wie heeft hier foto's van Ait Soufiyyen ?

Gestart door Ta7emoest23, 11/02/2010 om 18:02:01

Ta7emoest23

Je bent van harte welkom dan bij mijn oma. Ze zal je verwelkomen met tahandith en zembo :)

TamurtIno

#16
Citaat van: Ta7emoest23 op 14/02/2010 om 15:02:30
Je bent van harte welkom dan bij mijn oma. Ze zal je verwelkomen met tahandith en zembo :)
Die moskee bestaat nog of niet?
Si ch3ayab is nu een bejaarde man. Hebben ze een vervanger gevonden?

Ooit ( langer dan 25 jaar geleden) was er een winkel naast de moskee en noemen het "Thahnoet n si hasan". De eigenaar van die winkel woont volgens mij ook in Hollanda.

L'madrasa i chalhiyan daar heeft mijn broer gezetten. Die school bestaat misschien ook niet meer.

TamurtIno

Naast die moskee stond er ooooit een heel oude moskee. Toen ik het zag was er niets meer van over. Mijn vader vertelde me dat die moskee door Engelen is gebouwd hahahah Ik geloof er niets van.

Ta7emoest23

Citaat van: TamurtIno op 14/02/2010 om 15:10:49
Die moskee bestaat nog of niet?
Si ch3ayab is nu een bejaarde man. Hebben ze een vervanger gevonden?

Ooit ( langer dan 25 jaar geleden) was er een winkel naast de moskee en noemen het "Thahnoet n si hasan". De eigenaar van die winkel woont volgens mij ook in Hollanda.

L'madrasa i chalhiyan daar heeft mijn broer gezetten. Die school bestaat misschien ook niet meer.

Die moskee bestaat zeker nog maar Si ch3abab heeft het deze wereld al een tijdje verlaten als ik het goed heb. Over dat winkeltje is mij het verhaal nog niet bekend, ik kan me wel een vaag winkeltje herinneren maar dat is zo 10 jaar geleden. Ik zou het wel hebben na gevraagd bij mijn vader maar die bevind zich nu in Ait Souffiyyen, heeft een stuk grond vol met olijven en het blijft zijn hobby.

Ta7emoest23

Citaat van: TamurtIno op 14/02/2010 om 15:15:58
Naast die moskee stond er ooooit een heel oude moskee. Toen ik het zag was er niets meer van over. Mijn vader vertelde me dat die moskee door Engelen is gebouwd hahahah Ik geloof er niets van.

Hahaha ik geloof er ook niks van er ligt nu een begraafplaats daar naast...

TamurtIno

#20
Citaat van: Ta7emoest23 op 14/02/2010 om 15:37:38
Hahaha ik geloof er ook niks van er ligt nu een begraafplaats daar naast...
Klopt. Mijn oma, mijn opa liggen daar begraven.

Si Ch3ayeb meskeen is dood. Mijn vader heeft me niets daarover verteld. Hij gaf mijn vader les in de Koran toen hij nog klein was.