"Iqar3iyen", naam en verspreiding?

Gestart door Lezer, 21/08/2010 om 18:31:28

Ifri

Ik ben 3 talig, Frans, Nederlands en Engels met noties van Duits en Arabisch haha

buɛluz

#61
Error 404 - Not found

buɛluz

#62
Error 404 - Not found

Ifri

Citaat van: Señor Canardo Echo op 27/08/2010 om 22:53:16
Of anders wat?

Broeder wat voor een vraag is dat? Ben je een gangster of zo?

Amaai het is erg gesteld met de Imazighen?

Jouw attitude is vreemd, broeder, je bent zo cynisch en zo gefrustreerd, je bent zo kil en koel, te lage emotionele inteligentie misschien?

wees wat vrolijker, we zijn hier allen broeders, we moeten verbroederen, door jou heb ik zin om hier niet meer op bezoek te komen, ik had een recente herleving van m'n Amazigh-gevoelens, en da's de reden dat ik hier vaker kom, maar door mensen zoals jij, denk ik dat ik beter een andere website ga zoeken,

Je zit telkens te zeggen "onze gefrustreerde Ifri, fuck off man, je kent me niet "je valt in herhaling enzo


Ifri

Citaat van: Señor Canardo Echo op 27/08/2010 om 22:55:57
Jij kan echt geen Frans anders had je voor zelf al kunnen lezen in mijn vorige post dat sultan moulay Yacoub geen Alaoui sultan was, maar tot el Muwahidun behoorde. Tenzij jij dat gewoon "met opzet" vroeg en jezelf van de domme hield.

Stop met valse insunaties alstublieft, ik spreek zeer goed Frans, ik heb een Master eh mijnheer betweter, mijn heer weet alles

Waarschijnlijk heb ik het over het hoofd gelezen dat van die Al Mouwahideen

buɛluz

#65
Error 404 - Not found

3ich

Houden we het wel netjes, heren!

Wij zijn hier om informatie uit te wisselen en kennis te vergaren. Niet om elkaar op de kast te jagen.

Wat betreft senor dit is gewoon zijn stijl. Hij test iedereen uit. Bloedzuiger. Als je er door heen prikt heb je meer aan hem dan een gemiddelde amazigh.nl bezoeker.

Nichnin d iwdan. Tarwa n Amazigh! Odji bo d 3anta

buɛluz

#67
Error 404 - Not found

Ifri

Citaat van: Señor Canardo Echo op 27/08/2010 om 23:00:17
Ik hoop niet dat ik je nou op je teentjes heb getrapt, maar ik wil jou wel wijzen op het niveauverschil tussen ik en jij. Ik stel namelijk nooit ultimatums aan andere mensen. En zeker geen ultimatums die ik niet eens waar kan maken... vanachter mijn pc vandaan.

Beste broeder, welke fucking ultimatums? Waarover heb je het?

Je hebt een neerbuigende houding, typisch Aith Said zeker?


In mijn buurt is er ook zone jongeman die zwaar gehaat is door gans de streek, omdat hij zo arrogant en zo'n neerbuigende houding, hij heeft niets om arrogant over te zij, geen diploma, geen geld, geen uiterlijk, geen huis, geen eer, geen reputatie en hij is een Assheed, zoals jij, zelfs zijn smoel is om op te slagen, dus beste broeder zet die arrogante en neebuigende houding opzij, we zijn Imazighen we zijn hie rom te verbroederen en niet om zoals vrouwen te doen tegen elkaar

Ifri

Ik ben ook weg en ik kom niet meer terug

Alé azul

3ich

Citaat van: Ifri op 27/08/2010 om 23:05:31
Ik ben ook weg en ik kom niet meer terug

Alé azul


Ichak michoran?

Ikse7 r7ar ma? Ra7 ag izen rqas n etheey ne3 ne3.

Hadou

Citaat van: Ifri op 21/08/2010 om 22:27:35
Ik denk dat Iqerhiyan afstammen van een volk dat afkomstig is uit Spanje.

Weet je wat typerend is bij Ikeriyan, is het vaak voorkomende achternaam

"Awerchan" Aberkane, berkani, Habashi, altijd zwart zwart,

Verder nog denk ik dat "akerhi" roeier betekent,

ze waren roeiers, ze kwamen uit Spanje
Toch is hun uiterlijk meer blond en ze hebben blauwe of groene ogen.

Ferhat

#72
Uit boek van Hassan el Wazan “Léon l'Africain”



Ferhat


buɛluz

#74
Error 404 - Not found