Hoofdmenu

J'Accuse...!

Gestart door Incognito2, 23/03/2010 om 22:26:35

Incognito2

Je hebt nix opgelost a Sa3ied, je hebt hoogstens het probleem verplaatst. Typische Marokkaanse gedachte: we doen net als of het er niet is, misschien waait het dan wel over. Symptoombestrijding ipv. het probleem bij de kern aan te pakken.Want als je echt het probleem had willen oplossen had je in eerste instantie onze schandknaapje moeten aanspreken op zijn gescheld jegens mij, voordat je in mijn geval de onherroeppelijke ban-knop hebt gebruikt. Want als ik me niet vergis heb ik bij een eerdere aanvaring afgelopen maand met Bades, hem eerst tot op het bot moeten vernederen, voordat hij de boodschap doorkreeg. De boodschap dat hij met zijn irritante uitspraken bij mij aan het verkeerde adres zit. In de nasleep hiervan had ik toen nog van jou een mailtje gekregen waarin jijzelf toegaf dat Bades inderdaad niet kan discussieren en verder had je ook het vriendelijk verzoek smeekbede of ik aub niet wat milder kon zijn in mijn verwoordingen tav onze koorknaapje. Het koorknaapje dat blijkbaar zijn infantiele fase nog niet helemaal is volgroeid. Maar desondanks gaf ik wel gehoor aan jouw smeekbede, want ik kom hier niet om ruzie te maken. Ik kom hier om kennis te delen.

En dan een paar weken later komt die sukkeltje mij weer uitschelden voor nix. Waarom heb je het toen niet opgepikt als beheerder? Of was dat jou ff ontglipt aan je aandacht? Zelfs een waarschuwing van mij kant uit dat hij het niet weer zo ver moest laten komen kwam blijkbaar niet over bij hem. Yuba ging desondanks vrolijk verder met zijn kleutergescheld. Ewa ja dan is het voor mij ook gauw klaar. En of je nou van Amazightv bent of niet; of je een meisjesachtige stem hebt en of je een dikke jodentatoeage op je arm hebt boeit mij dan al helemaal niet meer. Yuba Zalen is gewoon een sukkeltje met wel een grote mond, maar helaas te weing hersenen om een redelijke partij voor mij te zijn. En dat hij echt geen hersenen heeft blijkt wel weer uit het feit dat hij op een gegeven moment zelfs expliciet toestemming gaf om meer foto’s te publiceren. Dan vraag je wat mij betreft er zelf om en daarom heb ik gedaan wat ik heb gedaan. En dat is een paar grappige  foto’s van een sukkeltje op het forum gezet. Een sukkel die via het werk dat hij doet bij Amazightv sowieso al met zijn kop op je beeldscherm te zien is....

Maar goed aan de andere kant begrijp ik het wel, dat je mij voor zoiets onbenulligs gaat bannen. Jij wist namelijk heel goed van de vorige keer tot hoever ik kan gaan om die Bades met zijn grote mond een lesje te leren. En dat je daarom nu onze huilbaby wilt gaan beschermen tegen de Grote Boze Incognito is behoorlijk loyaal van jou, maar daarmee verlies je weer een stukje geloofwaardigheid als beheerder van een onafhankelijk amazighwebsite.

Zoals ik het zie heb jij je langste tijd nu onderhand wel gehad Sa3ied. Dankzij jou eerst-afzijdig-en-dan-keihard-bannen-beleid is amazigh.nl de afgelopen paar jaar behoorlijk uitgedund en met name die mensen die een dissidente mening op na houden.en weinig op hebben met de mainstream hersenloosheid van meningsvorming hier op het forum. En daar komt bovenop dat die achterbakse moderators met meerdere valse pseudoniemen ook niet echt een handje helpen ter verbetering van de situatie. Waarom hoor ik jou daar nooit iets over zeggen? Waarom durven al die gastjes met hun grote mond dan niet  te reageren op de Ali Lmrabet artikelen die ik hier plaats? En heb je wel eens gelezen hoeveel scheldwoorden ik in de Aminatou Haidar discussie over me heen heb gekregen van Hadou? Nee, dat dacht ik al blijkbaar was je te druk bezig om de luier te verschonen van onze huilbaby....

Maar goed, om het dan echt af te ronden: dit is jouw site en ik ben maar een bezoeker hier. En als jij graag mij voor zoiets onzinnigs wilt gaan bannen dan kan ik daar nix aan doen en kan ik niets anders doen dan mij erbij neerleggen en dat zal ik ook doen.. Ookal bevestig je hiermee mij dat het ook voor jou stilletjes aan tijd wordt om het stokje over te dragen aan de volgende generatie. Web 2.0 is allang geen luxe meer en dan nog zitten we hier te discussieren op een eigen-huis-en-tuin-forum. Vandaar dat ik graag een voorstel wil doen aan al diegenen die net als ik die de grijze sleur van wat amazigh.nl door de jaren heen is verworden wilt ontsnappen en een keer echt geprikkeld wil worden met hoogstaande literatuur over Marokko, Rif, Spanje en Tamazgha etc. Deze mensen wil ik graag kennis laten maken met het alter ego van incognito. Dames en heren ik stel u voor aan Señor Canardo:



Ps. Sa3ied nog veel succes met het instandhouden van de bewustzijn hersenloosheid van de waarde van de Amazigh cultuur en identiteit, dat zul je nog hard nodig hebben de komende maand. Ik zie jullie wel daarna...

admin

#1
Iedereen die zich niet aan de regels wenst te houden kan gebanned worden. Iedereen weet dat Amazigh.nl veel vrijheden kent. Deze vrijheden zijn enkel mogelijk als mensen zich enigszins aan bepaalde fatsoensnormen kunnen houden. Tot op heden gaat dit wel goed met af en toe een uitschieter. Je begrijpt toch wel dat wanneer je persoonlijke foto's van leden op het forum plaatst bedoelt om iemand te kleineren of belachelijk te maken dit niet kan. Het was ook niet de eerste keer dat je dit deed. Je bijdrage aan het forum wordt zeker gewaardeerd, weliswaar door de een meer dan de ander, maar je begrijpt wel dat het forum voor alle leden prettig moet zijn om te bezoeken zonder dat mensen zomaar persoonlijke foto's van je plaatsen of iets dergelijks. Iedereen die van mening is dat een ander de regels overtreedt kan hier een melding van doen. Niet melden betekent dat wij niet weten wat er in een topic aan de hand is. We lezen dan ook niet op alle topics mee.

Je bent over een maand weer welkom. Ik ga dan ook verder niet in op de inhoud van je bericht aangezien dit gewoon een kwestie is van het herhaaldelijk overtreden van bepaalde regels die voor iedereen gelden.

Topic wordt gesloten.