bijna vakantie wie gaat met de auto?

Gestart door mocro_side, 28/05/2004 om 22:42:15

mocro_side

ik zelf ga met de vliegtuig de heen weg en de terug weg ga ik eeste naar spanje en dan via spanje met de vliegtuig naar nederland want ik vertrouw het niet die vliegtuigmaatschaap wij zijn een keer hard geflest wie ook en hoe ga jij naar marokko?

Wasilla tarifest

#1
met de auto inshallah

Samariaan

pfff heb echt slecht ervaringen met die auto, echt als kind trauma's aan overgehouden.


Fatiha19

#3

Citeerpfff heb echt slecht ervaringen met die auto, echt als kind trauma's aan overgehouden.



sow sow ... vertel ?
wat voor trauma`s

mocro_side

#4
jah vertel?

Fatiha19

#5
trouwens ik blijf hier maar mijn ouders gaan met de auto...
Insha allah

Wasilla tarifest

#6
nou die auto reis zou ik voor geen goud willen missen

Samariaan

Citeerjah vertel?


bijna ongelukken in Frankrijk, remmen die niet werken tijdens een afdaling metde auto in de Rif, willen plassen en een vader hebben die niet wil stoppen pas na 30 kilometer, motor onderdelen die losraken en wegschieten in een spaans weiland (en dan gaan zoeken met de familie)...ENZOVOORT


Samariaan

en niet te vergeten de uren, WAT ZEG IK DAGEN wachten in dat al cherziraz, uren wachten in brandende zon terwijl op de achtergrond rellen uitbreken van marokkanen die het wachten niet meer pikken en meer boten eisen.

Fatiha19

#9

Citeeren niet te vergeten de uren, WAT ZEG IK DAGEN wachten in dat al cherziraz, uren wachten in brandende zon terwijl op de achtergrond rellen uitbreken van marokkanen die het wachten niet meer pikken en meer boten eisen.


hahahaah wel grappig...
ga je dan altijd met vliegtuig ???

Wasilla tarifest

#10

Citeerbijna ongelukken in Frankrijk, remmen die niet werken tijdens een afdaling metde auto in de Rif, willen plassen en een vader hebben die niet wil stoppen pas na 30 kilometer, motor onderdelen die losraken en wegschieten in een spaans weiland (en dan gaan zoeken met de familie)...ENZOVOORT



dan moet je zo'n auto ook eerst laten nakyken in de garage!
en als je op vakantie gaat met de auto moet je wel een goeie auto hebben die zo'n reis aankan

Samariaan

#11

Citeerdan moet je zo'n auto ook eerst laten nakyken in de garage!
en als je op vakantie gaat met de auto moet je wel een goeie auto hebben die zo'n reis aankan

ik zal je het telefoonnummer van mn pa geven, kun je hem zelf het advies geven...

Wasilla tarifest

#12

Citeerik zal je het telefoonnummer van mn pa geven, kun je hem zelf het advies geven...

nou, als jy de boodschap over zou willen brengen graag!

Samariaan

#13

Citeernou, als jy de boodschap over zou willen brengen graag!

haha je durft gewoon niet he! we hebben het namelijk al vaak genoeg gezegd vroeger geloof ik ;)

Samariaan

#14

Citeerhahahaah wel grappig...
ga je dan altijd met vliegtuig ???

yup als ik ga , probeer ik te vliegen !