Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

TamurtIno

Citaat van: Simo7 op 24/02/2010 om 15:49:21
....je hebt Algebra en cijfers nodig om uberhaubt een computer te kunnen ontwikkelen..... daarnaas heb je de olie nodig om er massa productie van te maken en ze naar elke plek te transporteren...

Wat ik wil zeggen is dat de ene uitvinding niet mogelijk is geweest zonder de ander...zonder algebra, geen vluchten naar de ruimte, geen ontwikkeling...

Klopt, zonder westerse en Joodse wetenschappers zal die olie altijd onder de grond blijven.
Zonder westerse wetenschappers was er geen wiskunde geweest.  Ik hoop dat je de theorie van Alkhawarizmi niet gaat noemen. Dat is 1 regeltje dat niet te vergelijken is met miljoenen boeken in wiskunde.

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 15:52:03
Jij kan mij of anderen op amazigh.nl niet eens vertellen wie of wat een jood precies is... het volk waar jij zo klaarblijkelijk vol van bent.
Deze vraag heb je vaak gesteld en heb ik vaak beantwoord. Ik kan wel onthouden dat je je dat vaak hebt gevraagd en dat ik het vaak heb beantwoord, maar jij vergeet het steeds. Zoek mijn antwoord op deze site.

Señor Canardo

#122
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 15:54:16
Klopt, zonder westerse en Joodse wetenschappers zal die olie altijd onder de grond blijven.
Zonder westerse wetenschappers was er geen wiskunde geweest.  Ik hoop dat je de theorie van Alkhawarizmi niet gaat noemen. Dat is 1 regeltje dat niet te vergelijken is met miljoenen boeken in wiskunde.

En je kan het al helemaal niet vergelijken met de theorie van onze joodse Einstein. Die helaas niet verder kwam dan 5 tekens. E = mc 2.


Ps. En zelfs deze 5 tekens kon hij niet oplossen. Daarvoor had hij de hulp nodig van een andere jood Karl Schwarzschild.

Señor Canardo

#123
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 15:56:15
Deze vraag heb je vaak gesteld en heb ik vaak beantwoord. Ik kan wel onthouden dat je je dat vaak hebt gevraagd en dat ik het vaak heb beantwoord, maar jij vergeet het. Zoek mijn antwoord op deze site.

Haha dat is al leugen nr. 1 waar ik jou op heterdaad betrap. Jij hebt mij nooit verteld wat jij denkt wat een jood is. En als jij anders beweert dan laat mij maar zien in welk bericht je dat hebt gedaan met je pinokkioneus....

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 15:56:18
En je kan het al helemaal niet vergelijken met de theorie van onze joodse Einstein. Die helaas niet verder kwam dan 5 tekens. E = mc 2.
Goed dat je de slimste mens  ooit kent. Dat is een jood, als je het niet weet.
Verder heb je nog honderden anderen. Ik hoor ze op Aljazeera huilen dat Europeanen discrimineren omdat Joden hebben het grootste Nobelprijs gekregen. Ze zouden ook wat prijzen moeten geven aan sjiek Aboe Dawod die Fata geeft om tekenfilms te oden.

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 15:58:15
Haha dat is al leugen nr. 1 waar ik jou op heterdaad betrap. Jij hebt mij nooit verteld wat jij denkt wat een jood is. En als jij anders beweert dan laat mij maar zien in welk bericht je dat hebt gedaan met je pinokkioneus....
Dan zal ik het nog een keer herhalen: Jood is iemand die zichzelf Jood noemt.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 16:03:00
Goed dat je de slimste mens  ooit kent. Dat is een jood, als je het niet weet.
Verder heb je nog honderden anderen. Ik hoor ze op Aljazeera huilen dat Europeanen discrimineren omdat Joden hebben het grootste Nobelprijs gekregen. Ze zouden ook wat prijzen moeten geven aan sjiek Aboe Dawod die Fata geeft om tekenfilms te oden.

Gezien jouw gebrekkig Nederlands taalgebruik kan ik alleen maar concluderen dat je in ieder geval weinig te doen hebt met Asjkenazische joden. Hoe hard jij ook je best voor doet. Nee, jij lijkt me meer het type van het Sefardische jodensoort? Am I right or am I right?


Ps. Incognito krijgt gelijk een ingeving voor een nieuwe topic: misschien moet ik een keer met een vergrootglas de demografische opbouw van de joden gaan onderzoeken... :)  

Señor Canardo

#127
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 16:07:16
Dan zal ik het nog een keer herhalen: Jood is iemand die zichzelf Jood noemt.

Dus het is geen etnisch geheel volgens jou? Alleen die woorden "ik ben jood" is voor jou voldoende om iemand tot jood te bestempelen...

Dan moet ik eerlijk toegeven dat je een simplistisch, verwrongen en tevens onjuist beeld hebt van wat een "jood" daadwerkelijk is.

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 16:08:56
Gezien jouw gebrekkig Nederlands taalgebruik kan ik alleen maar concluderen dat je in ieder geval weinig te doen hebt met Asjkenazische joden. Hoe hard jij ook je best voor doet. Nee, jij lijkt me meer het type van het Sefardische jodensoort? Am I right or am I right?
Wat praat je?
Wat poep je?
Heb je net geconcludeerd dat ik geen Jood ben?
Zijn Asjkenazische joden joden die perfect Nederlands beheersen?
Mensen die dommer zijn dan jij, bestaan niet.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 16:12:13
Wat praat je?
Wat poep je?
Heb je net geconcludeerd dat ik geen Jood ben?
Zijn Asjkenazische joden joden die perfect Nederlands beheersen?
Mensen die dommer zijn dan jij, bestaan niet.

Ik heb je toch niet op je Asjkenazische teentjes getrapt of wel?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 16:10:05
Dus het is geen etnisch geheel volgens jou? Alleen die woorden "ik ben jood" is voor jou voldoende om iemand tot jood te bestempelen...


Bestempelen: iemand voor iets uitmaken.

Ik maak mensen niet uit voor Joden zoals jij. Je loopt hier overal te roepen dat ik Jood en zionist ben.  
Als mensen geen Joden zijn, kan ik ze geen Joden noemen. Ik ben geen Arabier om voor andere volkeren te bepalen wie ze moeten zijn.

ps. Vandaag heb je een prachtige dag gehad. Tamurtino geeft je aandacht om over je nummer 1 onderwerp te praten: Joden.

Señor Canardo

#131
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 16:15:26
Tamurtino geeft je aandacht om over je nummer 1 onderwerp te praten: Joden.

Wat kun je mij vertellen dan over jouw Asjkenazische erfgoed?

TamurtIno

#132
Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 16:17:45
Wat kun je mij vertellen dan over jouw Asjkenazische erfgoed?
We pissen op jouw ezelkop.
aub geen dank

Señor Canardo

#133
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 16:22:49
We pissen op jouw ezelkop.
aub geen dank

Dus toch een Asjkenazi. Dan weet ik dat ook weer voor de volgende topic..;)

matou

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 16:17:45
Wat kun je mij vertellen dan over jouw Asjkenazische erfgoed?


wat ben jij een walgelijk ventje, ooit wat opgevangen op internet over v de  asjkenaziem en zelfs sefardiem, toemaar,  wat weet jij nou v de levens v die mensen door de eeuwen heen tot nu?  nul komma nada
lees toch eens wat meer boeken, jongen en verbreed je horizon wat meer ipv in een vernauwd kader te denken, want dat krijg je als je ogen constant gericht zijn op een klein vierkant  scherm , je visie wordt daardoor ook vierkant en beperkt..vooral als je ook nog voortdurend de copy/paste gebruikt
heb jij niks anders te doen trouwens dan nacht en dag op dit forum rond te struinen en overal de betweter te spelen