Temsamane

Gestart door amazjan, 30/04/2003 om 21:10:05

amazjan

wie komt er uit Temsamane? of uit krona ?
en wie gaat zijn vakantie daar doorbrengen dit jaar?

Wasilla tarifest

#1

Citeerwie komt er uit Temsamane? of uit krona ?
en wie gaat zijn vakantie daar doorbrengen dit jaar?

Ikkkkkkkkkkkkkke en in nador natuurlyk

sweet_shadia

#2
heeeeeey
ik kom ook uit temsamen
bij boudinar.

ik ga dit jaar niet op vakantie.
echt jammer want ik zal het echt missen

ik ga deze vakantie hard werken om een auto te kopen
maar ja ....
voor diegene die wel gaan
echt een fijne vakantie toegewenst
maar ja in temsamen is het altijd leuk..
en neem een paar tihendasht voor me mee hahaha
doei

Wasilla tarifest

#3

Citeerheeeeeey
ik kom ook uit temsamen
bij boudinar.

ik ga dit jaar niet op vakantie.
echt jammer want ik zal het echt missen

ik ga deze vakantie hard werken om een auto te kopen
maar ja ....
voor diegene die wel gaan
echt een fijne vakantie toegewenst
maar ja in temsamen is het altijd leuk..
en neem een paar tihendasht voor me mee hahaha
doei


Ja temsamane is zeker tof krona boudinar raghmis n temsamane en dhar obaren en ga zo maar door joehoeeeee heb echt zin in de vakantie lekker 7 weken chillen

Temsamani_1

#4
Hey mensen,

Ik kom ook uit temsamane, kennen jullie takseft an dha. naast boudinar, bij die grote moskee toren, net als mekka. maar ik ken ook Krona, boudinar, ragmis, anouar, dhar oubaran.Temsamane is mooie he, die mooie heuvels, vooral in de winter, wanneer alles mooi groen is.

temsemane#01

#5

ja ik kom ook uit temseman
----------->krona<---------------
en wat mis ik het want we gaan dit jaar niet
t is echt saai hier in dit landje
maar ja ieder die gaat geniet er van en wat temsemane betreft daar heb je pas echt vakantie gewoon lekker luieren
 -X-

temsamen1984

#6
hallo mensen

ewa hoe was het in temsamen ?? bij ons in irmekschen was het wel relax haha maar ja ging vaak nar big city krona haha maar goed wil wel weten hoe het bij jullie i gelopen in temsamen en waar jullie daar zijn geweest

Tarifescht

#7
Heee Temsamen 1984, broertje,

niet stoer doen jongen dat je naar Temsamen bent geweest!

Maar luitjes, Temsamen is heerlijkkk, alleen vindt ik Krona de meest verschrikkelijke plek, tfoe echt een mannenplek!!!!!!!!!!!!!!

nabiha

#8
Ik kom ook uit Temsamane (maar woon al 20 jaar in Nador), uit Enwel om precies te zijn. Ben er dit jaar 10 dagen geweest. Was echt lekker, even frisse lucht opsnuiven, al dat prachtige groen, en natuurlijk de zee van Temsamane, die is te mooi voor woorden.........


groetjes

ait_touzini

#9
Ien sraam gaouam a streekgenoten,

Ik ben een U Thuzin die in Krona woont. Want Krona ligt op de grens van Temsamane en Ait Touzine. Echt een mooie gezellige dorp. De grote voordeel is dat het centraal ligt. Je kan zo naar Nador en Alhoceima. En de omliggende dorpen en landschap zijn prachtig: Boudinar, Kmis n Temsamane, Amzoro, Ajarmaouas, Annoual enz.
VOOR IEDEREEN DIE NAAR TEMSAMANE GAAT: GENIET VAN HET MOOIE LANDSCHAP EN DE AARDIGE MENSEN. WIE WEET ZIE IK JULLIE WEL IN KRONA VOLGEND JAAR.

moezika

#10
ik uit zghoul wie kent dat????

Ibtissam

#11
Hallo daar,
Alles goed met je? ik las net dat je uit Tesemane komt, en zelfs waar ik ook vandaar kom. ik woon ook naast die omgeving van moskee bij takseft adha! en jij??
grtjs

tweety

#12

Citeerwie komt er uit Temsamane? of uit krona ?
en wie gaat zijn vakantie daar doorbrengen dit jaar?
wat leuk om te lezen dat er zoveel mensen uit temsamane komen, me included.

temsamanino

#13
salaam moulikoem.

zozo veel itemsamanen ik dacht dat hier niet zi veel itemsamanen echt leuk onze zachte hart haha.

ik kom ook temsaman en ik woon in amzoro jawel jullie kennen wel van daar langs rijd de bus naar nador toch ewa daar woon ik iemand die daar woont wil ik heel graag contact met ze op nemen maak niet uit als als ze maar temsamani is echt gezellig hier.

wasalaam moulikoem warahma toe allah wabaraka to

ik

#14

Citeerwie komt er uit Temsamane? of uit krona ?
en wie gaat zijn vakantie daar doorbrengen dit jaar?

Ik kom uit ijermaouas en hebben een huis in krona