Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

3ich

Citaat van: allasian op 15/02/2010 om 20:31:58
Jongen, jij gelooft allemaal in die onzin van illuminatie, apocalyptisch doemdenkerij , de free manson world, al die complot theorieen. Ik zie dat gewoon alleen als pure entertainment. En nou de matrix, dat is toch helemaal lachwekkend.


Zelfs jou o zo geliefde bob marley was een free-mason. Hij had zen ziel ook verkocht. Met zen lion of zion.

Kijk hem hier over king suleyman praten "and thats the truth man"

http://www.youtube.com/watch?v=NDs0QOJ9Fy8

Illuminati symbool op de cover van zen album.


3ich

Citaat van: incognito op 03/02/2010 om 19:37:34

- Waarom denk jij dat het mogelijk is voor mensen om binnen de MATRIX te komen en die oneindige kennis die er in verborgen zit eigen te maken?

- En op wat voor manier zou het dan mogelijk zijn voor mensen om binnen die MATRIX te dringen?   
Volgens mij kan jij hier nu wel op antwoorden.

3ich

Als mensen de waarheid zouden weten van wat de matrix inhoud en wat de doel is van illuminati denk k dat ze pschyco worden.... Velen zullen het niet vatten.... Want je belevingswereld valt als een kaarthuis in elkaar....

Wuhahahahahaahhaahahhaa..... k zie het al helemaal voor me....

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 20:06:52
Als mensen de waarheid zouden weten van wat de matrix inhoud en wat de doel is van illuminati denk k dat ze pschyco worden.... Velen zullen het niet vatten.... Want je belevingswereld valt als een kaarthuis in elkaar....

Wuhahahahahaahhaahahhaa..... k zie het al helemaal voor me....

Soms zijn die dingen nou eenmaal stranger than fiction. Maar juist daarom blijven mensen er ook gewoon in trappen...

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 20:12:42
Soms zijn die dingen nou eenmaal stranger than fiction. Maar juist daarom blijven mensen er ook gewoon in trappen...
Hoe bedoel je?

Omdat ze het niet willen weten of omdat ze nog hoop hebben dat het toch niet zo is?

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 20:14:19
Hoe bedoel je?

Omdat ze het niet willen weten of omdat ze nog hoop hebben dat het toch niet zo is?

Zalig zijn de onwetenden...

3ich

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 21:05:50
Zalig zijn de onwetenden...
K noem ze prooien. Net als allasian. Hij ziet het als entertainment...

Señor Canardo

#82
Citaat van: 3ich op 19/02/2010 om 21:09:34
K noem ze prooien. Net als allasian. Hij ziet het als entertainment...

Zo zou je het ook kunnen zien. Ik sluit me wederom liever aan bij hetgeen wat Morpheus denkt van de onwetenden en prooien...>



Botermes

Jullie vlooienkoppen moeten je zeker nu helemaal herboren voelen, hah, wat een grap.
Maar nog steeds moeten jullie junkies hier elke dag komen om te scoren voor je egos.Ga ergens anders je globale cultuur ziekten verspreiden, a illumnisten.
Jullie hinderen ons alleen bij het graven naar Tamazight.

Señor Canardo

#84
Citaat van: allasian op 19/02/2010 om 23:07:19
Jullie vlooienkoppen moeten je zeker nu helemaal herboren voelen, hah, wat een grap.
Maar nog steeds moeten jullie junkies hier elke dag komen om te scoren voor je egos.Ga ergens anders je globale cultuur ziekten verspreiden, a illumnisten.
Jullie hinderen ons alleen bij het graven naar Tamazight.

Volgens mij hindert niemand in deze discussie een andere bij zijn opgravingen naar Tamazight. Als jij zo graag wilt graven naar je roots zal denk ik ook niemand je een strobreed in de weg leggen...Althans ik niet.


Ps. Om te graven, dient men ook bereid te zijn om zijn handen vuil te maken...

Botermes

Kijk, je weet donders goed in welk  breed genomen context ik dat bedoel. Mensen komen hier naar toe voor verschillende redenen, om allerlei zaken te bespreken, daar  niet van. Maar bepaalde fixaties weet je wel, ik irriteer me daar aan.
Trouwens mijn vorige post was eigenlijk meer richting  9ich bedoeld. Jij bent nog redelijk maar hij, shit ik moet nou toch stiekem lachen.

Señor Canardo

#86
Citaat van: allasian op 19/02/2010 om 23:38:48
Kijk, je weet donders goed in welk  breed genomen context ik dat bedoel. Mensen komen hier naar toe voor verschillende redenen, om allerlei zaken te bespreken, daar  niet van. Maar bepaalde fixaties weet je wel, ik irriteer me daar aan.
Trouwens mijn vorige post was eigenlijk meer richting  9ich bedoeld. Jij bent nog redelijk maar hij, shit ik moet nou toch stiekem lachen.

Dat je eraan irriteert aan sommige mensen hier kan best wel zo zijn. Ik irriteer me ook soms mateloos aan hetgeen wat bijvoorbeeld Tamurtino hier allemaal schrijft vanuit zijn zionistische fixaties. Maar als we mensen daarom moeten gaan uitlachen komen we ook niet ver mee als geheel...

Botermes

Citaat van: incognito op 19/02/2010 om 23:45:06
Dat je eraan irriteert aan sommige mensen hier kan best wel zo zijn. Ik irriteer me ook soms mateloos aan hetgeen wat bijvoorbeeld Tamurtino hier allemaal schrijft vanuit zijn zionistische fixaties. Maar als we mensen daarom moeten gaan uitlachen komen we ook niet ver mee als geheel...
Wanneer je in een situatie verwikkeld raakt als deze kun je zo maar in eens gaan lachen. Aanvankelijk wilde ik ingaan op het wiskundig begrip Matrix, maar dat wilde hij niet en kwam met een ontwijkend antwoord als wiskunde is al onderdeel van de martix. Jeezus man, ben je daar dan al een eindje verder mee ?Je weet dan heel goed dat hij aanstuurt op iets anders. Namelijk hoe hij de wereld van uit zijn belevenis ziet. En daar was ik niet geïnteresseerd in.

Señor Canardo

#88
Citaat van: allasian op 20/02/2010 om 00:00:27
Wanneer je in een situatie verwikkeld raakt als deze kun je zo maar in eens gaan lachen. Aanvankelijk wilde ik ingaan op het wiskundig begrip Matrix, maar dat wilde hij niet en kwam met een ontwijkend antwoord als wiskunde is al onderdeel van de martix. Jeezus man, ben je daar dan al een eindje verder mee ?Je weet dan heel goed dat hij aanstuurt op iets anders. Namelijk hoe hij de wereld van uit zijn belevenis ziet. En daar was ik niet geïnteresseerd in.

Ok geen interesse dus. Dat is duidelijke taal van jou.


Ps. Ook al kun jij soms een miereneuker zijn, je hebt wel degelijk gelijk dat er een wiskundig of zelfs een meetkundige relatie moeten worden gezocht met de Matrix.

- http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_snede
- http://taal.paginablog.nl/taal/2006/03/geheimen_van_de_hebreeuwse_let.html
- http://www.meru.org/

3ich

#89
Citaat van: allasian op 20/02/2010 om 00:00:27
Wanneer je in een situatie verwikkeld raakt als deze kun je zo maar in eens gaan lachen. Aanvankelijk wilde ik ingaan op het wiskundig begrip Matrix, maar dat wilde hij niet en kwam met een ontwijkend antwoord als wiskunde is al onderdeel van de martix. Jeezus man, ben je daar dan al een eindje verder mee ?Je weet dan heel goed dat hij aanstuurt op iets anders. Namelijk hoe hij de wereld van uit zijn belevenis ziet. En daar was ik niet geïnteresseerd in.
Je reageert op een topic waar je geen intresse in hebt?

K heb indd gezegd dat het begrip "wiskunde" uit de matrix voortkomt. Mensen begrijpen nog niet dat alles een berekening is zoals k in mij vorige reacties al duidelijk wouden maken.

Alles om je heen is een matrix je kan het alleen niet omvatten. In alles zit een formule, denk aan de jaarkalender, aan een computer, aan de meubels, aan de natuur, menselijke lichaam, alles is een formule. En alles bevat informatie en die informatie word vastgelegd, in die matrix.

de illusie van de energieen die daadwerkelijk hun spel spelen..
het is de omhulsel van de energieen
de kaft van een boek
lichaam van een ziel
frontje van een telefoon
en de matrix is dat van het universum 
ziel is energie, djinn is energie, alles is energie
maar dan met een uiterlijk
en die uiterlijlke illusie noem je matrix


de massamedia weet dat en speelt heel goed daar op in en ze vormen alles naar hun matrix. Onze grootste verleider zijn de ogen.

Hun willen jou laten denken/weten wat ze willen. (mindcontrol)

*laugh now cry later*