Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

Señor Canardo

Citaat van: allasian op 24/02/2010 om 18:50:28
Vind je dit leuk ? Je bent niet grappig hoor, als je dat denkt. Als jouw antijoodse gevoelens jou zo ver krijgen dat je zo denigrerend doet over je eigen geschiedenis, dan ben je wel triest, zeg. Alsof het Joods zijn centraal staat in de geschiedenis van Dihya. Centraal staat haar verzet tegen indringers. Maar natuurlijk neem jij het Joods zijn als referentie. En dat van iemand waarvan geen historisch joodse bronnen bestaan.

Ok als jij je ook wilt mengen in de discussie wil ik ook best aan jou mijn anti-zionistische visie (= dus geen anti-joodse!) laten horen.


Dus vraag maar raak wat wil je nou precies van mij weten Allasian?

3ich

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 19:32:47
Ok als jij je ook wilt mengen in de discussie wil ik ook best aan jou mijn anti-zionistische visie (= dus geen anti-joodse!) laten horen.


Dus vraag maar raak wat wil je nou precies van mij weten Allasian?
Even voor de duidelijkheid: deze topic gaat over matrix en niet over zionisten. Daar gaan genoeg topics al over.

Dus inco geef nou maar eerst een antwoord van wat de matrix betekend. Voordat je weer iedereen weg jaagt met je anti-semitische wijsneus praatjes.

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 19:37:24
Even voor de duidelijkheid: deze topic gaat over matrix en niet over zionisten. Daar gaan genoeg topics al over.

Halloooo, je topics zijn niet beter dan die van mij.
Alle topics moeten van Incognito over zionisten gaan., dus ook die van jou

Señor Canardo

#153
Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 19:37:24
Even voor de duidelijkheid: deze topic gaat over matrix en niet over zionisten. Daar gaan genoeg topics al over.

Dus inco geef nou maar eerst een antwoord van wat de matrix betekend. Voordat je weer iedereen weg jaagt met je anti-semitische wijsneus praatjes.

De Matrix is volgens mij de Holofractographic Universe Theory...>



3ich

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 20:00:19
De Matrix is volgens mij de Holofractographic Universe Theory...>



Wat houd die theorie precies in?

Kom op wees wat duidelijker en leg ons op een duidelijke manier uit wat jou beeld van de matrix is!


3ich

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 19:56:34
Halloooo, je topics zijn niet beter dan die van mij.
Alle topics moeten van Incognito over zionisten gaan., dus ook die van jou
Ja, het zijn je matties daarom gaan al je topics er over. Schizobrain

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 22:30:14
Wat houd die theorie precies in?

Kom op wees wat duidelijker en leg ons op een duidelijke manier uit wat jou beeld van de matrix is!

Het is best wel lastig voor te stellen, maar het heeft te maken met de manier waarop alles - maar dan bedoel ik echt alles - is opgebouwd in het universum.

3ich

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 22:31:48
Het is best wel lastig voor te stellen, maar het heeft te maken met de manier waarop alles - maar dan bedoel ik echt alles - is opgebouwd in het universum...

Juist en die opbouwing bevat informatie. Omdat alles losse delen zijn. En die informatie word vastgelegd in de matrix.

Mee eens?

Señor Canardo

#158
Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 22:33:12
Juist en die opbouwing bevat informatie. Omdat alles losse delen zijn. En die informatie word vastgelegd in de matrix.

Mee eens?

Niet echt. Je moet het niet zien als opslagplaats van informatie, maar meer dat alle informatie in alles zit opgeslagen. Net zoals sidi Arbbi in alles aanwezig, zo is de info hoe alles opgebouwd is aanwezig in alles om je heen.

3ich

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 22:36:30
Niet echt. Je moet het niet zien als opslagplaats van informatie, maar meer dat alle informatie in alles zit opgeslagen. Net zoals sidi Arbbi in alles aanwezig, zo is de info hoe alles opgebouwd is aanwezig in alles om je heen.
Ja dat is dus wat ik bedoel. En die informatie kan men die terug halen, of beïnvloeden?

Ps: hoe of wie of wat, zie, of denk jij dat Sidi Arbbi is?

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 22:39:14
Ja dat is dus wat ik bedoel. En die informatie kan men die terug halen, of beïnvloeden?

Ps: hoe of wie of wat, zie, of denk jij dat Sidi Arbbi is?

Ik ben zelf nog druk bezig om het te bestuderen. Dus ik heb niet alle antwoorden voor jou. Maar misschien kun jij mij helpen om dit onderwerp wat verder uit te zoeken...;)

3ich

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 22:42:13
Ik ben zelf nog druk bezig om het te bestuderen. Dus ik heb niet alle antwoorden voor jou. Maar misschien kun jij mij helpen om dit onderwerp wat verder uit te zoeken...;)
K moet eerst zelf bewust worden en begrijpen van alles om mij heen. K heb deze topic hier voor geopend. Deze theorieën gaan heel diep en het mooie er van is dat we er allemaal aan verbonden zijn.

Sidi Arbbi zie ik als de schepper van alles en hij is de gene die van dood leven kan maken en van leven dood kan maken. Hij is de energiebronnen van alles om ons heen want uiteindelijk is alles energie. En dat is tegelijkertijd ook die matrix. Alles komt op elkaar terug en alles heeft een tegenpool. Zeg maar die eeuwige weegschaal. Als je, je pc defragmenteert zo zie ik het leven, bestaan van de mens.

K moet er wel achterna zeggen Allah oe 3alam. K ben maar een simpele ziel die achter de waarheid en logica probeert te komen. Van hoe het werkelijk in elkaar steekt. Want als we zo als een kudde gaan leven dan zal je er nooit achter komen, nogmaals ALLAH OU 3ALAM!

TamurtIno

Discussie tussen 3ich en Incognito:
hahahaha sorry mensen  dit vind ik leuk.




Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 22:52:06
Discussie tussen 3ich en Incognito:
hahahaha sorry mensen  dit vind ik leuk.





Wie het laatst lacht, lacht het best...:)

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 22:53:22
Wie het laatst lacht, lacht het best...:)
Klopt, ik ben nog steeds aan het lachen  jij ook?