Minder vrouwen op het forum

Gestart door Hadou, 27/03/2010 om 21:47:26

Hadou


almanzah

wat dacht je van thaghyuri van Sommige mensen die geen respect hebben voor het geloof ?

Amando

Lekker belangrijk. Vrouwen zie ik in het echt wel. Dit forum heeft een andere functie.

mouslati


Hadou

Citaat van: mouslati op 29/03/2010 om 09:42:51
Did you miss me Hadou? ;-)
Hoi Lieve Mouslati.
Ja zeker dat ik je mis. Kom terug a.u.b :)

mouslati

Citaat van: Hadou op 29/03/2010 om 21:45:38
Hoi Lieve Mouslati.
Ja zeker dat ik je mis. Kom terug a.u.b :)

Hahahaha ik zal maar niet doen alsof je me eigenlijk al vergeten was, maar het is lief dat je het zegt :)

'k weet niet of ik heel actief zal zijn, maar zal zeker wat consequenter reageren. Heb afgelopen week eens even zitten lezen wat er momenteel leeft op amazigh.nl maar weet niet of het echt discussies zijn waar ik aan mee doe.
Maar je zult me iig wat vaker tegenkomen.

3ich

Citaat van: Hadou op 27/03/2010 om 21:47:26
Hoe komt het?


Omdat er hier een aantal seksueel gefrustreerd zijn. Zodra er een vrouwelijke lid komt zwermen ze er om heen als strontvliegen op een hoopje poep!

Hadou

Citaat van: 3ich op 30/03/2010 om 14:01:01
Omdat er hier een aantal seksueel gefrustreerd zijn. Zodra er een vrouwelijke lid komt zwermen ze er om heen als strontvliegen op een hoopje poep!
was jij ''forumlid offline''?

Hadou

#8
Citaat van: mouslati op 30/03/2010 om 13:41:31
Hahahaha ik zal maar niet doen alsof je me eigenlijk al vergeten was, maar het is lief dat je het zegt :)
nee hoor ik was je niet vergeten.  Het zou weer leuk zijn om je weer op het forum te vinden.
En kom ook met onderwerpen. Er zal vast  zaken zijn die jij ook  wel wil bespreken.

Bades

Citaat van: almanzah op 28/03/2010 om 00:22:52
wat dacht je van thaghyuri van Sommige mensen die geen respect hebben voor het geloof ?

Overdrijf je niet?


Citaat van: 3ich op 30/03/2010 om 14:01:01
Omdat er hier een aantal seksueel gefrustreerd zijn. Zodra er een vrouwelijke lid komt zwermen ze er om heen als strontvliegen op een hoopje poep!

klets je niet uit je nek?

Lezer

heeft er iemand al een antwoord gevonden?
--

almanzah,
als je zo bekijkt, dan zijn er wel genoeg
wel op islamitische fora.

--

Mijn eigen bijdrage,
de vrouwen hebben een lager IQ, en kunnen hier  niet best functioneren! (grapje)
Voor verder info, bel me op het nummer 65454984564568454 (van china)

Tabekoyt

Citaat van: Lezer op 14/06/2010 om 20:52:32
heeft er iemand al een antwoord gevonden?
--

almanzah,
als je zo bekijkt, dan zijn er wel genoeg
wel op islamitische fora.

--

Mijn eigen bijdrage,
de vrouwen hebben een lager IQ, en kunnen hier  niet best functioneren! (grapje)
Voor verder info, bel me op het nummer 65454984564568454 (van china)

Ga toch heen! Ira ma thra7ed ar bitelma ifghak e7sen!

Botermes

Vrouwen zijn wat betreft taalvaardigheid beter dan mannen. Dat heb ik gelezen in een artikeltje op sciencedaily. Iets met ' arithmatics' noemen ze dat, als ik het me goed herinner.

Waarom denk je dat bijna alles door vrouwen wordt gepresenteerd  op Tamazight TV, bijvoorbeeld ?

3ich

Er zijn geen/minder actieve leden hier op amazigh.nl forum. Wel jammer, er is nog zoveel meer waar we over kunnen praten/discusseren.

buɛluz

#14

Rest In Peace amazigh.nl

Ironisch, dat uitgerekend in hetzelfde jaar dat de Imazighen in Noord-Afrika een ware renaissance meemaken, de Amazigh community hier op amazigh.nl een stille dood lijkt te zijn gestorven....