Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 20/03/2010 om 16:52:43
Of totdat de jouwe een beetje beurs werd....
nee de jouwe was beter ara outhi teqqo had illa nech ara tetgith ges moegma ghse3
tetgi3th ges izzeyaaa itef3ad izeyyaa

matou

Citaat van: incognito op 20/03/2010 om 15:50:42
Zoals ik al eerder heb gezegd tegen jou, als je ons Imazighen wilt imiteren moeten je het wel goed doen. sithi abbi = sidi Arrbi.



wat ben je toch weer aan het mierenneuken incogniet, ipv álles goed te lezen wat deze interessante jongen heeft te zeggen

matou

en zoals altijd zit ie iedereen weer af te breken

Señor Canardo

Citaat van: matou op 20/03/2010 om 17:02:52
wat ben je toch weer aan het mierenneuken incogniet, ipv álles goed te lezen wat deze interessante jongen heeft te zeggen

Ga jij maar eerst goed lezen wat de interessantere Joodsche Raad allemaal in de 2e Wereldoorlog heeft uitgevoerd, mattie!

matou

kijk 'm snel de boel omzeilen , die 2e wereldoorlog interesseert me geen reet

Señor Canardo

Citaat van: matou op 20/03/2010 om 17:04:44
kijk 'm snel de boel omzeilen

Net zoals jij al bijna een maand lang de discussie over de Joodsche Raad omzeilt...;)


Citaat van: matou op 20/03/2010 om 17:04:44
die 2e wereldoorlog interesseert me geen reet

Het interesseert je "geen reet", omdat je er ook "geen reet" vanaf weet....

matou

jij moet het hebben v copý/paste maar heb je ook een eigen objectieve mening?

Señor Canardo

Citaat van: matou op 20/03/2010 om 17:06:26
jij moet het hebben v copý/paste maar heb je ook een eigen objectieve mening?

Een mening kan nooit objectief zijn, mon cherie...

matou

dat kan wel degelijk als je alles wat je "leest"  de voors en tegens afweegt, en vooral, ik zeg het nogmaals, boeken lezen, biografien v mensen die er dichtbij hebben gestaan ipv zooi te copieren v artikelen met achteraf geschreven  verdraaide schrijfsels

Señor Canardo

#234
Citaat van: matou op 20/03/2010 om 17:11:10
dat kan wel degelijk als je alles wat je "leest"  de voors en tegens afweegt, en vooral, ik zeg het nogmaals, boeken lezen, biografien v mensen die er dichtbij hebben gestaan ipv zooi te copieren v artikelen met achteraf geschreven  verdraaide schrijfsels

Hoe weet jij dat het "verdraaide schrijfsels" zijn als je nooit de moeite hebt genomen om het aandachtig te lezen en pas achteraf de voors en tegens tegen elkaar af te wegen....

Over subjectieve vooringenomenheid gesproken...

matou

hoe weet jij nou wát ik gelezen heb en wat niet, ach ach wat ben je toch een arrogant kereltje, geen wonder dat je het bijna met iedereen aan de stok krijgt hier, leer nou eens een dialoog aan te gaan ipv monologen te houden incogniet, en dan zien we wel weer verder..

Señor Canardo

#236
Citaat van: matou op 20/03/2010 om 17:29:46
hoe weet jij nou wát ik gelezen heb en wat niet, ach ach wat ben je toch een arrogant kereltje, geen wonder dat je het bijna met iedereen aan de stok krijgt hier, leer nou eens een dialoog aan te gaan ipv monologen te houden incogniet, en dan zien we wel weer verder..

Die bal kan ik ook terugkaatsen aan jou: hoe weet jij nou wát ik gelezen heb en wat niet?


Ps. Waarom zou ik de dialoog aan willen gaan met een stelletje hersenlozen Imazighen of domme Belg?

Machmoed

Luister nou eens allemaal. We zijn hier aan het discusseren. Kijk ook even wat hij/zij bedoelt met bepaalde postings. Niet alleen maar op woorden proberen te focussen.

@incognito,
Sidi arbi is teveel gearabiseerd. Sithi abbi is genuine/authentiek...gek dat jij dit niet wist. Zwak dat je hierop o.a. je argumenten baseert. Ook heb je al een paar keer geschreven: als je ons wilt imiteren....Waarom zou ik jou of anderen willen imiteren. Er zijn weet ik veel hoeveel soorten dialecten en die lenen weer worden uit andere dialecten etc. Als je opgegroeid was in arif dan had je kunnen weten dat Asahbi veel gebruikt wordt en ondanks een arabische oorsprong, wordt het gebruikt alsof het thmazighth is en bovendien gaat het erom dat die ander begrijpt wat je bedoelt....hier is taal voor ontwikkeld. Je hebt wel gelijk dat ik beter amdoekker/ r3ichath etc. voor had kunnen gebruiken.
Imiteren is ook iets wat apen veelvuldig doen....en japanners ook trouwens. Liever ben ik gewoon mezelf en imiteer ik niemand.
Ik heb tegen niemand wat en het is ook niet mijn intentie betweterig of wat dan ook over te komen. Democratie  en vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je je mening mag hebben en deze ook kan en mag uiten. Meningen zijn dynamisch en veranderen voortdurend. Geeft niets, we zijn mensen en geen robots. We zitten hier niet in de politieke arena, dus kunnen we onder elkaar best scherp zijn, met behoud van respect naar elkaar. Wellicht weet je al dat de meeste complicaties/twisten ontstaan in betrekkingen tussen mensen. Het gaat 9 van de 10 keer niet om de inhoud. Hier kun je het eens zijn of niet, maar vaak gaat het om de manier van communiceren, waarbij emoties vaak de overhand hebben/krijgen. Ik vind het gewldig om met jullie van gedachten te wisselen opdat ik van jullie kan leren en ik hoop ook dat jullie iets van mij kunnen leren.....DAAR GAAT HET OM BIJ MIJ!

agezzaa_iakien

#238
.

Botermes

Citaat van: 3ich op 18/03/2010 om 20:55:14
Als jij dat gelooft, laat k jou lekker in je waan. K heb toch al gezegd waar hij voor stond? 
OK ..vandaag  zal ik volgens een traditioneel engels concept een sport zijn. To be a sport..
Nee jongen, Bob Marley is juist vermoord door illuminati, NWO en de CIA
kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=0rYYXDNtImQ&feature=related