spreekt er iemand ook shelha ipv riffia!

Gestart door asmahan, 01/06/2003 om 09:26:08

biggy

#15
ahjata of ahjawa ar sawaleh taschelhiet ewa manih toeschkit  in marokko nki oeschkihd h agadir ima kjin neh kmin nr ino is 0499305889ewa beslama en mbroek elhid

biggy

#16

CiteerTiksbilla,

salaam nki oeschihd vanuit agadir dus ne originele aschelhi van marokko ewa manik an tgit a tassoesit nki lan dari 16 jaar ima kmin ik hoop da ge contact opneemt met me alee als ge wilt kun je ook gewoon bericht sture als ge wilt zenne oke dan alle beslamaa dan en mbroek elhid en tot binnenkort dan è beslama da groetjes è en ik heet said xxxxxxxxxxjes


soussialady

#17
Salam koelshi lebes iedereen??
Ik ben ook shelha daar ben ik ook heel trots op. Ik ben ook zelf de enigste in mijn vriendenkring die shelha is. Dat maakt niet veel uit. En de rest van mijn vriendinnen zijn arabisch of riffia!!!.

Thalla iedereen xxxx jasmina

carlitos

#18
Salaam,

Ik kom uit toulal in meknes en ben dus een chelh. Mijn oom uit frankrijk is een keer in toulal in het zuiden geweest en ik heb zelf van mijn vader gehoord dat onze voorouders dus uit toulal in het zuiden komen. Er zit een hele lange geschiedenis achter waarom wij in meknes zijn beland. Als je wil kun je mij bellen om informatie uit te wisselen want ik kan je nu al zeggen dat wij verre familieleden zijn. Mijn nummer is 0642092333.
Ik hoop gauw van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Kamal

ouarzazatia

#19
Ja zekerssss EN oF er iemadn shelha ->TAschelehiet kan praten ewa en goed ook alhamdoelilah , ben er kapot trost op en uuh , jah  bijna al mn vriendinnen zijn chelha en paar tetouania's , ewa jah, ik woon in amsterdam dus jah erg veel ieschelhien zdegn detg ;)

Almoehim ik vind et wel gezellig om meer souassa of shluhs te leren kennen messchien vinden jullie het leuk om op msn te komen zo jah dan mogen jullie me toeviegen ben altijd wel in staat om een gesprek te voeren met tischelhiejtn /ischelhiej/swassa ;)

nou ik hoor et wel inschaAllah veel groetjes van faaaaaaaaaa  
p.s : mn email is fatima_chelha@hotmail.com

Matho

#20

CiteerJa zekerssss EN oF er iemadn shelha ->TAschelehiet kan praten ewa en goed ook alhamdoelilah , ben er kapot trost op en uuh , jah  bijna al mn vriendinnen zijn chelha en paar tetouania's , ewa jah, ik woon in amsterdam dus jah erg veel ieschelhien zdegn detg ;)

Almoehim ik vind et wel gezellig om meer souassa of shluhs te leren kennen messchien vinden jullie het leuk om op msn te komen zo jah dan mogen jullie me toeviegen ben altijd wel in staat om een gesprek te voeren met tischelhiejtn /ischelhiej/swassa ;)

nou ik hoor et wel inschaAllah veel groetjes van faaaaaaaaaa  
p.s : mn email is fatima_chelha@hotmail.com

en how about irrifien???

ouarzazatia

#21
hahahaha hmmmm nou kijk ik ben altijd wel in staat om te praten hoor of je nou schelhie riffie jeblie of arab bent zo lang je maar een nromaal persoon bent mag je me ook toevoegen geen probleem  safie hahahhaa;)

SoussiaNL

#22
Well I'll join the club!

Agadir!

ouarzazatia

#23
Oke dan !! Sousia ook jij bent welkome ;)