Metalsa. de gekste..!!!!!

Gestart door Mohammed-Utr, 05/06/2003 om 12:13:28

METALSIA_DRI

Hallo allemaal,

Hier is nog een tabdarst te vinden, die ook in Driouch woont, maar die van oorsprong een TAFFETOUCHT is.

De groeten allemaal en houdoe

Tabdarest

#31
sellem allemaal hiero nog een Tabdarest e netch e taffetoucht zie ouled talb ahmed.


thella greetzz moi

0nderk0ffer

#32
ahlan e jibdalsen
zijn jullie allemaal hier verstopt??
ik ben ook een abdales in hart,nieren,maag,galblaas,bloed,adem en alles wat ik vergeten ben te melden.
siwd slem i 7enna en jedi thi elma3rib ;)
beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

0nderk0ffer

#33


sellem allemaal hiero nog een Tabdarest e netch e taffetoucht zie ouled talb ahmed.


HIEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO een echte die hard

0nderk0ffer

#34
Damn ik zie hier ifetouchen 4 life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dan heb ik het ook over mezelf he ;)

0nderk0ffer

#35
standaard METALSA.
Je hebt daar zoveel te doen: schapen hoeden, water putten, bergbeklimmen, zwemmen in barazj, elkaar stenigen, in de nacht verstoppertje spelen in de bergen, slangen vangen, schorpioenen doodbranden, katten in een emmer lisanes doen en dan fikkie erbij houden, egels dronken voeren, genieten van de rust, lekker bij de enoe chillen, feesten (al is er geen feest), sadaka geven in je eigen moskee met je eigen dzjama3a, zonnen op sta7, emmers water over elkaar heen gooien, voetballen in grote droge vlaktes, tractor rijden op je zesde, honden trainen dat ze bang voor jou moeten worden i.p.v. andersom, kippen doodstenigen,dirhem in diepe water gooien en mensen laten zwemmen in dat vieze water en ga zo maar door. kortom het is een topvakantie met belevenissen die je lang zullen bijblijven. en nog een voordeel: je hoeft niet elke keer boodschappen te halen, nix is in de buurt hehehehe. boodschappen deden we vroeger alleen op dinsdag en zaterdag, maar nu vaker man. en als je telefoon op wilt nemen, moet je echt op de geschikte plaatsen staan hahaha. ARA7 BED GESTA7!!!!!!!
Komt jullie dit ook allemaal bekend voor??
als je dit zo hoort...mis je het dan niet?? ikke wel!!!!
 
  
 

henna_fatoch

#36
salaam iebdalsen
ben zelf ook een pure tabdalest
enne Onderk0ffer je bent tehendejth plukken vergeten :)

FerryMaroc

#37
Om niet te vergeten UnderKoffer,
eieren stelen, vuurtje in de schuur van kamijoe. of e3moed en ziri of erei yedli.

Powerrrrrrrr Metalsa inoe

henna_fatoch

#38
juist ja FerryMaroc jij begrijpt!!!!!!

Abdarsia

#39
Leuke toepiciee

Abdarsia

Citaat van: 0nderk0ffer op 02/06/2004 om 15:15:45
ahlan e jibdalsen
zijn jullie allemaal hier verstopt??
ik ben ook een abdales in hart,nieren,maag,galblaas,bloed,adem en alles wat ik vergeten ben te melden.
siwd slem i 7enna en jedi thi elma3rib ;)
beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Je krijg de groeten terug :P

Missy_Driouch

Citaat van: youness op 16/02/2004 om 22:02:27
salaam alikom'"ik ben ook een abdales en kom uit driouch en geboren in mijn dorp(bobkar)naast de sok bobkar zijn er nog meer mensen die daar vandaan komen? thallah aja ibdalsen

Hey Metalssies,
Ik kom uit Driouch, en oorspronkelijk ook uit Bobkar netzoals jij, iewa waarvandaan uit Bobkar vertel wat meer misschien zijn we wel familie??????????????

ajaw-ali

salamo alajkom, ik ben ook een abdals en ik kom uit boubker,  oulad hammo mansoer om exact te zijn. heeft nog iemand  uit ibdalsen iets goeds in zijn vakantie beleefd, want  bij  mij was het een drama in boubker.  ewa beslama.

MBTiza

wat hebben jullie ibdarsen toch met oulad dit oulad dat bla bla

het is dharwa en geen oulad.

ajaw-ali

oulad lees je het heel snel en dharwa moet je over na denken.