Grote mond en nu krijgt ie peper in zen kont!

Gestart door 3ich, 25/02/2010 om 13:40:01



Simo7


TamurtIno

#3
Citaat van: Simo7 op 25/02/2010 om 14:13:44
jij ook helaas

Omdat ik je leugens niet wil beamen!!!

Simo7

Citaat van: TamurtIno op 25/02/2010 om 14:20:27
Omdat ik je leugens niet wil beamen!!!

mijn leugens!! ik weerleg alleen jou vage beweringen, met een link die redelijk acceptabel is, vooral omdat ze bronnen erbij vermeld hebben.  Nee jochie, omdat het me opvalt dat jij telkens dingen zegt over anderen, maar als anderen precies dezelfde dingen tegen jou zeggen jij op je voorste poten staat.

Jij bent degen die begonnen is met zeuren over incognito...en ik zeg precies hetzelfde als wat jij over hem zegt...en meteen een felle reactie over een totaal andere onderwerp wat niet te maken heeft met dit onderwerp...  volgens mij hou jij van vijandschap en haat.... althans je doet mij zo overkomen alsof jij op zoek bent naar ruzie...  ik heb hier totaal geen behoefte aan... 

Shalom

TamurtIno

Citaat van: Simo7 op 25/02/2010 om 14:37:00
mijn leugens!! ik weerleg alleen jou vage beweringen, met een link die redelijk acceptabel is, vooral omdat ze bronnen erbij vermeld hebben. 
Niets mis mee om te verwijzen naar Wikipedia, alleen Wikipedia is geen bron.  Het is geen aanval als iemand tegen je zegt dat wiki geen bron is.
Als je een werkstuk op school maakt en je verwijst naar Wikipedia, dan weet je dat die bron niet geaccepteerd word. Toch?

Citeer
Jij bent degen die begonnen is met zeuren over incognito...en ik zeg precies hetzelfde als wat jij over hem zegt...en meteen een felle reactie over een totaal andere onderwerp wat niet te maken heeft met dit onderwerp...
Even ademhalen  en wat drinken.
Een beschaafde vraag als : waarom vind je dat, is geen "felle reactie".

Citeer
  volgens mij hou jij van vijandschap en haat.... althans je doet mij zo overkomen alsof jij op zoek bent naar ruzie...  ik heb hier totaal geen behoefte aan... 
Ik heb je nooit aangevallen, nooit beledigt.. Jij beschuldigt mij van haat en vijandschap en ook nog uitgemaakt voor Jood Met je Shalom. Wat een agressieve reactie, Simo7. Je doet me denken aan de wolf die een gracht vuil heeft gemaakt en vervolgens de schaap de schuld geeft om haar op te eten.

Simo7

Citaat van: TamurtIno op 25/02/2010 om 14:47:38
Niets mis mee om te verwijzen naar Wikipedia, alleen Wikipedia is geen bron.  Het is geen aanval als iemand tegen je zegt dat wiki geen bron is.

Mischien moet je goed lezen wat ik wel zeg, ik zeg lees wikipedia, en helemaal onderaan staan bronnen vermeld waaruit dat stukje informatie is ontstaan. Dus staan er wel bronnen, jij ontkent dit, maar ze staan er toch....

Citeer
Als je een werkstuk op school maakt en je verwijst naar Wikipedia, dan weet je dat die bron niet geaccepteerd word. Toch?

kinderachtige reactie... nee wat jij doet is acceptabel, jij hoort iets, vervolgens lees je zelf iets erover, en vervolgens hef je datgene wat je gelezen hebt en waar jij je eigen interpretatie aan gegeven hebt tot waarheid.....

Citeer
Even ademhalen  en wat drinken.

er is niets aan de hand, wat mij betreft is dit nog steeds een beschaafd gesprek....

Citeer
Een beschaafde vraag als : waarom vind je dat, is geen "felle reactie".
Je haalt echt twee totaal verschillende onderwerpen door elkaar vriend, ik heb mijn reactie hier neergezet om wat je IN DIT onderwerp gezegd hebt en dat heeft niet te maken met het andere onderwerp..... Als jij met een opmerking komt in dit onderwerp van "Jammer incognito loopt nog steeds rond"  en ik zeg terecht ook "helaas dat jij nog rond loopt' refererend naar wat je over incongnito zei en niet over dat onderwerp, dan moet je nu niet ervan maken alsof ik nu reageer omdat je in het andere onderwerp mij hebt gevraagd waarin ik iets vind.  Totaal twee verschillende dingen...

De reactie van mij naar jou toe in dit onderwerp heeft puur en alleen te maken met dit onderwerp, reactie van mij naar jou toe in het ander onderwerp heeft puur en allleen te maken met dat onderwerp.....

Citeer
Ik heb je nooit aangevallen, nooit beledigt..
Waar zeg ik dat jij mij aangevallen hebt of beledigd hebt???  je suggereert iets wat niet heeft plaatsgevonden....
Citeer
Jij beschuldigt mij van haat en vijandschap en ook nog uitgemaakt voor Jood Met je Shalom.
Ik beschulig je nergens van, ik heb conclusie getrokken naar aanleiding van je reactie, ik zeg duidelijk dat je "zo overkomt"  dat is geen beschuldiging dat is een aanname waarvan ik zelf niet weet of het klopt, het is aan jou om mij te overtuigen dat het niet klopt.....
m.b.t  jou klacht dat ik je voor jood uitmaak, waar maak ik jou uit voor jood???  waar zeg ik letterlijk tegen jou "jij bent een jood"   ik zeg shalom tegen jou omdat jij hier te kennen geeft dat joden wat jou betreft hoger in aanzien hebt dan de moslims, nou wat is er mis met het woordje Shalom, wat vrede betekent.... wat is er uberhaubt mis met het uitmaken van een jood, terwijl jijzelf dat volk zo geweldig vind.... of je vind ze geweldig of niet....als je ze geweldig vind, moet je niet zeuren als iemand shalom tegen je zegt, vind je ze niet geweldig, dan hou op met het ophemelen van joden...

Citeer
Wat een agressieve reactie, Simo7.
Agressie??  je bent het met me eens dat je vandaaruit niet kunt zien of ik agressief ben of niet, je ziet nu niet of ik lach, huil of boos bent, je neemt iets aan, wat ik jou niet kwalijk neem, en het is aan  mij om je te overtuigen dat je er naast zit....

- ik ben niet boos
- ik ben niet agressief
- ik discussieer alleen...gevoelen zijn niet relevant in een discussie


Citeer
Je doet me denken aan de wolf die een gracht vuil heeft gemaakt en vervolgens de schaap de schuld geeft om haar op te eten.
tja...ik ken deze uitdrukking niet...wat heeft gracht te maken met de wolf en de schaap??   en uberhaubt met onze discussie??


3ich


3ich

#8



Discriminerende jongen GeenStijl opgepakt UTRECHT -  Een 17-jarige jongen uit Utrecht is aangehouden wegens kwetsende uitspraken over joden, die hij deed in een filmpje op de website GeenStijl. Dat maakte de politie donderdag bekend.



De jongen van Marokkaanse komaf is eind januari geïnterviewd door GeenStijl. Hij zei onder meer dat 'joden uitgeroeid moeten worden' en dat hij 'mensen met een keppeltje wilde prikken'. Joden en Israëliërs zouden volgens hem de Palestijnen ruïneren.

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) deed aangifte van discriminatie. De uitspraken zouden volgens het centrum kunnen leiden tot extra polarisatie in de samenleving.

Wijkagenten in Utrecht herkenden de jongen op het filmpje. De politie heeft hem dinsdag aangehouden en proces-verbaal opgemaakt. Het Openbaar Ministerie onderzoekt of tot vervolging kan worden overgegaan.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6138920/__Discriminerende_jongen_opgepakt__.html?p=12,1


Lezer

In de hoop dat hij de les leert........ in de gevengenis zal hij zeker zijn superioriteit verder vorrm kunnen geven............

3ich

Citaat van: Lezer op 25/02/2010 om 18:59:55
In de hoop dat hij de les leert........ in de gevengenis zal hij zeker zijn superioriteit verder vorrm kunnen geven............
Ja, hij is opgepakt in het kader van "vrijheids van meningsuiting" yoehoe NL is wel een democratische rechtstaat!

Wuhahahahahahahaa

Lezer

Geen stijl is volgens een racistisch forum..., maar ze kunnen waarschijnlijk slim omgaan met de wet van hun land....., sommige achterlijke marokkanen denken dat de wereld gebaseerd is op hun kringenmentaliteit waar pubertijdse wereldsbeeld de baas is.

3ich

Citaat van: Lezer op 25/02/2010 om 19:05:41
Geen stijl is volgens een racistisch forum..., maar ze kunnen waarschijnlijk slim omgaan met de wet van hun land....., sommige achterlijke marokkanen denken dat de wereld gebaseerd is op hun kringenmentaliteit waar pubertijdse wereldsbeeld de baas is.
Ja de moederbedrijf van geenstijl is telegraaf voor zover ik weet. Die gozer is gewoon uitgelokt die opnames was ook gemaakt tijdens een protest tegen de joden of iets dergelijks

neoconstructieve propaganda is daar aan de orde van de dag. en ze hebben genoeg zieltjes gebrainwashed en dat terwijl ze niet eens 10 jaar actief zijn.

Maroccaan

Wat een domme sukkel die aap.
Hij heeft zoals vele andere apen de vooroordelen die sommige Hollanders over ons Marokkanen hebben met feiten onderbouwd.

Ik hoop dat hij een dikke boete van duizenden euro opgelegd krijgt en daarboven een taakstraf in de vorm van toilettenschoonmaker  in een synagoge.

Die aap had het over broeders.   

>> Een broeder zoals deze


Señor Canardo

#14
Mensen die het jodendom nog steeds niet kunnen onderscheiden van het zionisme verdienen het gewoon om keihard een (geschiedenis)lesje te leren....>

- http://www.jewsagainstzionism.com


Ps. Soms is het een thin red line tussen joden en zionisten, maar in dit geval is het gewoon eigen schuld dikke bult met zijn kraspen!