Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

AIT5toezenni

L L coolio
wie heeft wat tegen jou heb je aandacht nodig ofzo

weet je wat ga de afwas doen ja ik kom zo

Dora

Citaat van: Rwezna op 09/01/2006 om 18:12:17
Citaat van: L_L op 09/01/2006 om 18:01:10
Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 17:53:28
en met joden bedoel ik ook echte joden
de joden van marokko
beter een jood dan een van jou


wat is er mis met joden dan??..zijn hele gerespecteerde mensen a cmat..
onze vriend geinde maar wat waarom deze vijandigheid??



Dat kan ik je vertellen: omdat het een randdebiel is!
Ik voel namelijk de bui al hangen, sommige mensen voelen zich behoorlijk superieur en strijken de eer met een strijd die zij zelf niet eens geleverd hebben en veroordelen anderen terwijl ze hun bek zouden moeten houden. Misschien is dit de zoveelste agyur ( no affence aan de dieren igyar) die neerkijkt op Izzeneyen van nu en onze strijders van toen terwijl zij absoluut niet minderwaardig zijn aan de strijders uit andere stammen.   

precies..maar laat meneer de hond zijn shit hier droppen totdat hij genoeg heeft en weer rustig zijn hokje weer ingaat...

AIT5toezenni

L L wat is er aan de hand meisje

Dora

Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 18:26:34
L L wat is er aan de hand meisje

waarom betrek je mijn mama erbij...

AIT5toezenni

niet tegen jou meisje
ben je boos dan

Dora

Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 18:28:46
niet tegen jou meisje
ben je boos dan

niet tegen mij ::)

almohim wel over mijn geliefde stamgenoten...nogmaals het was allemaal 1 grote joke en jij gaat meteen hier tekeer...doet normaal dan

AIT5toezenni

ok is goed
niks gebeurd ja

Dora


taghalaitenbatabuz

Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 18:11:34
cmat is jemas op een ezel
en dat over joden is een feit dat zijn joden
dat is een toch een compliment
of niet a oedajen
twan kgaab

de bedoeling was ff wat water op de kolen, men begint hier elkander namelijk in slaap te sussen, nou dat is gelukt. wat betreft het punt over joden: sjalom. Over het praten achter een pc: ik heb een riffijnse bobbel in mijn broek die zelfs een aittouzine knapie niet schuwt. het was maar een grap maaaaaaaaar achter elke grap zit een waarheid! ;)

taghalaitenbatabuz

Citaat van: L_L op 09/01/2006 om 18:30:18
Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 18:28:46
niet tegen jou meisje
ben je boos dan

niet tegen mij ::)

almohim wel over mijn geliefde stamgenoten...nogmaals het was allemaal 1 grote joke en jij gaat meteen hier tekeer...doet normaal dan

L_L, je weet onze vrouwen zijn altijd al de motor achter ons bestaan geweest, de moed en inspiratie van een echte tekzenejt doet ons de hoogste berg bedwingen, maakt ons leeuwen van de jacht en is uiteneindelijk de reden van ons bestaan. (uit me hart voor jou L_L)

Milou

Citaat van: taghalaitenbatabuz op 10/01/2006 om 02:29:28
Citaat van: L_L op 09/01/2006 om 18:30:18
Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 18:28:46
niet tegen jou meisje
ben je boos dan

niet tegen mij ::)

almohim wel over mijn geliefde stamgenoten...nogmaals het was allemaal 1 grote joke en jij gaat meteen hier tekeer...doet normaal dan

L_L, je weet onze vrouwen zijn altijd al de motor achter ons bestaan geweest, de moed en inspiratie van een echte tekzenejt doet ons de hoogste berg bedwingen, maakt ons leeuwen van de jacht en is uiteneindelijk de reden van ons bestaan. (uit me hart voor jou L_L)

eugh wat een geslijm bijmekaar!
Ik heb niets tegen Tikzenayen, maar jij maakt het ernaar dat ik ervan walg!

Jij doet ons nu 'Thiewagherjen' afvallen, terwijl wij juist de Vrouwen van de Rif zijn!


Dora

Citeer

L_L, je weet onze vrouwen zijn altijd al de motor achter ons bestaan geweest, de moed en inspiratie van een echte tekzenejt doet ons de hoogste berg bedwingen, maakt ons leeuwen van de jacht en is uiteneindelijk de reden van ons bestaan. (uit me hart voor jou L_L)

mijn r'3id kan niet meer stuk...

ac yezj arrebi a tawmat..

Dora

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 10/01/2006 om 11:48:16
Citaat van: taghalaitenbatabuz op 10/01/2006 om 02:29:28
Citaat van: L_L op 09/01/2006 om 18:30:18
Citaat van: AIT5toezenni op 09/01/2006 om 18:28:46
niet tegen jou meisje
ben je boos dan

niet tegen mij ::)

almohim wel over mijn geliefde stamgenoten...nogmaals het was allemaal 1 grote joke en jij gaat meteen hier tekeer...doet normaal dan

L_L, je weet onze vrouwen zijn altijd al de motor achter ons bestaan geweest, de moed en inspiratie van een echte tekzenejt doet ons de hoogste berg bedwingen, maakt ons leeuwen van de jacht en is uiteneindelijk de reden van ons bestaan. (uit me hart voor jou L_L)

eugh wat een geslijm bijmekaar!
Ik heb niets tegen Tikzenayen, maar jij maakt het ernaar dat ik ervan walg!

Jij doet ons nu 'Thiewagherjen' afvallen, terwijl wij juist de Vrouwen van de Rif zijn!



zo bedoeld hij het helemaal niet....het slachtofferact is dus bij deze mislukt.
hij heeft het over de vrouwen van rif in het algemeen..dat ik toevallig een teqzeneet ben is een bijzaak...

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: taghalaitenbatabuz op 10/01/2006 om 02:26:28
de bedoeling was ff wat water op de kolen, men begint hier elkander namelijk in slaap te sussen, nou dat is gelukt. wat betreft het punt over joden: sjalom. Over het praten achter een pc: ik heb een riffijnse bobbel in mijn broek die zelfs een aittouzine knapie niet schuwt. het was maar een grap maaaaaaaaar achter elke grap zit een waarheid! ;)

He Cameraad,

Wil je voortaan even nadenken voordat je iets post? Wil jij in het vervolg niet weer zulke domme, achterlijke, kinderachtige reply’s plaatsen aan het adres van stammen van jouwn mede-Riffijnen? Je zult alleen maar reactie’s ontvangen als dat van Ait5Touzenni.
Zulke ezelachtige reacties als dat van jouw, lokken onrust uit, dat heb je zelf gezien.
Dat jij jouwn stam superieur vindt tegenover andere stammen (o.a. Aith Touzine & Ikar3iyan) zal mij een zorg zijn, maar hou het voor je en bespaar die moeite om het hier te posten.
Dat jij hier bent om wat te weten te komen over jouwn roots, mij best, maar als dat gepaard moet gaan met zulke reacties, dan ben je hier op het verkeerde site.

Niemand vindt het leuk , dat zijn/haar stam als minderwaardig wordt beschouwt. Ook jij niet neem ik aan. 

Dus ophouden met het posten van zulke onnozele reacties.

Adwa nta

taghalaitenbatabuz

Respect voor een ieder die mogelijk gekwetst is.