bijna vakantie wie gaat met de auto?

Gestart door mocro_side, 28/05/2004 om 22:42:15

Wasilla tarifest

#15

Citeerhaha je durft gewoon niet he! we hebben het namelijk al vaak genoeg gezegd vroeger geloof ik ;)

ik durf wel, maar ik heb respect. Ik ga niet zomaar je vader bellen en advies geven over zyn auto. weetje wat ie dan gaat zeggen

Roeg attatsed

Samariaan

#16

Citeerik durf wel, maar ik heb respect. Ik ga niet zomaar je vader bellen en advies geven over zyn auto. weetje wat ie dan gaat zeggen

Roeg attatsed

hahaha ja daar heb je gelijk in denk ik Wassila

Wasilla tarifest

#17

Citeerhahaha ja daar heb je gelijk in denk ik Wassila

ewa als we dat samen denken dan zal het vast wel zo zyn!

cinderella

Citeerik zelf ga met de vliegtuig de heen weg en de terug weg ga ik eeste naar spanje en dan via spanje met de vliegtuig naar nederland want ik vertrouw het niet die vliegtuigmaatschaap wij zijn een keer hard geflest wie ook en hoe ga jij naar marokko?


met de auto ja, anders heb je niet echt vakantie altijd afhankelijk zijn van die stink-taxis heb ik niet echt veel zin in tenzij...je een prive-chaffeur hebt...

en die vliegtuigen van malaga tot nador, deugen ook niet..

verheug me op de auto-reis...wat dat betreft heb ik er wel zin in...:) alleen vliegen we zowat de hele reis door, gaat veel te snel...

FerryMaroc

#19
Standaard!

met maximaal 4 auto's, misschien meer.....

Amazighina

#20

Citeerpfff heb echt slecht ervaringen met die auto, echt als kind trauma's aan overgehouden.


Je bent niet de enigste. we hebben een ongeluk gehad hier in nl op de terugreis in breda en een in spanje echt erg vergeet het nooit meer!!!! Maar tog gaan we weer met de auto op vakantie dat is een van de leukste dingen aan de reis.

0nderk0ffer

#21
wat is een vliegtuig????
wij gaan altijd met auto's minstens 5.
vroeger.....  moesten we met z'n dertienen ofzo in een auto, maar gelukkig is dat niet meer zo. Nu gaan we liggen(in dat bed van 207D), met voeten uit het raam hangend, en weet ik het allemaal.
En onderweg lekker MARMITA maken ofzo mmmmmmmmmmmmm zo lekker he, je kan je lekkere warme maaltijden gewoon niet missen hahaha. waar we ook naartoe gaan, onze pan gaat mee.
Moehiem dus standaard onze auto. VIVE LE VOITURE (of hoe je dat ook mag noemen)  ;)
thalla allemaal en rij voorzichtig. jullie komen er wel vandaag of morgen. beter dat je ZELF mee gaat i.p.v. alleen je lichaam gaat naar Marokko.
En voor jongens die met het vliegtuig gaan: laat die stewardessen hun werk doen ;)
Moehiem misschien ga ik dit jaar wel op een hele andere manier op vakantie, want we hebben allemaal skeelers aangeschafd. alleen ik hoop dat je die bij gewonen tankstation kunt bijtenken en die banden weer volblazen met lucht. ik heb gelijk nieuwe velgen gedaan op die skeelers.