***AYT SAID**** Dar al kabdani

Gestart door ithrankhalid, 24/04/2003 om 15:19:57

mara

Geen waterput helaas, maar om feiten kan niemand heen, ook Tamza niet ;D

Heksje25

Geen waterput maar wel een sloot ewa spring daar maar lekker in. Nigh voor het geval je op vakantie gaat rbahaa 3ewed jemraaa...Ga richting chaaibi oescha tnekzed ;D

mara

Nee helaas ook geen sloot (sloot in marokko ::) ) , en nee ik kom alleen in mijn geliefde plaats met vooral goede wegen ;D

*-RiFFijn0s-*

Als het gaat om infrastructuur, dan staat de hele Rif er slecht voor. Ik zelf denk dat de Ait Touzine het slechtse infrastructur heeft van alle stammen binnen de Rif. De binnenlanden zijn nauwelijks bereikbaar jammer genoeg. Ook Temsamane en de Ait Ouwric hebben zeer slechte geasfalteerde wegennet, met uitzondering op de weg, Krouna-Imzouren.

Dus diegenen die beweren dat hun stam een goede wegennet bezit, die spoort niet :D
Dan denk ik, wat versta jij onder een goede weg? zo'n ezelpad achtige bergweggetje?

Adwenni nta

mara

Relatief gezien eh, ik bedoel ik weet ook wel dat heel arrif verstoken is van goede wegen, maar de ene weg is slechter dan de ander.

Trouwens dit begon meer als een grap en was nooit zo serieus bedoelt. Maar ja als sommige daar wel zo serieus op ingaan dan moet je maar meedoen eh...maakt het nog leuker ;D

gizzo


Heksje25

Citaat van: mara op 27/04/2006 om 17:49:40
Nee helaas ook geen sloot (sloot in marokko ::) ) , en nee ik kom alleen in mijn geliefde plaats met vooral goede wegen ;D

Je bevind je nu toch niet in marghreb e Rattaplan...

Heksje25

Citaat van: *RIFFIJNOS* op 27/04/2006 om 21:41:16
Als het gaat om infrastructuur, dan staat de hele Rif er slecht voor. Ik zelf denk dat de Ait Touzine het slechtse infrastructur heeft van alle stammen binnen de Rif. De binnenlanden zijn nauwelijks bereikbaar jammer genoeg. Ook Temsamane en de Ait Ouwric hebben zeer slechte geasfalteerde wegennet, met uitzondering op de weg, Krouna-Imzouren.

Dus diegenen die beweren dat hun stam een goede wegennet bezit, die spoort niet :D
Dan denk ik, wat versta jij onder een goede weg? zo'n ezelpad achtige bergweggetje?

Adwenni nta

Toch blijf ik bij mijn woord en ik ben bijna net ze serieus als mara.....

mara

#83
Citaat van: Heksje25 op 28/04/2006 om 18:00:57
Citaat van: mara op 27/04/2006 om 17:49:40
Nee helaas ook geen sloot (sloot in marokko ::) ) , en nee ik kom alleen in mijn geliefde plaats met vooral goede wegen ;D

Je bevind je nu toch niet in marghreb e Rattaplan...
Helaas niet, ik bedoel dat temperatuurtje daar ;), ik ben nu hoogstens in klein marokko ;D, e Muisje.

Thayri

Citaat van: Yidir__ op 25/05/2003 om 22:08:37
Azul,

Ben ook uit Ait Said, Dar Kebdani. Omgeving van tchouketch
aan de zee, een mooie gebied moet ik zeggen!!!

D wenni netta,

Yidir

Aaah kijk eens aan. Ze zijn nog niet uit gestorven zigenta. Tchoeket, hier nog 1.

Thayri

Citaat van: Tamza op 24/08/2005 om 18:47:54
Ayt Said roeleeheeeert !!

Volgende zomer meeting houden in Rkebdani met alle Ayt S3ied? Of op het strand van Chaabi.

Ahahahah temshoent. Ennek amerki di Souk n Nhaar n tretta. :D

Thayri

Citaat van: MisssKoezina

ben jy van mawroe:D

Mohakoes inoe ekeshem dea.

Riffia_16

Citaat van: Thayri op 04/05/2006 om 20:52:42
Citaat van: MisssKoezina

ben jy van mawroe:D

Mohakoes inoe ekeshem dea.

shem moehakoes inoo narnie nigh??

Riffia_16

#88
Citaat van: Sou3adje op 24/04/2003 om 16:26:08


Boremana en Mawroe rule...



:)


woon je in mawroe :p

ik woon daar in de buurt... Amejaw!!!!

Riffia_16

weet je wat het is he... nu melden er zich 10000 AitSaids maar zodra ik in AitSaid ben, walahiela ik zie geen kip!!!!!!!!!