WAAR BRENG JE JE VAKANTIE DOOR?```

Gestart door MISS RIF, 01/12/2001 om 15:04:23

saloua

#15
HALLO ALLEMAAL
IK GA DIT JAAR OP VAKANTIE NAAR DE STAD VAN DE LIEFDE PARIJS.EN IK HOOP VOLGEND JAAR WEER EENS NAAR MAROKKO TE GAAN.DURF BIJNA NIET TE ZEGGEN HOE LANG IK AL NIET GEWEEST BEN:(9 JAAR:(.MAAR JA HET IS NOOIT TE LAAT OM TE GAAN .;)
TROUWENS TAFIDJUST WAAR WOON JE IN TAFERSIT IK WOON ER NAMELIJK OOK .IN BEN YOUSEF GROETJES SALOUA

amel (Gast)

#16
Zo breng ik mijn zomer vakantie door! Begin in Meknes, bezoek daar de zwembadden en bezoek dan regelmatig kenitra/mehdia voor het strand! (meknes heeft geen strand weet je wel). Om vervolgens mijn spullen weer te pakken en dan naar de rif! Drouich! Na mijn paar dagen in drouich gaan we verder naar, mont arruit daar brengen we ook een paar dagjes door, in die dagen brengen we dagelijks een bezoek aan Nador of Saidia! En als dat allemaal is gebeurd gaan we weer naar Meknes om vervolgens verder te reizen naar Tanger om daar de vakantie af te sluiten!

dat was het dan, liefs amel

Yasmina

#17
ik breng m'n vakantie meestal in Tanger door, idrissia om precies te zijn ;-). Verder ga ik ook weleens naar alhoceima en casablanca.

imzourenlady

#18
salaam,
in alhoceima en imzouren (standaard denk ik als je daar vandaan komt)

Loubnatje

#19
Tetouan is m'n Home Town...........

Voor de rest ga ik wel eens een weekje naar Bni Boufrah...

Maarre, Tetouan blijft toch Tha Best...........

Groetjes Loubnatje

mocro_side

#20

CiteerAZUL,

IK BEN BENIEUWD WAAR DE IRIFIEN HUN VAKANTIE DOORBRENGEN. IK BRENG ALTIJD MIJN VAKANTIE DOOR IN NADOR, MAAR DAARVANDAAN GAAN WE NAAR BUYAFAR, SAIDIA, CHAABI, EN ANDERE MOOIE PLAATSEN EN STRANDEN IN MAROKKO

SRAAM MARAH
ik zeg je allen dat Chaabi heel gevaarlijk is er zwemen haaien en kwalen en de golfen zijn niet zoals Nederland ze zijn ten minste 4m hoog elke week gaan er 4 mensen dood en de weg is gemaakt da is geen probleem meer maar vroeger wel en de strandt wordt gebruikt door drugssmokelaars DUS DAAR NIET SLAPEN IN EEN TENT oke

mocro_side

moet ik altijd de laaste woord zeggen ofzo man ****************************************



XsFRIDAsx

#22

Citeermoet ik altijd de laaste woord zeggen ofzo man ****************************************




hahaha ik zal wel nu laatste woord van je overnemen hahaha maar wat je net vertelde heb ik ook een keer gehoord....

Fatiha19

#23
Ik breng mijn vakantie door in Kassita ...Berkane... taza

Ik hou niet van veel reizen ...
die wegen lijken net atractieparken

0nderk0ffer

#24
Mijn vakantie???? standaard in METALSA. Je hebt daar zoveel te doen: schapen hoeden, water putten, bergbeklimmen, zwemmen in barazj, elkaar stenigen, in de nacht verstoppertje spelen in de bergen, slangen vangen, schorpioenen doodbranden, katten in een emmer lisanes doen en dan fikkie erbij houden, egels dronken voeren, genieten van de rust, lekker bij de enoe chillen, feesten (al is er geen feest), sadaka geven in je eigen moskee met je eigen dzjama3a, zonnen op sta7, emmers water over elkaar heen gooien, voetballen in grote droge vlaktes, tractor rijden op je zesde, honden trainen dat ze bang voor jou moeten worden i.p.v. andersom, kippen doodstenigen,dirhem in diepe water gooien en mensen laten zwemmen in dat vieze water en ga zo maar door. kortom het is een topvakantie met belevenissen die je lang zullen bijblijven. en nog een voordeel: je hoeft niet elke keer boodschappen te halen, nix is in de buurt hehehehe.

henna_fatoch

#25

CiteerMijn vakantie???? standaard in METALSA. Je hebt daar zoveel te doen: schapen hoeden, water putten, bergbeklimmen, zwemmen in barazj, elkaar stenigen, in de nacht verstoppertje spelen in de bergen, slangen vangen, schorpioenen doodbranden, katten in een emmer lisanes doen en dan fikkie erbij houden, egels dronken voeren, genieten van de rust, lekker bij de enoe chillen, feesten (al is er geen feest), sadaka geven in je eigen moskee met je eigen dzjama3a, zonnen op sta7, emmers water over elkaar heen gooien, voetballen in grote droge vlaktes, tractor rijden op je zesde, honden trainen dat ze bang voor jou moeten worden i.p.v. andersom, kippen doodstenigen,dirhem in diepe water gooien en mensen laten zwemmen in dat vieze water en ga zo maar door. kortom het is een topvakantie met belevenissen die je lang zullen bijblijven. en nog een voordeel: je hoeft niet elke keer boodschappen te halen, nix is in de buurt hehehehe.

salaam,
hahahahah wallahila, ik breng mijn vakantie ook door daar in Metalsa oftewel AIN-ZOHRA. Daarzo bij die rotonde in de berg :)

MissyR

#26
Ik blijf thaus :(

Samariaan

#27

CiteerIk blijf thaus :(

daar wordt je echt depri van he, had dat afgelopen zomer. dagen leken net eeeeuwen.

MissyR

#28

Citeerdaar wordt je echt depri van he, had dat afgelopen zomer. dagen leken net eeeeuwen.


echt erg he... k ga gewoon heel de zomer werken... ben k rijk als iedereen blut thuis komt.. gehehehe...
ma k wil mn rijbewijs deze zomer halen dus k heb nog wel iets te doen gelukkig..
En er gaan er heel weinig uit Hoceima...dus zo erg is t nie.

Samariaan

#29

Citeerecht erg he... k ga gewoon heel de zomer werken... ben k rijk als iedereen blut thuis komt.. gehehehe...
ma k wil mn rijbewijs deze zomer halen dus k heb nog wel iets te doen gelukkig..
En er gaan er heel weinig uit Hoceima...dus zo erg is t nie.

vorig jaar ging IEDEREEN zo leek het, je had in al hoceima files van hier tot gunter. voelde me heel alleen :(