De Arnhemse Huiskamerfilosoof

Gestart door Señor Canardo, 19/02/2010 om 16:51:14

Señor Canardo

#15
Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 19:35:23
Dus wat is je punt nu? Wtje wel wat het inhoud bazzz? En nogmaals wat betekend de matrix?

:) Dus jij wilt weten wat de matrix is? Ik sluit me aan bij Morpheus antwoord op jouw vraag....>




Morpheus: The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around. What do you see. Business men, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system, and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inert, so hopelessly dependent on the system that they will fight to protect it. Were you listening to me Neo, or were you looking at the woman in the red dress...Look again!


Ps. Ik wil best wel mijn versie gaan geven van de Matrix, maar ik weet niet of je daar genoeg tijd voor vrij wilt maken en of het uberhaupt wel geschikt is voor die tere zieltjes hier op amazigh.nl....

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 19:41:13
:) Dus jij wilt weten wat de matrix is? Ik sluit me aan bij Morpheus antwoord op jouw vraag....>




Morpheus: The Matrix is a system, Neo. That system is our enemy. But when you're inside, you look around. What do you see. Business men, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system, and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inert, so hopelessly dependent on the system that they will fight to protect it. Were you listening to me Neo, or were you looking at the woman in the red dress...


Ps. Ik wil best wel mijn versie gaan geven van de Matrix, maar ik weet niet of je daar genoeg tijd voor vrij wilt maken en het uberhaupt wel geschikt is voor die tere zieltjes hier op amazigh.nl....
Als dit jou antwoord is dan heb je nog een lange weg te gaan.

Geef dan jou versie, ik heb de tijd er voor. Waarom tere zieltjes? Wat heb je aan kennis als je die niet deelt. Of wil je een schouderklopje

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 19:44:41
Als dit jou antwoord is dan heb je nog een lange weg te gaan.

Geef dan jou versie, ik heb de tijd er voor. Waarom tere zieltjes? Wat heb je aan kennis als je die niet deelt. Of wil je een schouderklopje

Ik wil best de kennis delen met iedereen. Enige voorwaarde die ik hieraan wil stellen is dat de discussie op een fatsoenlijke manier en zonder negativiteit of gescheld moet gaan.

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 19:50:23
Ik wil best de kennis delen met iedereen. Enige voorwaarde die ik hieraan wil stellen is dat de discussie op een fatsoenlijke manier en zonder negativiteit of gescheld moet gaan.
Dat kan altijd wel. K ben een fatsoenlijk mens. (tenminste dat probeer ik te zijn)

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 19:54:00
Dat kan altijd wel. K ben een fatsoenlijk mens. (tenminste dat probeer ik te zijn)

En ik ben een redelijke mens, dus ik denk wel dat we er samen uitkomen...

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 19:55:25
En ik ben een redelijke mens, dus ik denk wel dat we er samen uitkomen...
Dat denk ik ook wel.

(ff tussen haakjes, jij had in het begin geen flauw benul van wat de matrix inhoud en nu wil je ons gaan zeggen wat het is k ben heel benieuwd echt heel erg want dit is geen conspiracy theorie ofzo)

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 19:58:13
Dat denk ik ook wel.

(ff tussen haakjes, jij had in het begin geen flauw benul van wat de matrix inhoud en nu wil je ons gaan zeggen wat het is k ben heel benieuwd echt heel erg want dit is geen conspiracy theorie ofzo)

Nee, echt ik kan het van een religieuze hoek beargumenteren en ik kan het tevens ook vanuit een wetenschappelijke hoek onderbouwen. Zelfs zo dat Einsteins theorie herschreven dient te worden...if you know what I'm talkin about....

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 20:15:10
Nee, echt ik kan het van een religieuze hoek beargumenteren en ik kan het tevens ook vanuit een wetenschappelijke hoek onderbouwen. Zelfs zo dat Einsteins theorie herschreven dient te worden...if you know what I'm talkin about....
Wist je dat wetenschap, religie, filosofie, eigenlijk 1 is?

Het is heel moeilijk om mijn gedachten in woorden om te brengen. Het is teveel veel teveel.

Señor Canardo

#23
Wist je dat zelfs Einstein zijn eigen formule niet eens heeft kunnen oplossen?

Hij heeft alleen de relativiteitstheorie en bijbehorende formules kunnen opstellen (E=mc2 en zwarte gaten en nog meer blablabla) terwijl een of andere Duitser - ik weet niet of hij joods achtergrond heeft - tijdens de Eerste Wereldoorlog en tijdens Duitse militaire dienstplicht aan het Russische front als eerste de formule van Einstein heeft opgelost. Deze meneer heette Karl Schwarzschild. En deze meneer was dus slimmer dan Einstein.




Ps. En lees nu aub nog een keer het 1e bericht van mij in deze discussie en dan begrijp je waar ik naar toe wil gaan...;)

Pps. En ondanks die knappe koppen van Einstein en Schwarzschild ben ik - de Arnhemse huiskamerfilosoof volgens sommigen - er heilig van overtuigd dat zij het niet bij de verkeerde eind hebben, maar dat zij maar een gedeelte van de natuurkundige werkelijkheid kunnen beschrijven in hun formules en grafiekjes...

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 20:22:04
Wist je dat zelfs Einstein zijn eigen formule niet eens heeft kunnen oplossen?

Daar waar de leraar gestopt is, neemt de leerling het over.

K denk dat ze al veel verder zijn, maar de menigte mag dit niet weten. Een auto mag de consument pas bezichtigen als ie in de showroom staat terwijl die al jaren daar voor gemaakt is. Zo ook met dit. De menselijke brain is tot veel in staat....

Señor Canardo

#25
Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 20:26:46
Daar waar de leraar gestopt is, neemt de leerling het over.

K denk dat ze al veel verder zijn, maar de menigte mag dit niet weten. Een auto mag de consument pas bezichtigen als ie in de showroom staat terwijl die al jaren daar voor gemaakt is.

Zo wilt de heersende politieke elite (lees NWO!; lees Bilderberg!) het ook houden. Deze lui hebben een technologische voorsprong van minstens 10 jaar.


Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 20:26:46
Zo ook met dit. De menselijke brain is tot veel in staat....

Een menselijk brein bevrijd van alle ketenen van onwetenheid, verkrijgt de macht om zichzelf te bevrijden van het juk van de massaindoctrinatie van de elite en verkrijgt tevens ook de macht om andere mensen te bevrijden. De elite is hier heel erg bewust van en daarom hebben ze ook geprobeerd om op 3 December 1976 Bob Marley af te knallen.

3ich

#26
Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 20:34:39
Zo wilt de heersende politieke elite (lees NWO!; lees Bilderberg!) het ook houden...


Een menselijk brein bevrijd van alle ketenen van onwetenheid, verkrijgt de macht om zichzelf te bevrijden van het juk van de massaindoctrinatie van de elite en verkrijgt tevens ook de macht om andere mensen te bevrijden. Daarom hebben ze ook geprobeerd om op 3 December 1976 Bob Marley af te knallen.
Hmmmmm


K zie dat je op de hoogte bent van wat er gebeurde met bob marley. Wat was de werkelijke reden dat bob marley dood is gegaan en waarom hebben ze hem vermoord?

Zo ook: Tupac Shakur, Michael jackson, Bob marley, Jhon ff Kennedy, Saddam Hussein, LAdy Diana, en vele andere waar k zo niet 1-2-3 op kan komen!

Señor Canardo

#27
Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 20:39:14
Hmmmmm


K zie dat je op de hoogte bent van wat er gebeurde met bob marley. Wat was de werkelijke reden dat bob marley dood is gegaan en waarom hebben ze hem vermoord?

Zo ook: Tupac Shakur, Michael jackson, Bob marley, Jhon ff Kennedy, Saddam Hussein, en vele andere waar k zo niet 1-2-3 op kan komen!

Hij is niet omgekomen bij de aanslag op zijn leven op 3 December 1976. Hij had het overleefd, sterker nog hij trad 2 dagen later gewoon op. Dit tot grote woede van de NWO-elite uiteraard:

Citeer
On December 3 of 1976, an assassination attempt was made on Bob Marley, his wife and the managers of the Wailers to keep him from playing at the Smile Jamaica concert in Kingston. His concert was scheduled for December 5 after a presidential candidate’s election rally, a presidential candidate who happened to be at odds with the US. Some people believe that the assassination attempt was executed by the US government, for fear that Marley’s performance would sway the vote. Despite receiving two gun shot wounds, Bob Marley performed anyway and then left for the UK.

- http://www.essortment.com/all/biographyofbob_reiq.htm

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 20:41:57
Hij is niet omgekomen bij de aanslag op zijn leven op 3 December 1976. Hij had het overleefd, sterker nog hij trad 2 dagen later gewoon op. Dit tot grote woede van de NWO-elite uiteraard:

- http://www.essortment.com/all/biographyofbob_reiq.htm
Dit artikel wil ons wijs maken dat hij aan kanker dood is gegaan. Dat is gewoon blablabla bullhsit praatjes. Hij is vermoord, weinig mensen weten het.

Señor Canardo

#29
Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 20:51:30
Dit artikel wil ons wijs maken dat hij aan kanker dood is gegaan. Dat is gewoon blablabla bullhsit praatjes. Hij is vermoord, weinig mensen weten het.

Of hij uiteindelijk is vermoord of niet, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat hij ondanks een gerichte aanslag op zijn leven niet op 3 December 1976 is omgekomen en dat hij koste wat het kost - een paar schotwonden - op dat politiek gekleurde (lees anti-NWO!) concert van 5 December heeft opgetreden.