Metalsa. de gekste..!!!!!

Gestart door Mohammed-Utr, 05/06/2003 om 12:13:28

Mohammed-Utr

ewaa mensen welkom.....

Mohammed-Utr

#1
ewaa zijn er nog mensen die uit driouch komen.... reageer dan,.......

metalsi

#2
Hééééééé Buurman,

Ik kom uit Ain Zohra. Is geen Driouch, maar wel in de buurt. Ik ben zoals jij wel tabdarst.

razafa

#3
metalsa metalsa metalsa ....... is een liedje

Hatty

#4
Salaam uhalikum

Jah ben ook een Matalsaatje!!!
Ouwled Brahim (dorpje ook daarzo ergens)

Thalla & Beslama :)

metalsi

#5
Ik uit Sidi Abdellah, of iets in die richting. Je weet, dicht bij de marktplaats

metalsaouia

#6
salaam wa3alekoem allemaal

ja ja, ik ben ook metalsia en ik woon
in driouch/ouled tabia!!!

metalsia_tahorresjt

#7
ik kom ook uit driouech!!!!!
(ouled salem)

metalsa rule!!!

masin

#8

Oulad...is dat geen arabisch??

Ariaz

#9
Ik ben een awayegher hehehe

Timoucha

#10
Driouch city!!!

Boufarkouch, gehucht tussen midar en driouch in... maar toch net driouch!

Ilizi

#11
Azul

Oorspronkelijk van Ibdarsen en Ayt Buyehyi zijn wel Imazighen van Toereg, alleen zij horen niet tot Zennata(een onderdeel van Amazigh etniciteit) zoals de meeste Irifeyen.

Tanemmirt.

Mohammed-Utr

#12
hallo mensen ik ben lange tijd niet meer op internet geweest heb dus niets van mijn topic kunnen lezen maar ja ben weer terug gelukkig duss laat wat van je horen.. oja nog even iets.... iedereen mag gewoon hierop reageren hoor ookal ben je geen abdars.. hoe meer zielen hoe meer vreugd....  voor mij is iedereen gelijk wollah...

nog een fijne dag allemaal..... beslama broeders/zuster!!

x-Tafersit-x

Mijn familie komt uit Ain Zohra.. was er afgelopen zomer weer naar toe gegaan na ik weet niet hoe veel jaar.. en ik moet zeggen het is echt veranderd zeg..!! zoveel bijgebouwd! en Ain ZOhra zit vol marokkanen uit Rotterdam DAAMN !! zo hé!

Mohammed-Utr

#14
salaam tafersit dat klopt ja ik heb ook veel fam. uit r'dam die daar in die donker gat ain zora wonen.. maar ja is wel gezellig hoor.... vooral als je van stilte houd....