Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

(Offline)

Citaat van: Dora op 21/09/2006 om 12:20:48
Citaat van: nesh_da_sha^m op 21/09/2006 om 12:00:18
Citaat van: Dora op 20/09/2006 om 13:13:28
nee ik zou liever een tawaychetsh willen zijn..
ahahaahahaaa
de sarcasme druipt er van af!!!
got ya!!
een die hard taqzeneeyt die in een  ekzeneey topic zegt dat ze liever tawayaghets wil zijn,  no way!

:P :P

hahaha..skar cek..

je bent gewoon een awaycher hater...
ja man, ik haat die volkje uit de diepste van men hart!!!
eigenwijze mensen, geef mij maar een lieve taqzeneeyt :P

Dora

Citaat van: nesh_da_sha^m op 21/09/2006 om 12:22:55
Citaat van: Dora op 21/09/2006 om 12:20:48
Citaat van: nesh_da_sha^m op 21/09/2006 om 12:00:18
Citaat van: Dora op 20/09/2006 om 13:13:28
nee ik zou liever een tawaychetsh willen zijn..
ahahaahahaaa
de sarcasme druipt er van af!!!
got ya!!
een die hard taqzeneeyt die in een  ekzeneey topic zegt dat ze liever tawayaghets wil zijn,  no way!

:P :P

hahaha..skar cek..

je bent gewoon een awaycher hater...
ja man, ik haat die volkje uit de diepste van men hart!!!
eigenwijze mensen, geef mij maar een lieve taqzeneeyt :P

gatsie..jij bent ook smaakloos zeg...;D

(Offline)

Citaat van: Dora op 21/09/2006 om 12:25:25
Citaat van: nesh_da_sha^m op 21/09/2006 om 12:22:55
Citaat van: Dora op 21/09/2006 om 12:20:48
Citaat van: nesh_da_sha^m op 21/09/2006 om 12:00:18
Citaat van: Dora op 20/09/2006 om 13:13:28
nee ik zou liever een tawaychetsh willen zijn..
ahahaahahaaa
de sarcasme druipt er van af!!!
got ya!!
een die hard taqzeneeyt die in een  ekzeneey topic zegt dat ze liever tawayaghets wil zijn,  no way!

:P :P

hahaha..skar cek..

je bent gewoon een awaycher hater...
ja man, ik haat die volkje uit de diepste van men hart!!!
eigenwijze mensen, geef mij maar een lieve taqzeneeyt :P

gatsie..jij bent ook smaakloos zeg...;D
ja he!
neem het  me niet kwalijk...maar jullie teqzeneyen zijn zulke mooie verleidelijke vrouwtjes, in een oog opslag ben ik verkocht pfffieuwwww   ::)

Dora


Citeerja he!
neem het  me niet kwalijk...maar jullie teqzeneyen zijn zulke mooie verleidelijke vrouwtjes, in een oog opslag ben ik verkocht pfffieuwwww   ::)

ik heb wel een r' haaz voor je thuis....tegen de verleidelijke blikken van tizzenayien..:)

Arejri

Zoals ik al vermeld had ben ik ook ekzeney, om precies te zijn uit het dorpje El3arkoub. Wie komt er ook vandaan? Zou ik soms de enige zijn....?

Wasilla tarifest

Citaat van: Arejri op 21/09/2006 om 21:11:42
Zoals ik al vermeld had ben ik ook ekzeney, om precies te zijn uit het dorpje El3arkoub. Wie komt er ook vandaan? Zou ik soms de enige zijn....?

wat denk je zelf??

Arejri

Er is natuurlijk wel een kans...maar laten we het spannend houden...;)

Dora

dag buurman..ik kom uit bouankoud.

Arejri

Dag buurvrouw Dora. Ga je er nog steeds naar toe als je op vakantie bent? Ben dit jaar nog geweest. Heb de huisjes nog zien staan daar in Bouankoud. Is goed te zien vanuit berg nummer 5.

Dora

ik kom er oorspronkelijk vandaan maar ik woon er niet hoor..ken t ook niet.

r3akoub wonen wel meer mensen dan in bouankoud..wij zijn allemaal naar stad gegaan....me zwagers komen uit r3akoub...heel wat van mijn familie...die 2 zijn cuncurrenten van elkaar...schelden elkaar en noem maar op..maar ze huwen wel veel van elkaar...

best geinig

Arejri

Van die concurrentie heb ik niet veel gemerkt. Wel heeft men mij verteld dat de voorouders van sommige families in el3arkoub oorspronkelijk uit Bouankoud komen(alsof dat zo belangrijk is). Tot die families behoor ik in ieder geval niet.
Ik vind de natuur daar heel mooi. Heb daar een aantal foto's van gemaakt. Niets voor jou om het een keer te bezoeken?

Wasilla tarifest

Citaat van: Arejri op 21/09/2006 om 21:42:56
Van die concurrentie heb ik niet veel gemerkt. Wel heeft men mij verteld dat de voorouders van sommige families in el3arkoub oorspronkelijk uit Bouankoud komen(alsof dat zo belangrijk is). Tot die families behoor ik in ieder geval niet.
Ik vind de natuur daar heel mooi. Heb daar een aantal foto's van gemaakt. Niets voor jou om het een keer te bezoeken?

is het mogelijk om die foto's hier te plaatsen?? ben wel benieuwd

Dora

Citaat van: Arejri op 21/09/2006 om 21:42:56
Van die concurrentie heb ik niet veel gemerkt. Wel heeft men mij verteld dat de voorouders van sommige families in el3arkoub oorspronkelijk uit Bouankoud komen(alsof dat zo belangrijk is). Tot die families behoor ik in ieder geval niet.
Ik vind de natuur daar heel mooi. Heb daar een aantal foto's van gemaakt. Niets voor jou om het een keer te bezoeken?

ow grappig..want mijn tantes die eigenlijk zeggen wij komen uit bouankoud komen oorspronkelijk uit r3akoub..

ik ben ooit wel geweest hoor in 2003..maar dat was maar voor een half uurtje..het was te dood daar..ons huisje was vervallen...papa komt daar bijna niet meer...en wij al helemaal niet.

Arejri

"ow grappig..want mijn tantes die eigenlijk zeggen wij komen uit bouankoud komen oorspronkelijk uit r3akoub.."

Nee, ik bedoelde het tegenovergestelde. Mensen uit El3arkoub hebben voorouders uit Bouankoud...of het andersom ook geldt weet ik niet.

Dora

andersom is het ook...maar volgens mij zijn wij 1 pot nat joh...er zit als het goed is maar een beekje ofzo tussen r3akoub en bouankoud..