Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

Hadou

John Lennon is ook door hun omgebracht.

Machmoed

Volgens mij door de joden...de mossad dacht ik..lol

Botermes

Citaat van: Hadou op 27/03/2010 om 21:31:27
John Lennon is ook door hun omgebracht.
Hier....hatsjikidee..daar heb je het dan. Die Hadou kan er ook wat van.

Hadou

Citaat van: allasian op 28/03/2010 om 19:52:26
Hier....hatsjikidee..daar heb je het dan. Die Hadou kan er ook wat van.
Hou die sarcasme voor je.
Denk je niet dat John Lennon door  de geheime dienst vermoord is? of geloof je echt dat een fan hem vermoord heeft?

Hadou

Citaat van: Machmoed op 28/03/2010 om 11:55:51
Volgens mij door de joden...de mossad dacht ik..lol
LOL ??
Jij probeert ook sarcastisch te zijn. Niet meer doen vriend!

Botermes

Citaat van: Hadou op 28/03/2010 om 22:05:07
Hou die sarcasme voor je.
Denk je niet dat John Lennon door  de geheime dienst vermoord is? of geloof je echt dat een fan hem vermoord heeft?
Het was een labiele persoon die leed aan waanideeen. Hij dacht dat het godsopdracht was om Lennon te vermoorden. Zulke mensen bestaan echt. Hier een voorbeeld, de Stalker van Bjork, die zelfmoord pleegt.
Dit zijn echte beelden en best wel shockerend. http://www.youtube.com/watch?v=nAq5aZSnf1k

Hadou

#246
Citaat van: allasian op 29/03/2010 om 18:48:52
Het was een labiele persoon die leed aan waanideeen. Hij dacht dat het godsopdracht was om Lennon te vermoorden. Zulke mensen bestaan echt. Hier een voorbeeld, de Stalker van Bjork, die zelfmoord pleegt.
Dit zijn echte beelden en best wel shockerend. http://www.youtube.com/watch?v=nAq5aZSnf1k
Ik geloof niets van , sorry. John Lennon was een anti Viatnam oorlog demonstrant. En Nixon in die tijd was niet blij met hem.
Lennon  was te vaak in de media met een groen jas.

Botermes

Citaat van: Hadou op 29/03/2010 om 21:55:36
Ik geloof niets van , sorry. John Lenno was een anti Viatnam oorlog demonstrant. En Nixon in die tijd was niet blij met hem.
Lennon  was te vaak in de media met een groen jas.
John lennon is in 1980 vermoord en hoe lang was toen de vietnamoorlog al voorbij ? Nixon was al lang geen president meer.
Ik raad je aan om de final24 van Lennon te kijken, zal wel op youtube te vinden zijn.


3ich

Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 22:36:33
Hoe kan je de kennis bevatten van Allah hij is toch de alwetende.

Ja, maar, Iblies heeft toch ook veel geheimen verhult... (denk aan si7r)

Er zijn zelfs geheime geschrifte op aarde die tot nu toe niemand kon ontcijferen. (k zal kijken of k ergens nog een link van heb. Is van oude Egypte)

Ik wil hier nog even op terug komen. Om het te onderbouwen met een stuk van een surat Al Baqarah.

Ik had het mis het is geen geschrifte van het oude Egypte. Het is de Iblies en zijn leger duivels die het de mensen leerden in de tijd dat Sidna Suleyman regeerde. Daarna heeft hij alle geschrifte bij elkaar gehaald en het begraven onder zijn tempel. Dus waar nu de Al-Quds moskee zit. (nee, niet die we te zien krijgen met de gouden koepel)


Surat Al Baqarah: Citaat 2: 102


En zij volgden [plaats] wat de duivels had gereciteerd tijdens de regering van Salomo. Het was niet Salomo die ongelovig, maar de duivels ongelovig, het onderwijs mensen magie en hetgeen werd geopenbaard aan de twee engelen in Babel, Haroet en Marut. Maar de twee engelen leren niet niemand, tenzij ze zeggen: "Wij zijn een proef, dus wees niet ongelovig [door het beoefenen van magie]." En [toch] ze leren van hen die door wat zij scheiding tussen een man en zijn vrouw veroorzaken. Maar ze doen geen kwaad niemand doorheen, behalve met toestemming van Allah. En de mensen leren wat schaadt hen en niet ten goede zijn. Maar de kinderen van Israël zeker wist dat wie kocht de magie niet zou hebben in het Hiernamaals geen aandeel. En ellendig is dat waarvoor zij zich verkocht, als ze eens wisten.

3ich

Citaat van: Señor Canardo op 24/02/2010 om 20:00:19
De Matrix is volgens mij de Holofractographic Universe Theory...>




Ik wil hier nog even op terug komen. We weten inmiddels dat Albert Einstein zijn theorie is: Alles is energie. Door de formule te ontdekken.



Dus ook onze menselijke lichaam. Wanneer we deze tot in de kleinste afbreken, buiten de cellen en moleculen om. Wat vinden we dan? Atomen, elektronen, protonen. Zie hier:



Wat in feite inhoud: Dat een menselijk lichaam uit de meest elementaire vorm is gebouwd van energie. En zo is de wereld en het universum om ons heen ook. Dus indirect of direct (net van welke oogpunt je het bekijkt) zijn wij één met de aarde en universum. Door deze theorie kan je ook wel begrijpen waarom de eerste mens, in de heilige geschrifte staat beschreven als ADAM! SubhanAllah.

Wij mensen zijn dus onderdeel van een grotere plaatje.....

Dit betekent dat onze schepper ons heeft geschapen als energie-zenders. (gedachten, emoties, is allemaal een vorm van energie)

We worden ook beïnvloed door de energie om ons heen. (negatieve en positieve energie)

Dit verklaart dus ook wat ik bij de topic van kaaba probeer uit te leggen. En zo word de super seanse ook duidelijker.
En het gaat nog veel dieper dan het lijkt. Konijnenholletje is heel diep. En voor de meeste mensen die dit zullen lezen zullen mij voor gek verklaren. Maar echter zal ik aan mijn plicht houden om deze informatie met mijn mede te Imazighen delen. (want zoals hier eerder is gezegd wat heb je aan informatie en kennis als je het niet deelt?)

En nu heb ik in een hele simpel uitleg gegeven over wat mijn bedoeling was toen ik de Matrix topic maakte.

Echter moet ik toegeven dat er meer achter zit dan dit. De Matrix is een strijd. Tussen + en -

Daar komt die dualiteit weer terug. (hebben we het ook eerder over gehad hier op amazigh.nl)

Dus dit onderwerp is nog niet afgelopen..... Stay tuned.

3ich

#250
Wat Einstein ook gezegd heb is: "Wetenschap zonder religie is zwak en religie zonder wetenschap is blind"

Topwetenschappers vinden wonderen in de Koran:

http://www.youtube.com/watch?v=X3-YpmiMoqI

Onder de sprekers ook Dr. Moore, http://en.wikipedia.org/wiki/Keith_L._Moore

Conclusie
Vanuit de geschiedenis van de embryologie, is er tot de twintigste eeuw weinig bekend over de fases en classificaties van het menselijke embryo.

In 1677 waren de wetenschappers Hamm en Leeuwenhoek de eersten die de menselijke zaadcellen met behulp van een verbeterde microscoop observeerden. Zij waren toen in de veronderstelling dat de zaadcel een klein, groeiend, voorgevormd mens was nadat het verscheen in de vrouwelijke genitale tractus [The Developing Human, blz. 9]

Daarom kan de beschrijvingen van het menselijk embryo in de Koran niet worden gebaseerd op wetenschappelijke kennis van voor de 7e eeuw na Christus. De profeet Mohammed kon deze kennis op zulk detail niveau niet hebben gehad. Zeker gezien het feit dat hij een ongeletterde man was, met absoluut geen wetenschappelijke opleiding.

De ontwikkeling van het embryo - Islam en Wetenschap
Professor Keith Moore is de prominente wetenschapper, op het gebied van anatomie en embryologie. Hij is tevens de auteur van het boek getiteld " The Developing Human”. Dit boek wordt beschouwd als wetenschappelijk naslagwerk, en werd gekozen door een speciale commissie in de Verenigde Staten, als het beste boek geschreven door een enkel persoon.



Bron: http://wetenschap.infonu.nl/onderzoek/41411-de-ontwikkeling-van-het-embryo-islam-en-wetenschap.html

Ps: Dit getuige dus naar waarheid en bewezen dat de darwin theorie (evolutietheorie, big bang) in feite bullshit is.


buɛluz

#251
Speciaal voor 3ich -->



Om de Matrix te doorgronden en om echt tot jouw waarheid te kunnen komen zul je in de leer moeten gaan bij een van de leermeesters van deze "pagan, heidene, een flikker, beeldenaanbidder, musrhrikeen!" Die volgens jou vol hoogmoed zat en de uitspraak heeft gedaan: "Do you have peanuts in your head!".



En dit meent Senor Canardo echt.

3ich

Citaat van: Señor Canardo el Herético op 16/03/2013 om 22:57:42
Speciaal voor 3ich -->



Om de Matrix te doorgronden en om echt tot jouw waarheid te kunnen komen zul je in de leer moeten gaan bij een van de leermeesters van deze "pagan, heidene, een flikker, beeldenaanbidder, musrhrikeen!" Die volgens jou vol hoogmoed zat en de uitspraak heeft gedaan: "Do you have peanuts in your head!".



En dit meent Senor Canardo echt.
Hmmm....


Nu ik zo nog ff goed naar die afbeelding van Alexander de zemmer kijk: Poseert hij volgens de "As above so below"

Dit is hun leermeester Lucifer/Baphomet.

Op de afbeelding Baphomet/Washington (george washington de 1ste president van de u.s.a.)



http://nl.wikipedia.org/wiki/George_Washington_(president)

3ich

Citaat van: Señor Canardo op 24/02/2010 om 22:36:30
Niet echt. Je moet het niet zien als opslagplaats van informatie, maar meer dat alle informatie in alles zit opgeslagen. Net zoals sidi Arbbi in alles aanwezig, zo is de info hoe alles opgebouwd is aanwezig in alles om je heen.

Dit is je persoonlijke matrix. Wie dit begrijpt, begrijpt wat matrix is.

49. En het Boek zal worden voorgelegd; dan zult gij de schuldigen zien vrezen wegens hetgeen daarin staat en zij zullen zeggen: "Wee ons! Wat voor een boek is dit! Het slaat klein noch groot over, doch het somt alles op." En zij zullen al hetgeen zij deden voor zich zien en uw Heer zal niemand onrecht aandoen.

Ik vraag me echt af wat er vanaf deze reactie tot heden met jou gebeurd is incognito? Je was op het rechte pad en iets/iemand heeft jou er van doen afdwalen.


buɛluz

#254
Citaat van: 3ich op 05/04/2013 om 14:19:20
Dit is je persoonlijke matrix. Wie dit begrijpt, begrijpt wat matrix is.

49. En het Boek zal worden voorgelegd; dan zult gij de schuldigen zien vrezen wegens hetgeen daarin staat en zij zullen zeggen: "Wee ons! Wat voor een boek is dit! Het slaat klein noch groot over, doch het somt alles op." En zij zullen al hetgeen zij deden voor zich zien en uw Heer zal niemand onrecht aandoen.

3ich kan wel beweren op basis van bovenstaande aya dat de koran Senor Canardo's persoonlijke matrix zou moeten zijn. Echter als we de aya wat aandachtiger zouden bestuderen dan lezen we dat jouw god over zijn heilige boek zegt: "Wat voor een boek is dit! Het slaat klein noch groot over, doch het somt alles op". Echter Senor Canardo heeft jou in deze discussie al laten zien dat dat niet klopt. De koran somt niet alles op en slaat wel degelijke 1 hele grote zaak over. Het 5 x daags bidritueel. Hierover blijft jouw god in gebreke om deze impliciet - dan wel expliciet - te vermelden in zijn koran. Er is dan ook geen enkel koranisch bewijs aan te wijzen voor het 5 x daagse bidritueel. Dat heeft zelfs een 3ich moeten ondervinden en moeten erkennen.


Citaat van: 3ich op 05/04/2013 om 14:19:20
Ik vraag me echt af wat er vanaf deze reactie tot heden met jou gebeurd is incognito? Je was op het rechte pad en iets/iemand heeft jou er van doen afdwalen.

Citaat van: 3ich op 30/03/2013 om 11:19:32
Inco heeft zijn eigen tafsir gegeven. Dat is voor mij niet legitiem om aan te nemen als 'de waarheid'


3ich kan zich ook wel blijven afvragen wat er met de Senor Canardo uit 2010 toch is gebeurd. Maar de 2e reactie laat tegelijkertijd ook zien dat het mission impossible zal worden voor 3ich om die vraag nu voor zichzelf te kunnen beantwoorden. Het gegeven dat het voor 3ich in zijn eigen kudderdier-terminologie niet "legitiem" is om een eigen persoonlijke mening te vormen over Senor Canardo's al dan niet afkeurenswaardige opinie over Sunnni religieus opium, zal voor 3ich een brug te ver blijven om erachter te komen wat er met Senor Canardo toch allemaal aan de hand is. Bovendien laat de 2e reactie ook zien in hoeverre 3ich tot op de dag van vandaag beperkt is gebleven om zijn eigen individuele hersenencapaciteit in te zetten om antwoorden te vinden. Dit in tegenstelling tot Senor Canardo die de Griekse erfenis van speculatief denken met beide armen heeft omarmd en het zich eigen heeft weten te maken bij de zoektocht naar antwoorden.

Maar goed, aangezien 3ich blijkbaar nog steeds op zoek is naar die dezelfde matrix-vragen waar Senor Canardo in 2010 mee zat en zich daarbij nog steeds laat knechten door geschriften, weliswaar geschreven in het Arabisch, maar van de hand van een Perz (= Sunni Godfather Bukhari), is Senor Canardo best bereid om 3ich in een andere Perzische richting te wijzen. Een Perzische richting waarmee Senor Canardo een hoop matrix-vragen voor zichzelf heeft kunnen beantwoorden. Om in 3ich hersenbepekende kuddedier-terminologie te blijven: Senor Canardo zal jouw precies laten zien waar hij volgens jou is afgedwaald. En zelfs met welke Pers hij is afgedwaald.

Dat is om precies te zijn bij de reactie#176  van simo7. Het is jammer dat onze simo7 er nu niet bij kan zijn, want zonder onze onwetende en jodenhatende simo7 zou Senor Canardo nooit achter de al dan niet afkeurenswaardige opinie gekomen zijn van de "moslim" geleerde Razi uit de 9e eeuw. Die dus een blijvende indruk heeft achtergelaten bij Senor Canardo. En waar overigens simo7 op basis van slechts een Arabische naam - Abu Bakr Muhammad ibn Yahya ibn Zakariya al-Razi - أبو بكر Ù...Ø­Ù...د بن يحيى بن زكريا اÙ,,رازي‎ - ervanuit uitging dat het DUIDELIJK een moslim was, maar desalniettemin helemaal bij het verkeerde eind had. Little did onze onwetende simo7 know:



Citaat van: Simo7 op 25/02/2010 om 15:18:07
Hij heeft voluit :  Abu Bakr Mohammad Ibn Zakariya al-Razi    <-- duidelijk een moslim ,   ik heb het over islamitische uitvindingen en niet over arabische uitvindingen... 

Dat is net zoiets als Einstein is een amerikaan.....oh nee....hij is een duitser...oeps een jood.....



Artikel uit Guardian

....Most prominent among those scholars was Abu Bakr al-Razi (865-925 CE) who believed in the supreme importance of reason. He argued that the mind had an innate capacity to distinguish between good and evil, and between what was useful and what was harmful. According to him, the mind did not need any guidance from outside it, and for this reason the presence of prophets was redundant and superfluous.

Al-Razi directed his most vehement attack against the holy books in general, including the Qur'an, because he saw them as illogical and self-contradictory. He also believed that all human beings were equal in their intellectual capacities as they were in all other things. It made no sense therefore that God should single out one individual from among them in order to reveal to him his divine wisdom and assign him the task of guiding other human beings. Furthermore, he found that prophets' pronouncements and stories often contradicted those of other prophets. If their source was divine revelation as is claimed, their views would have been identical. The idea of a divinely-appointed mediator was therefore a myth...


http://www.guardian.co.uk/commentisfree/belief/2010/may/10/islam-freedom-expression