Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

Hadou


salah_bohankod

ewa nadia doe normal ben echt boos op jou nu waarom praat jij altijd over dat heb ik nl van zelf geleerd  ewa vergeet maar dat want ben nu nl jongen hahaha ik ben bij mijn vriend in breda ik kom  over  1w naar gouda doei  nichtje hahha

Dora

Citaat van: salah_bohankod op 05/10/2006 om 22:53:34
ewa nadia doe normal ben echt boos op jou nu waarom praat jij altijd over dat heb ik nl van zelf geleerd  ewa vergeet maar dat want ben nu nl jongen hahaha ik ben bij mijn vriend in breda ik kom  over  1w naar gouda doei  nichtje hahha

samhay a sidi, je bent een nederlandse staatsburger jallah..wat jij wil..het is jouw dag vandaag.

(Offline)

volgens mij heb je hem beledigd, hij wil ook bij horen meskien...en jij loopt hem te pesten! :P foei! dora!

salah_bohankod

ewa siham takimar hir ssam 3awad tani

Ikzenay

Wie heet hier van z'n achternaam IZMar :) yes eindelijk Ikneayen

sabahutr

Citaat van: Ikzenay op 24/11/2006 om 20:40:52
Wie heet hier van z'n achternaam IZMar :) yes eindelijk Ikneayen



izmar hahaha
soms zeggen we roh rog ay izmar

takzaneet_tastite

ewa ik ben uit ekzaney en ik kom uit tastite, het ligt tuusen kassita en iets van tizi ouasli of 3ien hamra.

salah_bohankod

ewa salam ik ook ik kom uit tastite wie kent hier bohankod of tizra nyifiss haha ok ik wacht op jullie

naoual-gzeneya

Citaat van: nassira_ op 27/09/2006 om 14:31:43
zijn er nog andere mensen uit aknoul ?? En waar uit aknoul

Ja mijn oma woont er we komen gewoon uit Ain Hamra me oma woont in Aknoul maar ik woon gewoon in Taza

selwa

kent iemand izjedyan? ligt boven tastite, maar onder bou3ankoud

E3ber_Tastite

Citaat van: selwa op 12/02/2007 om 19:39:18
kent iemand izjedyan? ligt boven tastite, maar onder bou3ankoud

Izedjan ken ik ja, ik kom zelf uit Tastite, het is daar best wel mooi om te wonen.

selwa

het is heel mooi.maar de mensen zijn heeeeel erg.

E3ber_Tastite

Citaat van: selwa op 12/02/2007 om 19:54:58
het is heel mooi.maar de mensen zijn heeeeel erg.

Ja klopt, toen ik daar kwam, zaten die mensen me daar aan te kijken alsof ze nooit een mens hebben gezien. Maar wel mooi, woon je daar nog steeds of ergens anders?

selwa

nee, woon dr nog steeds.heb tegen mn ouders gezegd dat ze 't huis aan mij moeten nalaten, mn broers willen toch naar de stad:-)
daar kom ik echt tot rust