Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

3ich

Citaat van: incognito op 22/02/2010 om 21:47:08
Wat is er met die naam Morpheus?
Dat is ook een duivelse iemand of hoe hun het noemen een "fallen angel"

Dat wat hij zegt is de einddoel van de NWO. Niet wat de matrix is. Daar komt het weer terug, die menselijke moleculen voordat ze geboren worden zijn ze al vergiftigd, totaal van de schepper verwijderd.

Dat is volgens mij ook een van de top secrets waar ze zich mee bezig houden, mensen klonen.

Half robot, half mens, zwaar voorgeprogrammeerd om te killen en totaal in bezit van de duivelse macht!

3ich

Citaat van: matou op 23/02/2010 om 11:52:18
om even hier op terug te komen, er schoot me iets te binnen wat ik ooit gelezen heb, deze keer vanuit een andere hoek

http://www.beleven.org/verhaal/de_grot_van_plato


zie hier ook
http://www.youtube.com/watch?v=wlLk6AZFJn4

de laatste zin over boedha en christus moet je niet letterlijk nemen, is symbolisch bedoeld  , hij had ook andere namen aan kunnen halen (voordat iedereen weer conclusies trekt  haha)



Dat stukje leert ons, dat wat je ziet is wat je gelooft. Dus wanneer je geboren word en je leert dat wit eigenlijk zwart is dan neem je dat mee. Een stukje papier waar een paar cijfers op staan, is waarde, dat terwijl dat stukje papier zelf geen waarde heeft. Maar, mensen hebben het waarde gegeven. En zweten, moorden,liegen, bedriegen, en allerlei andere duivelse dingen om aan die ene stukje papier te komen. Des te meer des te beter. Is de motto. Dat is één van de grootste illusies. En dat is ook de slimste wat die duivelaanbidders hebben ingevoerd om de mensen onder controle te houden. Want geld is gebasseerd en gemaakt op gebakken lucht. Alles is een aardse product en geen enkele burger kan die aardse product hem toe-eigenen. Want de aarde is voor iedereen. Je zelfbewustzijn is heel moeilijk te vatten. (is ook heel moeilijk om mijn gedachten op een duidelijke manier te verwoorden)

Zoals k al eerder zei onze ogen is de grootste verleider. En de Iblies weet dat en maakt ons gek met materialistische shit terwijl dat allemaal een illusie is. En aardse producten, terwijl de grootste waarde in het hiernamaals is. Voor dat je dat beseft moet je jezelf helemaal zuiveren, van alles om je heen. Bijv: zoals die boedha's dat doen hele dag mediteren...hoog ergens op een berg, vol met natuur.

3ich

Aliens zijn waarschijnlijk allang op de aarde neergedaald, maar we kunnen ze simpelweg niet zien. Dit stelt de Britse kosmoloog Martin Rees, die verbonden is aan de Universiteit van Cambridge. De buitenaardse wezens zijn hier in een vorm die onmogelijk kan worden waargenomen met de menselijke zintuigen.

"Ze kunnen ons recht in het gezicht aankijken, en toch herkennen we ze niet", zegt Rees tegen The Sun.

"Het probleem is dat we op zoek zijn naar 'iets' dat erg op ons lijkt. We nemen aan dat ze dezelfde wiskunde en technologie gebruiken als wij. Maar ik denk dat er leven en intelligentie is die wij niet kunnen bevatten. Het ligt buiten onze hersencapaciteit om de aliens waar te nemen."

http://zaplog.nl/zaplog/article/onzichtbare_aliens_op_aarde

ff ter bevestiging van de dingen die hier besproken worden.

Britse kosmoloog van een Universiteit. Dit komt geloofwaardiger over dan dat een forumlid het zegt.

Sommige noemen het: aliens, djinns, buitenaardse wezens, geesten, monsters, fallen angels, etc, etc,


TamurtIno

Citaat van: 3ich op 24/02/2010 om 12:21:57
Aliens zijn waarschijnlijk allang op de aarde neergedaald,


Dit is niet te geloven dit. Iemand van de 21ste eeuw die zo iets zegt.

Señor Canardo

#109
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 13:10:55
Dit is niet te geloven dit. Iemand van de 21ste eeuw die zo iets zegt.

Blijkbaar ben jij ook niet te geloven. Want als je gelovig was dan zou je in ieder geval weten dat er inderdaad bovennatuurlijk / buitenaardse wezens bestaan. En dat kun jij met je 21e eeuwse visie noch 21e eeuwse kennis ontkennen, of wel soms?

3ich

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 13:10:55
Dit is niet te geloven dit. Iemand van de 21ste eeuw die zo iets zegt.
Geloof wat je wilt geloven. Schizobrain van je zal je nooit achter komen wat de waarheid is.


TamurtIno

...en vragen zich af, waarom zijn moslim landen zo achterlijk gebleven en een achterstand van 4000 jaar op westerlingen.


Het komt allemaal door Aliens,  zionisten en het westen.... maar niet door hum domme kop.

Señor Canardo

#112
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 13:48:52
...en vragen zich af, waarom zijn moslim landen zo achterlijk gebleven en een achterstand van 4000 jaar op westerlingen.


Het komt allemaal door Aliens,  zionisten en het westen.... maar niet door hum domme kop.

Westerlingen zijn hun touch met de spirituele wereld al lang verloren, en zo te zien jij ook. De moslims daarentegen en met name die Riffijnse moslims behoren gelukkig nog tot de volkeren die nog steeds een grote waarde hechten aan het "bovennatuurlijke"...>





Ps. Als je wat meer over aliens, bovenatuurlijke zaken en dat soort dingen te weten wilt komen dan moet je deze discussie goed in de gaten houden a Tamurtino. Zodat ook jij dalijk je buitenaardse kennis kan vergroten...

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 14:07:17
Westerlingen zijn hun touch met de spirituele wereld al lang verloren, en zo te zien jij ook. De moslims daarentegen en met name die Riffijnse moslims behoren gelukkig nog tot de volkeren die nog steeds een grote waarde hechten aan het "bovennatuurlijke"...>

Naast Rifijenen heb je ook Aboriginals, Indianen, Zolo en Bosmans. Alleen maar sterke machtige volkeren die bekend staan met hun beschaving, kennis, wetenschap.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 14:26:05
Naast Rifijenen heb je ook Aboriginals, Indianen, Zolo en Bosmans. Alleen maar sterke machtige volkeren die bekend staan met hun beschaving, kennis, wetenschap.

Al deze volkeren kennen een geschiedenis die teruggaat meer dan duizenden jaar geleden en een toekomst die net zo lang moge zijn. En wat heeft jouw volk of het volk waar jij je zo graag aan spiegelt allemaal in de afgelopen millennia "gepresteerd"?

TamurtIno

#115
Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 15:13:12
Al deze volkeren kennen een geschiedenis die teruggaat meer dan duizenden jaar geleden en een toekomst die net zo lang moge zijn. En wat heeft jouw volk of het volk waar jij je zo graag aan spiegelt allemaal in de afgelopen millennia "gepresteerd"?

Mijn volk gelooft helaas in sprookjes, aliens, Hamas..

Mijn voorbeeld zijn de westerlingen en de Joden. Die toetsenbord, computer, internet waar je nu kijkt zijn van hen. Niet van Rifijnen, Hamas, HisboeAllah, Indianen, zolo, zombo,

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 15:40:01
Mijn volk gelooft helaas in sprookjes, aliens, Hamas..

Mijn voorbeeld zijn de westerlingen en de Joden. Die toetsenbord, computer, internet waar je nu kijkt zijn van hen. Niet van Rifijnen, Hamas, HisboeAllah, Indianen, zolo, zombo,

Dus je spiegelt jezelf graag aan Asjkenazische joden = Westerse joden?

Simo7

Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 15:40:01
Mijn volk gelooft helaas in sprookjes, aliens, Hamas..

Mijn voorbeeld zijn de westerlingen en de Joden. Die toetsenbord, computer, internet waar je nu kijkt zijn van hen. Niet van Rifijnen, Hamas, HisboeAllah, Indianen, zolo, zombo,

....je hebt Algebra en cijfers nodig om uberhaubt een computer te kunnen ontwikkelen..... daarnaas heb je de olie nodig om er massa productie van te maken en ze naar elke plek te transporteren...

Wat ik wil zeggen is dat de ene uitvinding niet mogelijk is geweest zonder de ander...zonder algebra, geen vluchten naar de ruimte, geen ontwikkeling...

TamurtIno

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 15:45:24
Dus je spiegelt jezelf graag aan Asjkenazische joden = Westerse joden?

Ik heb het over Joden. Dat volk dat voor de mensheid heel veel heeft gedaan en zonder hen was je in de woestijn van Gaza kamelen aan het uitmelken.

Señor Canardo

#119
Citaat van: TamurtIno op 24/02/2010 om 15:50:30
Ik heb het over Joden. Dat volk dat voor de mensheid heel veel heeft gedaan en zonder hen was je in de woestijn van Gaza kamelen aan het uitmelken.

Jij kan mij of anderen op amazigh.nl niet eens vertellen wie of wat een jood precies is... het volk waar jij zo klaarblijkelijk vol van bent.