. Vergeet niet Artis en Madame Tussaud te bezoeken, altijd leuk. Den Haag daar kun je beter met een grote boog omheen lopen, dat is echt niks.

Smaken verschillen