Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

3ich

Ook wel bekend als: technical remote viewing.

Alles wat de mensheid heeft gezegd of gedacht of elke idee elke gebeurtenis word opgeslagen in een zogenoemde MATRIX. ALLES!

En er zijn mensen die er in weten te komen.

Dus alles is te berekenen, zelfs de gedachte van de mens. Verleden of toekomst kan terug worden gehaald door een bepaalde formule. Hele interessante theorie dit.

(hier kan je zo diep in gaan als je dat zelf wilt, het is een oneindige bron aan informatie van begin tot het einde van het wereldse leven)

Een vraag: wat gebruikt een gemiddelde mens van zijn hersens? (we weten allemaal dat het niet 100% is)

Vraag jezelf is af wat er zou gebeuren als de mesnheid 100% van zijn hersens zou gebruiken hoe de wereld er dan uit zou zien. En waarom heeft Allah onze hersens begrenseld?

Nee dit is geen illusie of fantasie of complot theoriën. Dit is de werkelijkheid.

Dan kom k terug op de NWO. En alles wat daar bij komt kijken, denk bijv aan mindcontrol....





3ich


3ich

http://www.veronicatv.nl/web/show/id=658426/langid=43/media=126085/page=1

Hier een tip van de sluier.

Begint bij de 9e minuut, door lange Frans.

Señor Canardo

#3
Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 13:37:28
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=658426/langid=43/media=126085/page=1

Hier een tip van de sluier.

Begint bij de 9e minuut, door lange Frans.

Een beetje met een pen krabbelen is wel leuk en aardig voor Lange Frans en zijn Veronica-toeschouwers, maar in werkelijkheid is het gewoon desinfo om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten en bepaalde projecten naar de achtergrond te schuiven. Namelijk de vele andere CIA geheime psychic-projecten uit de koker van MK-Ultra. LSD-experimenten en gehypnotiseerde sexspionnen is toch wel andere koek dan een beetje krabbelen met een pen...

- http://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKULTRA

3ich

Citaat van: incognito op 03/02/2010 om 13:50:35
Een beetje met een pen krabbelen is wel leuk en aardig voor Lange Frans en zijn Veronica-toeschouwers, maar in werkelijkheid is het gewoon desinfo om de tv-kijker op het verkeerde been te zetten en bepaalde projecten naar de achtergrond te schuiven.
In wat heeft hij geprobeerd mensen op het verkeerde been te zetten?

Kan je mij uitleggen welke desinfo je bedoelt?

K heb het idee dat jij overal een vinger in de pap wil steken en overal tussen uit wil steken. m.a.w. de wijsneus uithangen die al van alle informatie voorzien is, mocht je wat weten of iets aanvullen doe het dan op een fatsoenlijke manier.

Het gaat mij helemaal niet om die lange Frans overigens of wat ze daar laten zien, het gaat mij om de MATRIX.

Señor Canardo

#5
Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 14:03:44
In wat heeft hij geprobeerd mensen op het verkeerde been te zetten?

Kan je mij uitleggen welke desinfo je bedoelt?

Hiermee bedoel ik dat ze de tv-toeschouwers van Veronica wel kennis laten maken met de geheime CIA psychic-programmas van MK-Ultra tijdens de Koude Oorlog. Alleen ze vertellen hierbij niet het gehele verhaal, want de belangrijkste geheime projecten van MK-Ultra (Sex, Drugs en CIA) blijven nagenoeg onbelicht door Fobiac:

- http://www.youtube.com/watch?v=doh1X_gXyw0       


Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 14:03:44
K heb het idee dat jij overal een vinger in de pap wil steken en overal tussen uit wil steken. m.a.w. de wijsneus uithangen die al van alle informatie voorzien is, mocht je wat weten of iets aanvullen doe het dan op een fatsoenlijke manier.

Ik heb het een en ander gelezen over de geheime CIA projecten en ik ben ook meer dan bereid om deze kennis op een fatsoenlijke manier te delen op amazigh.nl. Maar als ik iets schrijf wat jou niet bevalt kun je mij daar ook altijd op een fatsoenlijke manier op aan spreken. Wat dat betreft ben ik voor rede vatbaar.


Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 14:03:44
Het gaat mij helemaal niet om die lange Frans overigens of wat ze daar laten zien, het gaat mij om de MATRIX.

Waar wil je dan naar toe met de MATRIX?

3ich

inco, laten we eerst inhoudelijk ingaan op de betekenis van MATRIX.

Voor we andere zaken bij gaan halen. En heb jij een antwoord op mijn eerste reactie, of enig idee?


Señor Canardo

#7
Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 19:17:02
inco, laten we eerst inhoudelijk ingaan op de betekenis van MATRIX.

Voor we andere zaken bij gaan halen. En heb jij een antwoord op mijn eerste reactie, of enig idee?

Een MATRIX als oneindige bron van kennis lijkt mij te hoog gegrepen voor een mens. De MATRIX als bron van kennis zou eventueel wel bereikt kunnen worden met behulp van bovennatuurlijke krachten. Maarja zodra mensen zich bezig gaan houden met bovennatuurlijke krachten voor eigen persoonlijk gewin = namelijk vergroten van eigen kennis. Dan ben ik van mening dat diegene op een verkeerde manier bezig is. Maar goed dit is maar mijn mening.


- Waarom denk jij dat het mogelijk is voor mensen om binnen de MATRIX te komen en die oneindige kennis die er in verborgen zit eigen te maken?

- En op wat voor manier zou het dan mogelijk zijn voor mensen om binnen die MATRIX te dringen?   

3ich

Citaat van: incognito op 03/02/2010 om 19:37:34
- Waarom denk jij dat het mogelijk is voor mensen om binnen de MATRIX te komen en die oneindige kennis die er in verborgen zit eigen te maken?

- En op wat voor manier zou het dan mogelijk zijn voor mensen om binnen die MATRIX te dringen?   
Wel is gehoord van een helderziende of toekomst voorspeller? Nou k geloofde er ook niet in, totdat k het met eigen ogen heb mee mogen maken.

Die MATRIX zit vol informatie en door die informatie kan je dingen veranderen of beïnvloeden. Wat voor de machthebbers ideaal is.

Echter hoe je daar bij kan komen heb k nog niet echt een vaste standpunt van. We hebben bij Fobiac kunnen zien dat je het met bepaalde formules in kan komen. En k ben van mening dat alles een formule is, ook hoe de wereld is gecreërt is, we weten allemaal hoe een computer draait....? Ook een formule opzich.

Ik persoonlijk ken iemand die op bepaalde wijzen en dingen op te schrijven in jou denkbeeldige wereld kan komen en je dingen kan zeggen die onverklaarbaar zijn. Denk daar bij aan medische advies zonder een dokter.

Iedereen die in Allah ta3ala gelooft, gelooft ook in de MATRIX. (hoop dat k dat niet hoef uit te leggen?)

K zou graag een antwoord van jou willen, op deze vraag: Hoeveel procent gebruikt een gemiddelde persoon van zijn/haar hersens?

Señor Canardo

#9
Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 19:49:49
Wel is gehoord van een helderziende of toekomst voorspeller? Nou k geloofde er ook niet in, totdat k het met eigen ogen heb mee mogen maken.

Die MATRIX zit vol informatie en door die informatie kan je dingen veranderen of beïnvloeden. Wat voor de machthebbers ideaal is.

Echter hoe je daar bij kan komen heb k nog niet echt een vaste standpunt van. We hebben bij Fobiac kunnen zien dat je het met bepaalde formules in kan komen. En k ben van mening dat alles een formule is, ook hoe de wereld is gecreërt is, we weten allemaal hoe een computer draait....? Ook een formule opzich.

Dat kan nog best wel eens kloppen. Kabbalisten probeerden namelijk ook met een formule genaamd de Tree of Life het geheim van de Alwetende en de Schepping te ontrafelen:



- http://en.wikipedia.org/wiki/Tree_of_life_(Kabbalah)


Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 19:49:49
Ik persoonlijk ken iemand die op bepaalde wijzen en dingen op te schrijven in jou denkbeeldige wereld kan komen en je dingen kan zeggen die onverklaarbaar zijn. Denk daar bij aan medische advies zonder een dokter.

Iedereen die in Allah ta3ala gelooft, gelooft ook in de MATRIX. (hoop dat k dat niet hoef uit te leggen?)

Maarja als je in Allah gelooft dan dien je ook te weten dat het de mens niet toekomt om te weten wat Allah weet. Ik denk zelfs dat mensen dat soort kennis niet eens kunnen bevatten.


Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 19:49:49
K zou graag een antwoord van jou willen, op deze vraag: Hoeveel procent gebruikt een gemiddelde persoon van zijn/haar hersens?

Ik weet niet zeker maar ik schat tussen de 25%-33%.

3ich

Citaat van: incognito op 03/02/2010 om 19:59:32
Dat kan nog best wel eens kloppen. Kabbalisten probeerden namelijk ook met een formule genaamd de Tree of Life het geheim van de Alwetende en de Schepping te ontafelen.

DingDong!

Het kwartje is gevallen.

Ik kom zo terug dan geef k een inhoudelijke reactie hier op.

Morobyagou

HALLLLOOOOOOOOOOOOOO REAGGEER EEN KEER

3ich

Citaat van: incognito op 03/02/2010 om 19:59:32



Maarja als je in Allah gelooft dan dien je ook te weten dat het de mens niet toekomt om te weten wat Allah weet. Ik denk zelfs dat mensen dat soort kennis niet eens kunnen bevatten.


Ik weet niet zeker maar ik schat tussen de 25%-33%.
Hoe kan je de kennis bevatten van Allah hij is toch de alwetende.

Ja, maar, Iblies heeft toch ook veel geheimen verhult... (denk aan si7r)

Er zijn zelfs geheime geschrifte op aarde die tot nu toe niemand kon ontcijferen. (k zal kijken of k ergens nog een link van heb. Is van oude Egypte)

Met 25 tot 33% zijn we al zo ver gekomen (revolutie) ooit wel is bij stil gestaan als we 100% van hersens zouden gebruiken? En wat is de reden dat we maar die x aantal % maar gebruiken?


3ich

Citaat van: Morobyagou op 03/02/2010 om 21:30:58
HALLLLOOOOOOOOOOOOOO REAGGEER EEN KEER
Tawmat. Jij mag ook wat zeggen. Is een open topic...

3ich

http://www.youtube.com/watch?v=ZtRgXPjZsME&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jfobAYj4xps&feature=related

Dit is waar het omgaat. Wie hier goed oplet begrijpt en zal zien wat k al die tijd wil zeggen!