ALHOCEIMA is van de IBEQOYEN

Gestart door ATEBANDE, 23/10/2003 om 11:06:10

Hadou

Ik wilde enkel :
houd het netjes en houd het sportief en blijf elkaar goed en positief steunen,
...... zeggen.

(Offline)

Ja daar heb ik geen enkel bezwaar tegen!

Maar wat voor betrekking heeft dat tot de Ait Wayagher leden?! 

Dat je hun daar speciaal bij noemt ???

ataynahnah

Als jullie een beetje extra je best doen op school dan kunnen deze discussies nog tot iets leiden. Namelijk: een discussie van een normaal/hoog niveau.

Sommige reacties zijn wat oud, maar ik wil er toch op reageren (aangezien ik ijen paar jaar niet langs ben geweest).

Volgens mij moet je van iedere discussie "iets" leren. Ithwayeger rules enzo hoort valt niet onder dat "iets". Dat is vmbo-niveau. Ik begrijp dat als je nog NET een pc kan opstarten en een website kan bezoeken, dat je dan niet meer kan inbrengen dan RULES...
Schrijf dan liever niets.

En voor de mensen die denken fok ik wij Irifiyen zijn allemaal hetzelfde.
Dat is waar, wij moeten elkaar verdedigen, voor elkaar klaarstaan en van elkaar leren.
MAAR dat doet er in veel gevallen niet toe. Net als in deze discussie.
Is het niet handig dat je weet wat je afkomst is, en wat de geschiedenis van zulke steden zijn. Hoe ze opgericht zijn, door wie, en welke stammen er nu wonen en ooit hebben gewoond??

Net zoiets van wij zijn Marokkanen. Schiet je ook niet veel mee op.

aithwayagher

ewa blijf nog een paar jaar weg zou ik zeggen

mootje10

Citaat van: aziTBM op 24/08/2006 om 09:11:02
Citaat van: mootje10 op 23/08/2006 om 23:28:29
wassila jou moeder

jij bent zeker een broertje van karim mini?
haha nee maar ik ken hem wel waar kom jij vandaan dan
ook westland meh
aitwayagher rulezzz lang niet meer op deze shit geweest

xxxxx

Alhoecima is oorspronkelijk van Ibeqouen. 

Anissa20


(Offline)

Citaat van: Anissa20 op 27/05/2007 om 20:27:40
Citaat van: xxxxx op 06/05/2007 om 14:02:01
Alhoecima is oorspronkelijk van Ibeqouen. 

ja klopt
Wat een bullshit! Al-hoceima is opgebouwd door alle ierifyen met name de ibeqouyen ait wayaghers en aittouzine!
Tot kort geleden waren er alleen maar spaanse wegen hun hebben het eigenlijk opgebouwd....duss kom a.u.b niet met die bullshit praatjes van alhoceima die en dat!! straks gaan we ook denken dat Nador van iqer3ieyen is of dat djbella arabieren zijn....

franco

alhocima is van ons allemaal , van ibaqouyen van ait wayagher van ait tawzin ...

Al Zenati

Al Hoceima is van de Aith Wayagher

Omdat Ibeqoyen de Bitches waren van de Spanjaarden,

Zij communiceerden met de Spanjaarden

franco

Citaat van: Al Zenati op 01/09/2007 om 09:35:36
Al Hoceima is van de Aith Wayagher

Omdat Ibeqoyen de Bitches waren van de Spanjaarden,

Zij communiceerden met de Spanjaarden
ten minste IBAQOYEN zijn ze niet ontvlucht  met een vortune van 250,000 dolars ,en gaven ze zich niet over aan de fransen net zo als wat deden somigen aith wayagher,(geld van arrif meegenomen gaven zich over aan de fransen ze waren bang dat de spanjarden gaan ze hun executeren en ze hebben de rif gelaten onder de bomen van de spanjaarden) wie is de  BITCHES   friend .

tamasint 4 live

aitwayagers a mattie niks er van alhoceima is van ons

tamasint 4 live

ait wayagers zijn jullie reders anders waren jullie alang dood of weet ik veel wat jullie nu waren

tamasint 4 live

vertel ze vertel ze tmasint for live

Anissa20

daarom staat er op de kaart alhoceima BACUYA ..wij zijn allemaal irifien..dus wat maakt het eigenlijk uit....