Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

Damya

#30

CiteerKen ik jou niet???????
kom je uit utrecht ik uit hilversum

HOIIIIIIIIIIIIIIIII,

We kennen mekaar zeker :)Je hoort deze week wat van mij takzenest inoe.

Back to the subject!

Damya

#31

CiteerHOIIIIIIIIIIIIIIIII,

We kennen mekaar zeker :)Je hoort deze week nog wat van mij takzenest inoe.

Back to the subject!

Laziz

#32
De meeste Ekezeneyen die ik ken zijn gek op mooie vrouwen, ik weet waarschijnlijk hoe dat komt< ik heb ooit een verhaal gehoord van zo'n ouwe dorps genoot(opa). Hij vertelde me voordat de Islaam verspreid was in de rif waren wij gek op een vrouw die Lalaboija heet(hier worden nog steeds liederen over gezongen. We aanbidden haar net als de Egyptenaren Cleopatra aanbidden. We brachten haar offers etc. etc. Ik denk dat we daaraan nog een tik hebbben overgehouden in onze onderbewustzijn. Neem dit niet te letterlijk en figuurlijk.    

XsFRIDAsx

#33

CiteerDe meeste Ekezeneyen die ik ken zijn gek op mooie vrouwen, ik weet waarschijnlijk hoe dat komt< ik heb ooit een verhaal gehoord van zo'n ouwe dorps genoot(opa). Hij vertelde me voordat de Islaam verspreid was in de rif waren wij gek op een vrouw die Lalaboija heet(hier worden nog steeds liederen over gezongen. We aanbidden haar net als de Egyptenaren Cleopatra aanbidden. We brachten haar offers etc. etc. Ik denk dat we daaraan nog een tik hebbben overgehouden in onze onderbewustzijn. Neem dit niet te letterlijk en figuurlijk.    

Ik ben zelf een ekzeney...maar ik hier nog nooit over gehoord maar luister....Alle mannen zijn gek op mooie vrouwen en niet alleen ekzeneyen.......maar ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoelt, het zal wel aan mij liggen misschien.....

XsFRIDAsx

#34

CiteerHOIIIIIIIIIIIIIIIII,

We kennen mekaar zeker :)Je hoort deze week wat van mij takzenest inoe.

Back to the subject!


hey meid, hahaha wat is de wereld toch klein...... Maar ik bel je binnenkort om ff af te spreken ik heb het op dit moment een beetje druk

doei doei

Krimoesh

#35
Karima daar kom ik ook vandaan ifzarne en mijn naam is ook karima wie ben jij als ik vragen mag het is maar een klein dorpje

voetballen

#36
Hallo mensen jullile hebben het over de zelfde plaatsen maar wie ken thagilast of ihhezoun

Dora

#37

CiteerHallo mensen jullile hebben het over de zelfde plaatsen maar wie ken thagilast of ihhezoun
yip ken ik maar kom daar zelf niet vandaan > moi komt uit bouankoud naast ar3koub

XsFRIDAsx

#38

CiteerHallo mensen jullile hebben het over de zelfde plaatsen maar wie ken thagilast of ihhezoun


ken ik ook.......thagilast is dichtbij yesthazem  

mara

#39

CiteerDe meeste Ekezeneyen die ik ken zijn gek op mooie vrouwen, ik weet waarschijnlijk hoe dat komt  
Tja, dat noemen ze ook wel gezond verstand:)

XsFRIDAsx

#40

CiteerTja, dat noemen ze ook wel gezond verstand:)

Hahaha hmmmm

nch

ok allemaal iezenayen, maar wie zijn er van achth wzro?

XsFRIDAsx

#42

Citeerok allemaal iezenayen, maar wie zijn er van achth wzro?

Is dat niet richting ischawiejen?????????????
of ik lees het niet goed dat kan ook...

mara

CiteerHahaha hmmmm
;) ;) ;)

Dora

#44

Citeerok allemaal iezenayen, maar wie zijn er van achth wzro?
huh??? achth wzro...zit er wat in je keel ofzo?? achth...nooit van gehoord!!!