Hoofdmenu

Amazigh.nl: nieuw ontwerp

Gestart door admin, 01/06/2010 om 12:32:21

admin

Vanaf juni 2010 heeft de website van Amazigh.nl een nieuw ontwerp. Naast een nieuw ontwerp heeft de website ook een andere opzet. Waar de nadruk in het verleden vooral lag op ad hoc informatievoorziening op het gebied van de Amazigh cultuur en identiteit krijgt de website er een nieuwe functie bij. Naast de professionalisering van de bestaande inhoud gaat Amazigh.nl zich ook richten op opinievorming waarbij de onderwerpen breder liggen dan exclusief Amazigh gerelateerde onderwerpen. Dit betekent dat wij ons aansluiten bij de brede interesses van onze doelgroep.

Amazigh.nl heeft zich door de jaren heen bewezen als kritisch platform. Dit kritische geluid is dan ook een van onze sterkste eigenschappen. Dit kritische geluid zal dan ook blijven bestaan en op een proactieve wijze toegepast worden.

Amazigh.nl wordt door vrijwilligers onderhouden. Wij zijn dan ook altijd op zoek naar mensen die een steentje willen en kunnen bijdragen. Heb jij een kritische geest en wil je op een bepaald onderwerp bijdragen aan de website schroom dan niet en neem contact met ons op via vrijwilligers at amazigh punt nl.

buɛluz

#1
Error 404 - Not found

Bades

#2
Citaat van: Señor Canardo Temporalmente op 01/06/2010 om 12:34:38
Krijgt het forum ook een nieuw ontwerp?

vanaf juni staat er. 

3ich

Citaat van: Bades op 01/06/2010 om 16:24:25
vanaf juni  staat er. 

Ben je dom ofzo?

Het is vandaag de 1ste van de maand Juni.

admin

Het forum krijgt in de loop van de maand ook dezelfde kleuren.

Bades

Citaat van: admin op 01/06/2010 om 17:55:55
Het forum krijgt in de loop van de maand ook dezelfde kleuren.

Ziet er nu al goed uit.

Succes.

Botermes

#6
Citaat van: admin op 01/06/2010 om 12:32:21Naast de professionalisering van de bestaande inhoud gaat Amazigh.nl zich ook richten op opinievorming waarbij de onderwerpen breder liggen dan exclusief Amazigh gerelateerde onderwerpen. Dit betekent dat wij ons aansluiten bij de brede interesses van onze doelgroep.
Wat heeft dit in concrete zin dan te betekenen, komen er nieuwe rubrieken bij ? In dat geval heb ik een voorstel om ook een rubriek te openen waar je exclusief Tamazight kan schrijven zodat deze site ook toegankelijker wordt voor Imazighen van buiten Nederland/België. Voetbalclubforums hebben ook iets dergelijks om hun wereldwijde fans tegemoet te komen.

Bades

#7
Admin,

Kun je op de site de mogelijkheid tot het downloaden van Amazigh fronts zoals Itri en Tifinagh weer/terug plaatsen?  dit is ongelooflijk belangrijk!

Ik ga kort in op boutheghmas: ik ben geen voorstander van je voorstel om Tamazight in een apart hoek te stoppen. Tamazight kan en mag overal wat mij betreft.

Botermes

#8
Citaat van: Bades op 04/06/2010 om 00:25:21
Ik ga kort in op boutheghmas: ik ben geen voorstander van je voorstel om Tamazight in een apart hoek te stoppen. Tamazight kan en mag overal wat mij betreft.
Jij snapt het niet. Om overzichtelijke redenen, kun je Tmazight beter wel appart plaatsen zodat het makelijker te bereiken is. Tmazight komt al weinig voor hier op het forum, dus mensen moeten niet eerst alles uitgaan pluizen voor dat ze hier en daar wat vinden. Daar hebben mensen geen zin in. Ze moeten gelijk weten waar ze moeten zijn. Dan komen mensen terug omdat ze precies weten waar ze moeten zijn.

arriset

Citaat van: Bades op 04/06/2010 om 00:25:21
Admin,

Kun je op de site de mogelijkheid tot het downloaden van Amazigh fronts zoals Itri en Tifinagh weer/terug plaatsen?  dit is ongelooflijk belangrijk!

Ik ga kort in op boutheghmas: ik ben geen voorstander van je voorstel om Tamazight in een apart hoek te stoppen. Tamazight kan en mag overal wat mij betreft.
Tifinagh made IRCAM ?

Bades

Citaat van: uzop op 04/06/2010 om 07:36:35
Tifinagh made IRCAM ?

Lla, tinni ig yegga Said Essanousi.

Mister1979

Ik vind dat de forum veranderd moet worden. Het is zo onoverzichtelijk.
Waarom niet zo:

Nieuws en actualiteiten.
Binnenland
Buitenland

Cultuur, geschiedenis.

Algemeen


Foto's

Lezer

amazigh.nl is goed, maar het zou nog mooier zijn als er meer amazighkenners schrijven hier of daar;;;

buɛluz

#13
Error 404 - Not found

Lezer

dat is een blog die ik creeerde om sommige onderwerpen daar op te slaan, want ik schreef ze oorspronkelijk op arabische fora waar sommigen streng zijn, en mijn bijdrages verwijderen, zo schreef ik ze op die blog zodat ze toch online blijven;

het is geen blinkende carrière zoals je ziet..