Hoofdmenu

Gemengde huwelijken?

Gestart door Ifri, 20/08/2010 om 19:53:09

Ifri

Salam Aleikoum

Vraagje

broeders en zusters, ik vraag me af waarom Arabische mannenzo'n lef hebben om een Berberse vrouw haar hand te gaan vragen?

Hoe kunnen wij hier iets aan doen?

Hoe kunnen wij dit tegenhouden?

3ich

Vertel, watskeburt?

Je hebt echt isseu's ouwe.

Hadou

Citaat van: Ifri op 20/08/2010 om 19:53:09
Salam Aleikoum

Vraagje

broeders en zusters, ik vraag me af waarom Arabische mannenzo'n lef hebben om een Berberse vrouw haar hand te gaan vragen?

Hoe kunnen wij hier iets aan doen?

Hoe kunnen wij dit tegenhouden?
Laat ieder in vrijheid leven. Jij wilt  toch ook niet dat iemand voor jouw gaat bepalen met wie jij moet trouwen en waar jij moet wonen en waar jij moet werken??

Bades

Bedoel je mannen uit de golfstaten/midden-oosten?

Denk dat dat reuze meevalt.

Ifri

#4
Citaat van: 3ich op 21/08/2010 om 02:13:46
Vertel, watskeburt?

Je hebt echt isseu's ouwe.

Er is niets gebeurt, ik vind indien wij de Amazighras willen sterk maken dan dienen wij enkel onderling te trouwen,

Hetgeen ik vreemd vind, Arabische mannen, bijvoorbeeld, willen geen Tamazight spreken, maar zij hebben wel het lef, de pretentie om een Berberse meisje haar hand te vragen, ze willen een orgasme krijgen op een Amazighmeisje, maar zij willen het Tmazight niet spreken,

Minstens 30 percent van de Imazighen trouwt naar Arabieren van Marokko en zo voor eeuwen, laatste jaren, wordt het erger en erger, ze respecteren de Imazighen niet, maar toch willen zij wel met ons trouwen, ik heb een stuk of 6 Arabische meisjes afgewezen,



Dit geldt ook voor de Amazighmannen, ik pleit ervoor dat Amazighmannen enkel met Amazighmeisjes trouwen zodat die ras sterk kan gehouden worden,  na alles wat de Imazighen te verduren hebben gekregen, soubhanallah, hebben wij zo'n kort collectief geheugen,


Ik zeg tegen al degenen die zich mengen met de Arabieren: jullie zijn onwetend over de Amazighgeschiedenis, jullie trouwen met jullie eigen vijand









Er is niets gebeurt, ik heb niets meegemaakt, maar ik vind dat men de Imazighen moet sensibiliseren, dat je best niet trouwt met een Arabier/Arabische

Met Arabieren bedoel ik: mensen die Darija speken.  Zoek iemand die Thmazight spreekt,

Indien we de afgelopen 50 jaar, zowel Souassa als Riyafa, en ook de Imazighen van Atlas, indien we gewoon zo de Arabieren hadden geboycot, dan waren wij ook een meerderheid


Laatste tijd, ik wil trouwen, inshallah, ik kom zoveel van die bastaardjes tegen: met bastaardjes bedoel ik dus, half Arabische meisjes/ Half Berberse, dit is verwarrend ik stel hun dan de vraag: wat ben je? Ben je Berbers of Arabisch, dan zegt zij: Ik ben Marokkaans,






dan zeg ik dit is BULLSHIT, ja gewoon dumpen die handel




Ifri

Citaat van: Bades op 21/08/2010 om 04:51:41
Bedoel je mannen uit de golfstaten/midden-oosten?

Denk dat dat reuze meevalt.


Vind je? Ik bedoel zowel Imazighen die Darija als Arabieren die Darija spreken, hier moet een einde aan komen


Imazighen zijn de domste volk op aarde, de meest vergevensgezinde, wij krijgen een klap in het gezicht van de Arabier, in plaats van een klap terug te geven, neen geven wij een glimlach terug,

Ifri

Citaat van: Hadou op 21/08/2010 om 03:32:11
Laat ieder in vrijheid leven. Jij wilt  toch ook niet dat iemand voor jouw gaat bepalen met wie jij moet trouwen en waar jij moet wonen en waar jij moet werken??



Kijk, ik had kansen om te trouwen met pracht van Arabische meisjes,  Zwarte vrouwen, Hollandse vrouwen, Spaanse vrouwen, ik heb namelijk zeer veel success met vrouwen,

Maar, wij mogen ons onder geen beding vermengen met andere rassen, wij moeten onze ras verder zetten door enkel te trouwen met een Berberse/Amazighmeisje,

Ik heb een vraagje voor je: waarom kunnen Arabieren niet wachten om te trouwen met Berbers omdat zij weten dat zij op deze manier, de Imazighen kunnen neutraliseren,

Ifri

Beste Imazighen jullie sperma is enkel bedoeld voor een Amazighbaarmoeder,

Indien onze voorouders zouden te weten komen wat Imazighen met hun sperma doen

Zoals Hollandse meisjes, Zwarte meisjes, enz.. dan zouden zij uit het graf stappen, een zwaard nemen en ons een slag geven op onze nek maar van de achterkant, de ergste straf en onze penis afsnijden,


Beste Imazighen, trouw enkel met Berberse vrouwen en maak veel Amazighkinderen, en deze Amazighkinderen moeten ophun beurt veel kinderen met enkel Amazighvrouwen, sluit de Arabieren uit, Arabieren willen een sterke ras maken door zich te vermengen met Imazighen, hun taal te negeren en zo kinderen opvoeden in het Arabisch

Zij hebben dit zo gedaan, gedurende eeuwen in Lybie, Algerije en Tunesie,


De Arabier gebruikt alle mogelijke middelen, om de Imazighen te kleineren

Botermes

Kan je alsjeblieft dat obscene taalgebruik achterwege laten ? Gaat het wel goed met je ?Of doe je dit opzettelijk om Imazighen belachelijk te maken ? Jonge, je spoort niet...

Ifri

Citaat van: Bouthghmas op 21/08/2010 om 12:24:00
Kan je alsjeblieft dat obscene taalgebruik achterwege laten ? Gaat het wel goed met je ?Of doe je dit opzettelijk om Imazighen belachelijk te maken ? Jonge, je spoort niet...


Neen helemaal niet, ik ben bloedserieus

Ifri

Citaat van: 3ich op 21/08/2010 om 02:13:46
Vertel, watskeburt?

Je hebt echt isseu's ouwe.

haha watskeburt is dat Nederlands?

Botermes

Citaat van: Ifri op 21/08/2010 om 21:26:49
Neen helemaal niet, ik ben bloedserieus
Je kan niet voor iemand beslissen met wie hij/zij besluit te trouwen of kinderen te nemen. Waarom zou je je momenteel bedreigd voelen, de meeste timazighin trouwen nog steeds bijna alleen imazighen. Maar de kinderen die daar uit voortkomen raken steeds verder verwijdert van het Tamazight, daar zou je je drukker om moeten maken. Marokkaanse ouders praten tegenwoordig Nederlands met hun kinderen. Als je de taal weg neemt dan gaat er al zo'n 50% van je amazighiteit gewoon weg.

3ich

Citaat van: Ifri op 22/08/2010 om 04:54:49
haha watskeburt is dat Nederlands?

De term Wat-ske-burt is in het leven geroepen door De Jeugd van Tegenwoordig.

http://www.youtube.com/watch?v=rjER3EX948w

Asrem

haha u bent maar plus/minus 1300 jaar te laat met deze topic.
Onze vrouwen voeren de jihaad met de gespreiden benen al langere tijd,ze hebben steeds vaker de voorkeur voor een slijmerige arabier dan voor een amazigh.
Kun je nix aan doen,en zul je ook niets aan kunnen doen tenzij we allen terug keren naar ons land en een chinese muur bouwen om de rif :P
Geen gekke oplossing lijkt me .

Ifri

Citaat van: Asrem op 23/10/2010 om 05:20:22
haha u bent maar plus/minus 1300 jaar te laat met deze topic.
Onze vrouwen voeren de jihaad met de gespreiden benen al langere tijd,ze hebben steeds vaker de voorkeur voor een slijmerige arabier dan voor een amazigh.
Kun je nix aan doen,en zul je ook niets aan kunnen doen tenzij we allen terug keren naar ons land en een chinese muur bouwen om de rif :P
Geen gekke oplossing lijkt me .

Inderdaad broeder, je hebt gelijk.


Juist gehoord een Berberse meisje van de buurt, een Tawayaghetsh, gescheiden, getrouwd met een nep-Arabier, ja ja, ze trouwen heel snel met een Arabiere, ze denken "deze arabieren zijn los", dus dan gaan we doen wat we willen