Metalsa. de gekste..!!!!!

Gestart door Mohammed-Utr, 05/06/2003 om 12:13:28

Tassekouth

#15
Salaam alaikoum warahamtullah,

Ik heb dit jaar 3.5 week bij mijn grootouders in het dorp doorgebracht, vlakbij tiztoutine, en het was in 1 woord masha'Allah, heerlijke rust…geen druk verkeer…geen mensen die zich anders voor doen die zich zijn..geen zomergekte…alhamdoulillah…zeker voor herhaling vatbaar.

Wa salaam alaikoum warahamtullah

feyerdam

#16
selaaam a jibdalsen inoe,
hoe is het hier allemaal?
ik ben alleen maar lid geworden door jullie.

dus jullie weten gelijk dat ik ook metalsi ben.
nou ik zal jullie gelijk vertellen vanwaar.
Iffetouchen, dat klinkt bekend hé. en natuurlijk de officiele naam van Driouch, Dar Driouch, tussen de markt en de beruchte dokter si Abdellah

mijn stam, thalla

metalsa

#17
hier nog één metalsa jongen, in hart en nieren.

driouch 4ever

metalsia_tahorresjt

#18

CiteerOulad...is dat geen arabisch??

ja!

metalsia_tahorresjt

#19

Citeerselaaam a jibdalsen inoe,
hoe is het hier allemaal?
ik ben alleen maar lid geworden door jullie.

dus jullie weten gelijk dat ik ook metalsi ben.
nou ik zal jullie gelijk vertellen vanwaar.
Iffetouchen, dat klinkt bekend hé. en natuurlijk de officiele naam van Driouch, Dar Driouch, tussen de markt en de beruchte dokter si Abdellah

mijn stam, thalla

ja si abdellah die ken ik ook, hij is daar echt beroemd!

Goner

#20
Een beruchte dokter, spannend. A la Rob Oudkerk, of erger, a la dr. Death uit Groot Brittanie? Wie vertelt me dit spannende verhaal?  Ik ben heel nieuwsgierig.

Bij voorbaat tannemirt attaaaaaaass

Monique

metalsa

#21
Si Abdellah behoort wel tot de beste dokters in marokko hoor, en ik ben blij dat hij een beetje familie van mij is.

Goner

#22
Oh, beroemd dus, niet berucht. Gelukkig maar!

metalsa

#23
wat me is opgevallen, is dat er weinig ibdarsen zijn die reageren die vanuit Saka en Mezqitem komen.

de meesten onder ons wonen toch in .............Driouch natuurlijk.

oefi ghater 'n legoutar Ouled Taleb Ahmed

youness

#24
salaam alikom'"ik ben ook een abdales en kom uit driouch en geboren in mijn dorp(bobkar)naast de sok bobkar zijn er nog meer mensen die daar vandaan komen? thallah aja ibdalsen

MocroFlava

#25
Aii People From DRiouch ewa Hoe is t SFaFra 4 Life ,,MEtalsa 4 Life aii Ja tog ewa en wie gaat dit jaar nog Naar Maroc FAmilia checke en beetje Fun maken daar dit Jaar gaat zkrs Dope worden Ook na al deze treurige gebeurtenissen dit jaar in maroc Ja We zullen de Slachtoffers van 2004 Nooit vergeten Respect aan deze mensen en hun nabestaanden  

MocroFlava

#26

CiteerSi Abdellah behoort wel tot de beste dokters in marokko hoor, en ik ben blij dat hij een beetje familie van mij is.

Als hij beetje familie is van jou dan ben je ook beetje ma familia 2 :) en wij wonen naast zijn dokterspraktijk :P De hulp is nooit ver haha :P Ciao

Abdarsia

#27
Ya..ya Ik ben ook n MTALSIA ....En reageer ook meteen ..
Metallsa 4 ever..

-xxx-
Mtalsia

kinootje

#28
Salaam allemaal,

Kwam heel toevallig op deze site en heb me aangemeld zodat ik ook even kon reageren. Kom zelf ook uit Driouch zoals de meeste van jullie, gezellige stad, vooral in de zomer ben er in de kerstvakantie nog geweest veel veranderd was namelijk afgelopen zomer niet geweest. Was wel erg rustig lekker bijkomen van school en andere drukte, de mensen zijn ook heel anders dan in de zomer. Maar goed ik ga weer.
Beslama

ighzar fasur

#29


Salam alykom ain zourah,
Waarom hebben jullie zolang a ibdarsen niet gereageerd?

wees trots op jullie metalsa oorsprong!

he maar, is het jullie opgevallen dat er de afgelopen jaren veel auto ongelukken zijn gebeurd bij die bocht naast de souk(maarkt)
groetjes jullie metalsabroeder
Hassan