kom jij ook uit  tazaghine????

Gestart door tazaghine_1, 08/10/2003 om 18:19:46

razafa

zo te zien niet het gaat hier om thazaghine van temsmane niet thazaghine van aith wayagher.

abrid

Voor de duidelijkheid! Tqadash afazar!

tezaghien

Citaat van: elmagrabi op 06/09/2004 om 12:27:51
Citaat van: tazaghine_1 op 08/10/2003 om 18:19:46
zijn er mensen die uit tazaghine komen?
ik namelijk wel
ey alles goed ik kom uit talioune naast tazaghine
maar tazaghine is de bom groetjes

AZUL
Talioune is IN tazaghine want ik heb daar familie.

Woejezan

AZUL
Talioune is IN tazaghine want ik heb daar familie.
Citeer


Als je familie hebt wonen in Talioune, wil niet perse zeggen dat dat Tazaghine is. Als dat zo zou zijn, dan zou Beverwijk ook een onderdeel van Amsterdam moeten zijn. Ze liggen naast elkaar, maar zijn wel 2 verschillende dorpen. Ik kan het weten, want ik kom zelf uit Tazaghine (Iben3issathen) en ik ken ook mensen die komen uit Talioune die het willen bevestigen.


Riffia_16


ilhame1987

hey mensen ik kom uit tazaghine!!!!

Wasilla tarifest

bousmayoe is toch is leuk dan tazaghine, maar reb7ar n tazaghine daar kunnen weinig reb7ar's tegen op

Riffia_16


Temsam25

Mensen Tazaghine is nu niet meer apart of hoort bij Ait SAID. Tazaghine hoort nu bij Temsamane en Annoual binnenkort ook. Mogen ze best trots op zijn, want Temsamane is het mooiste in de rif en het gaat nog mooier worden. Het is gewoon een bouwpaleis daar. Mensen de groetjes uit Temsamane

Tamza

Ik ben een paar keer naar de zee van Tazaghine geweest en ik heb echt mn ogen uitgekeken. Supermooimooi daar. Dat schone strand van kiezelsteentjes en die enorme bergen 200 meter verderop, ik zou daar zo kunnen wonen.


gizzo

Citaat van: Wasilla tarifest op 21/06/2007 om 19:01:28
bousmayoe is toch is leuk dan tazaghine, maar reb7ar n tazaghine daar kunnen weinig reb7ar's tegen op

Het bevreemd me dat shab Tazaghine veel naar Chaabi komen. Dan heb je het toch zeker mis!!

Chaabi 4 life.


Temsam25

de zee bij tazagine is goed en mooi, maar ik vind de zee even verderop Sidi Driss veel mooier en beter. Ik vind het een eer om in Temsamane of bij het stadsdeel Tazaghine te zijn. Het is allemaal mooi daar en het wordt nog mooier daar. Ik heb verhalen gehoord. Ok de groetjes