ALHOCEIMA is van de IBEQOYEN

Gestart door ATEBANDE, 23/10/2003 om 11:06:10

Tabekoyt

#120
Citaat van: aithwayagher op 05/11/2010 om 14:03:37
Hallo,

Ik ben hier lang niet op deze site gekomen,kom ik even langs zie ik van die mooie woorden tegen mij.Maar op daar antwoord op te geven tegen die tabekoyt en tagna.Al Hoceima is qua grondgebied ook een stuk van de Aith Wayagher los van het feit daar de Aith Wayagher Rulles!!Dus hou die stront opmerking van je in izzemouren of rouadi haha!!Plus sowieso als mensen Al Hoceima horen denken ze gelijk aan Aith Wayagher en niet aan ibequen.Alleen de mensen van de Rif aan onze kant kennnen ibequen als je alleen naar mensen gaat van omgeving Nador als je zegt ibequen zeggen ze he?
Wie of wat zijn dat?hahahahahaha!Laat staan de rest van Marokko.Denk jij maar eens goed na Waarom?
Lach je nou echt om je eigen 'grap'? Tja.. ik kan het je niet kwalijk nemen. Je komt een hoop hersencellen tekort dat leidt dat je zelfs denkt dat Al Hoceima van de Ait Wayagher is.*kuch* En het gaat er niet om wat mensen denken, en dat ze geen Ibekoyen kennen. Nee natuurlijk niet! Want wie zijn de ECHTE en de EERSTE Al Hoceima bewoners?? Juist ja! De Ibekoyen.
Ik wens je nog een fijne nachtrust, want een goede nachtrust is goed voor jou miniscule hersentjes!

Groet, Tabekoyt

Tabekoyt

Geweldig.. Mijn Al Hoceimaa!! (L)

Amando

Citaat van: Tabekoyt op 05/11/2010 om 19:40:04
Lach je nou echt om je eigen 'grap'? Tja.. ik kan het je niet kwalijk nemen. Je komt een hoop hersencellen tekort dat leidt dat je zelfs denkt dat Al Hoceima van de Ait Wayagher is.*kuch* En het gaat er niet om wat mensen denken, en dat ze geen Ibekoyen kennen. Nee natuurlijk niet! Want wie zijn de ECHTE en de EERSTE Al Hoceima bewoners?? Juist ja! De Ibekoyen.
Ik wens je nog een fijne nachtrust, want een goede nachtrust is goed voor jou miniscule hersentjes!

Groet, Tabekoyt



Feitelijk  gezien is deze discussie gewoon kinderachtig. De Spanjaarden hebben alhucema namelijk gesticht.