Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

fouad23

#90
ik ben een agzenay. Ik kom uit tizi ousli. Mijn familie is daar bekend. We zijn een van de grootste daar

MBTiza

#91
maar de aith waryagher zijn in de den haag de grootste groep

fouad23

#92
ik ben een agzenay uit tizi ousli. Woon in gouda. Mijn familie is heel bekend daar.En tegrerked betekentbetekent ongeveer iets van als iemand jou heeft bedonderd terwijl je bent gewaarschuwd dan zegt iemand tegen jou tegrerked

XsFRIDAsx

#93

Citeerik ben een agzenay. Ik kom uit tizi ousli. Mijn familie is daar bekend. We zijn een van de grootste daar

ik ben ook een ekzeney me pa is in tisi ousli geboren maar we komen oorspronkelijk uit tastit en yesthazem (ook ekzeneyen weet niet of jij dat kent)

fouad23

#94

Citeerik ben ook een ekzeney me pa is in tisi ousli geboren maar we komen oorspronkelijk uit tastit en yesthazem (ook ekzeneyen weet niet of jij dat kent)

ik kan al die plaatsen.
mijn opa is er sigh geweest van 1957 tot 2000
vraag maar aan je vader hij kent m wel

Dora

#95
is het waar dat de meeste iqzeneen uit tizi ousri (wij zeggen ousri en niet ousli) maar goed, naar meknes zijn verhuist??

Fatiha19

#96

Citeeris het waar dat de meeste iqzeneen uit tizi ousri (wij zeggen ousri en niet ousli) maar goed, naar meknes zijn verhuist??

Nou nee hoor ... een klein aantal mensen wonen er maar...
en het is Tizi Ousli

E3ber_Tastite

#97

CiteerNou nee hoor ... een klein aantal mensen wonen er maar...
en het is Tizi Ousli

Ewa Fatiha negh, sinds wanneer zeggen we Tizi-Ousli, we zeggen altijd Tizi n Ouasri.

Fatiha19

#98

CiteerEwa Fatiha negh, sinds wanneer zeggen we Tizi-Ousli, we zeggen altijd Tizi n Ouasri.

Moehim , op de borden en paspoort van me pa staat tizi ousli

fouad23

#99

Citeeris het waar dat de meeste iqzeneen uit tizi ousri (wij zeggen ousri en niet ousli) maar goed, naar meknes zijn verhuist??
het is altijd tizi ousli geweest hoe kom jij daar bij

Dora

#100
het is tizi ousli maar de uitspraak die de meeste iqzeneen hebben is ousri..maar goed hier in onze omgeving dan...

Fatiha19

#101

Citeerhet is tizi ousli maar de uitspraak die de meeste iqzeneen hebben is ousri..maar goed hier in onze omgeving dan...

Ja jou omgeving ... want de imazighen die ik ken zeggen geen ousri maar ousli....

mara

#102
Het is nog altijd tizi n'ousrieg :)

E3ber_Tastite

Ik kom uit Tastit, en ik woon hier in zeist. En hier in Zeist, zijn er Izenayyen vanuit alle hoeken en straten van Gzenaya, en iedereen die ik ken zegt Tizi ouasri, zowel hier als in Tizi-Ouasri zelf.

Dora

#104
dank je wel..voila!!