***AYT SAID**** Dar al kabdani

Gestart door ithrankhalid, 24/04/2003 om 15:19:57

E3ber_Tastite

Citaat van: ayned_m op 17/05/2004 om 22:29:25
azyl ayt said!!!
kunnen wij AUB het taddart n rkebdani noemen? De overheid heeft genoeg plaatsen gearabiseerd!
tanemmit
ayned

Azul Ayned,

'Tadarth' is afkomstig van het arabische woordje 'dar', het hoort te zijn tazedight. Dus Tazedight n Rkebdani

Tamza

Mijn achternicht najat_1984 en ik komen daar vandaan. ;D

najat_84

Juistem, daar kom ik vandaan. ;D

E3ber_Tastite

Zijn jullie daar ook nog geboren?

Ik ben wel lekker in Arif geboren

najat_84

Citaat van: e3ber op 30/10/2004 om 20:17:04
Zijn jullie daar ook nog geboren?

Ik ben wel lekker in Arif geboren

Ik ben tevens in Errief geboren, ben daar weggegaan toen ik 18 maandjes jong was.

Tamza

Citaat van: e3ber op 30/10/2004 om 20:17:04
Zijn jullie daar ook nog geboren?

Ik ben wel lekker in Arif geboren

Ik ben in NL geboren. :(

Riffia_16

Citaat van: ithrankhalid op 24/04/2003 om 15:19:57
Ik ben opzoek naar mensen uit DAR AL KABDANI.


ik uit BeniSaid and Nador :D

triplex


Dora

dacht dat mensen uit kabdani ichebdanan zijn..::)

Azjdhiedh

Citaat van: lopende_lach op 14/02/2005 om 18:46:12
dacht dat mensen uit kabdani ichebdanan zijn..::)

ichebdanen komen uit chebdan...da ligt aan zee zo een 20 km van nador als ik me nie vergis

Dora

richting berkan nietwaar???...

VS

Zo! wat een kennis van zaken. En wist je dat bacteries ook een eigen cultuur hebben. Als je je onderbroek een paar dagen niet wast, heb je een complete beschaving opgebouwd inclusief geloof en alles. Aqa-zu3 heet hun heer volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Als m'n eten genoeg verteerd is vraag ik et ze voor de zekerheid nog s.

Azjdhiedh

Citaat van: VerbalSmaeel op 14/02/2005 om 18:59:50
Zo! wat een kennis van zaken. En wist je dat bacteries ook een eigen cultuur hebben. Als je je onderbroek een paar dagen niet wast, heb je een complete beschaving opgebouwd inclusief geloof en alles. Aqa-zu3 heet hun heer volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Als m'n eten genoeg verteerd is vraag ik et ze voor de zekerheid nog s.

en jij komt zeker uit de onderbroek van hirsi ali...:d

VS

Citaat van: Uchan op 14/02/2005 om 19:02:37
Citaat van: VerbalSmaeel op 14/02/2005 om 18:59:50
Zo! wat een kennis van zaken. En wist je dat bacteries ook een eigen cultuur hebben. Als je je onderbroek een paar dagen niet wast, heb je een complete beschaving opgebouwd inclusief geloof en alles. Aqa-zu3 heet hun heer volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Als m'n eten genoeg verteerd is vraag ik et ze voor de zekerheid nog s.

en jij komt zeker uit de onderbroek van hirsi ali...:d
Natuurlijk niet. Anders had ik haar Tagna allang opgeblazen.
Nee ik kom uit de onderbroek van de paus. Waarom denk je dat ie zo scheef loopt. Ik heb em jarenlang onder vuur genomen omdat ie de grote Aqe-zu3 niet wilde erkennen.

VS