Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

Dora

Citaat van: amazighski op 01/04/2006 om 17:06:23
Citaat van: Dora op 30/03/2006 om 15:01:49
Citaat van: amazighski op 29/03/2006 om 03:13:28
Citaat van: dora op 26/04/2004 om 18:02:18
teqzeneet uit bou3ankoud :)....
sallaam...mijn ma komt uit bouankoud...wat voor achternaam heb jij dan?...me ma heet tibouda...

bedoel je tihouna??...dan is het maybe een tante van me ;)...
nee niet tihouna....tibouda....ze zijn haast allemaal fam van elkaar in bouankoud.....ik heb gehoord dat mijn opa de dorpshoofd was..{allah ierahmo}

heb mama gevraagd, tihouna = tibouda...de ene heeft tihouna ander weer tibouda...je moet haast wel familie in zeist en gouda hebben ;)

wie is je opa?

Dora


Citeerhaj abderrahman...zijn zoon mo had een kledingzaak in rotterdam....een forse jongen dik gebouwd.........ken je salah arab en ismael?...



mo ken ik niet persoonlijk maar weet wel wie je bedoeld, heeft tweelingzusjes he...zeist-west...

die salah en ismael ken ik waarschijnlijk van gezicht...maar ismael is tog geen aqzeneey?

amazighski

Citaat van: Dora op 02/04/2006 om 14:48:15
Citaat van: amazighski op 01/04/2006 om 17:06:23
Citaat van: Dora op 30/03/2006 om 15:01:49
Citaat van: amazighski op 29/03/2006 om 03:13:28
Citaat van: dora op 26/04/2004 om 18:02:18
teqzeneet uit bou3ankoud :)....
sallaam...mijn ma komt uit bouankoud...wat voor achternaam heb jij dan?...me ma heet tibouda...

bedoel je tihouna??...dan is het maybe een tante van me ;)...
nee niet tihouna....tibouda....ze zijn haast allemaal fam van elkaar in bouankoud.....ik heb gehoord dat mijn opa de dorpshoofd was..{allah ierahmo}

heb mama gevraagd, tihouna = tibouda...de ene heeft tihouna ander weer tibouda...je moet haast wel familie in zeist en gouda hebben ;)

wie is je opa?
ja das waar....allemaal  familie van elkaar....mijn opa {allah irahmou} was mohand 3alal....

amazighski

Citaat van: Dora op 02/04/2006 om 14:51:08

Citeerhaj abderrahman...zijn zoon mo had een kledingzaak in rotterdam....een forse jongen dik gebouwd.........ken je salah arab en ismael?...



mo ken ik niet persoonlijk maar weet wel wie je bedoeld, heeft tweelingzusjes he...zeist-west...

die salah en ismael ken ik waarschijnlijk van gezicht...maar ismael is tog geen aqzeneey?
klopt hij heeft een tweeling zusjes {roodharig}...en ismael was hun vroegere buurjongen en kennis of fam.....soumaya is zijn zusje..

Dora


Citeerja das waar....allemaal  familie van elkaar....mijn opa {allah irahmou} was mohand 3alal....


damn you..je gaat me toch niet zeggen dat je een neefje bent ofzo...
vertel aan tante dora, wie is je vader en wie is je moeder?

Dora


Citeerklopt hij heeft een tweeling zusjes {roodharig}...en ismael was hun vroegere buurjongen en kennis of fam.....soumaya is zijn zusje..

soumaya is tog getrouwd??...heeft op roc in zeist gezeten nietwaar?
als zij het is ken ik haar wel..maar haar broer niet

maar wat is er met ismael eigenlijk??..waarom hebben we het over hem??

faad


your_sunshine

hoi ik ben hier nieuw ik kom uit asht'mhand  beni boujettou van de famillie moussaoui wie nog meer???

Dora

de enige iqzenayen uit act mhand zijn familie kaouass...moussaoui mijn beste vriendin is er 1 maar zij is een tecebdant..en een collega maar zij is een aith waycher...

naoual-gzenya

Hier nog een ezenej uit Ain-Hamra(oftewel Terra Tazougaht)

naoual-gzenya

Citaat van: yura op 25/09/2003 om 14:09:48
Ik zelf kom uit tirzratine, een dorp tussen aknoul en tara tazougart.
Hey das toevallig mijn ouders komen uit een dorp daarnaast het heet merrar en ze hebben veel familie uit tirzratine

salah_bohankod

hoi ben agzanay ben nu in rabat ben 21jaar  dat s mijn msn salah_wassime33@hotmail.com

salah_bohankod

mijn achternaam is ook tihouna en achternaam van mijn moeder is tibouda dus ben 100f100 agzanay ewa wie kent mij dan

salah_bohankod

#238
salam alkom allemaal ik heet salah eddine tihouna ben gebooren naast tastite in bohankod ben nu in rabat ewa tfoooo 3la la3rab elkedag ryafa dat is mijn msn salah_wassime33@hotmail.com

Dora

salah ik wist niet dat jullie ook bouankoud kwamen..yek jullie komen uit aknoul?...althans je pa dan.