braindead

Gestart door TheCFO, 27/02/2010 om 06:14:43

3ich

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 27/02/2010 om 14:06:33
Hmmm,heel weinig zen te bespeuren in jouw karma...

?

K begrijp je niet

Lezer

We worden niet gelijk geboren. We zijn misschien gelijk voor de wet, maar niet voor de natuur.
Dat is ook zo bij dieren. De zwakste moet het opgeven al hebben ze één wet.

Chatt zie arif

Citaat van: incognito op 27/02/2010 om 14:04:04
Geld op zich kan niet goed of slecht zijn aangezien het maar een ruilmiddel is. Maar hetgeen wat je met het geld doet of waar tegen je het ruilt kan goed of slecht zijn....

Net zoiets als wat de NRA beweert:het is niet de pistool die vermoordt,maar de persoon die de trekker overhaalt.

Chatt zie arif


3ich

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 27/02/2010 om 14:08:38
Dat begrijp ik.

Is goed, shukran.

Je weet heel goed waar k op doel. Doe maar alsof je neus bloed,

Chatt zie arif

Citaat van: Lezer op 27/02/2010 om 14:07:35
We worden niet gelijk geboren. We zijn misschien gelijk voor de wet, maar niet voor de natuur.
Dat is ook zo bij dieren. De zwakste moet het opgeven al hebben ze één wet.

Ik schreef dat we 'op een gelijke manier' geboren worden,niet dat we gelijk geboren worden.

Lezer

Dat is waar. Gelijke manier. Maar is het niet te evident (met wat uitzonderingen?).

Wat wilde je ermee zeggen?

Chatt zie arif

Citaat van: 3ich op 27/02/2010 om 14:11:42
Is goed, shukran.

Je weet heel goed waar k op doel. Doe maar alsof je neus bloed,

Ik zit je maar een beetje te plagen,man!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zen

Señor Canardo

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 27/02/2010 om 14:13:44
Ik schreef dat we 'op een gelijke manier' geboren worden,niet dat we gelijk geboren worden.

Wij zijn wel gelijkwaardig aan elkaar, maar niet elkaars gelijken.

Señor Canardo

#24
Citaat van: Chatt le Mal Barré op 27/02/2010 om 14:08:15
Net zoiets als wat de NRA beweert:het is niet de pistool die vermoordt,maar de persoon die de trekker overhaalt.

Geld is maar 1 vorm van ruilmiddel. Door de geschiedenis heen hebben mensen kralen, stenen, stokken, botten en zelfs veren gebruikt als ruilmiddel.


Ps. Hoeveel Irifien ken jij nog die een geweer thuis hebben voor de jacht?

Chatt zie arif

#25
Citaat van: incognito op 27/02/2010 om 14:22:38
Geld is maar 1 vorm van ruilmiddel. Door de geschiedenis heen hebben mensen kralen, stenen, stokken, botten en zelfs veren gebruikt als ruilmiddel.


Ps. Hoeveel Irifien ken jij nog die een geweer thuis hebben voor de jacht?

Je vergeet zand,speciaal zand is ook als ruilmiddel gebruikt in de prehistorie.Toen mij dat op school onderwezen werd was jij denk ik nog vloeibaar materiaal ;-) ( bloed en sperma zullen ook wel een bepaalde waarde vertegenwoordigen tegenwoordig)


Mezelf en negentig anderen in mijn dorp.

Señor Canardo

#26
Citaat van: Chatt le Mal Barré op 27/02/2010 om 14:31:31
Mezelf en negentig anderen in mijn dorp.

Dat zou denk ik wel genoeg zijn voor een lokale afdeling van de NRA in jouw dorp.

Ben jij ook wel eens wezen jagen en heb je ook daadwerkelijk wel eens wat wild gevangen?


Chatt zie arif

#27
Citaat van: incognito op 27/02/2010 om 14:35:32
Dat zou denk ik wel genoeg zijn voor een lokale afdeling van de NRA in jouw dorp.

Ben jij ook wel eens wezen jagen en heb je ook daadwerkelijk wel eens wat wild gevangen?



Wat zou jij doen als je in de wilderness zou wonen,zou je niet beter slapen met een geweer onder je bed? Mijn dichtstbijzijnde buurman woont minstens een kilometer verder,mijn tante woont dichterbij,maar die is 85 jaar oud en hardhorend.



Ik ben vegetarier en misantroop,wat denk je zelf:-)

TheCFO

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 27/02/2010 om 13:01:49
Dat is een ware boost voor ons moraal,we love it!
Godzammekraken, moraal boost, wat lul jij nou?

Als je een arm om je schouder wilt, ga ga je maar lekker naar je ouders of naar je stamgenoten, die beschouwen jouw vast als heel leuk en slim.
Als je iemand zoekt die net als jij graag zwelgt in het leed dat joods/westers heet, kan je altijd wel terecht bij inco. Die 'denkt' net als jij. Misschien dat lekker 'filosoferen' over hoe de wereld er zonder joden en Illuminati uitgezien had goed voor jou blijkbaar verzwakte moraal is. Het is vast een 'moraal boost' te weten dat zonder joden en westerlingen jullie tweetjes wel heel groot geworden waren!


Maar ik ga 'jullie moraal ' niet lopen boosten. Dat doe je maar lekker zelf. Beetje zelfrespect gast! Ook nu de boerties in Bergen Op Zoom niet meer met elkaar vechten om welk negertje 's middags mee naar huis mag.

TheCFO

#29
Citaat van: 3ich op 27/02/2010 om 12:08:16
Nou ga je het krijgen ook!  *virtuele bitchslap*

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13836.15 Dit is de desbetreffende topic en nu kan iedereen zen eigen conclusie trekken!

CFO trekt rood aan, en loopt weg met zen staart tussen zen benen!

Mooi hé


cool hoor, scherper dan dit krijg je grens tussen 'wazigpraters'  als jij en inco aan de ene kant, en gassies als Zanatti en ik aan de andere kant niet in beeld. Laat iedereen idd zijn eigen conclusies trekken.

Mijn  conclusie is dat jij en inco er faliekant naast zaten, zanatti dat overduidelijk maakte en dat jullie te stom waren om zanati te begrijpen. Wat mij betreft is dat al volledig duidelijk door die disc die jij aanhaalt, voor de geinteresseerden heb ik ook nog een engels linkje gegoogled.
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=people-only-use-10-percent-of-brain

(dit 10%-verhaal is een uberbekend en behoorlijk oud broodje aap, zoals veel van de internetmeuk die jij en inco hier naar toe slepen. Jammer dat jullie nog te stom zijn om hier zelfstandig achter te komen. Beetje googlen helpt vaak al)