Wie is hier ekzeney?

Gestart door king, 12/06/2003 om 18:40:34

tahanjat

#15
ik ben ook een tazaneyt.Vlak bij tasstit.

Badia

#16
Ik behoor ook tot de ekzeneyen: tizi ousli

Ouali76

#17

CiteerWelke mensen zijn van de stam gzenaya?
En komen uit o.a: Ajdir, Ain hamra, Ikarouen, Boured, Braad, Igabeben, Tizi ousli, Aknoul etc.?



hallo, mag ik me voorstellen.ik heet aziz en ik kom uit Tizi Ousli. tot de volgende keer.
aziz

Badia

#18
He Aziz...wij wonen in hetzelfde dorpje...ken ik jou..?

salamat7

#19

CiteerIk behoor ook tot de ekzeneyen: tizi ousli

Tizi ousli? Ik ben van Aknoul(niet ver daar vandaan). Heb familie in Tizi ousli.. :)

sabah

#20
Me 2! ;)

salamat7

#21

CiteerMe 2! ;)

Sabah, waar kom jij dan vandaan?

Assalaam ou 3alaikoum

XsFRIDAsx

#22

CiteerAssalaam ou 3alaikoum,

Ik ben ook tagzanaisht. Farida, die achternaam (aboulghazi) ken ik. Mag ik vragen hoe de ouders van jouw moeder heten? Wonen ze toevallig in Meknes??

hey nee de ouders van mijn moeder wonen in yesthazem
en niet in meknes ik heb daar wel famillie wonen
Ikzelf woon nu in taza

farida

 

selwa

#23
hier nog een tayzennesht: uit aknoul

nch

#24
Assalaamou 3aleikoum

Waar in Aknoul?

nch

#25

CiteerTizi ousli? Ik ben van Aknoul(niet ver daar vandaan). Heb familie in Tizi ousli.. :)

Hey ik ken jou Salamat7! Ha,ha!

Laziz

#26
Beste broeders en zusters.
Het dorp waar ik vandaan kom heeft nog geen stroom en lopend leidingwater.
Het is daar net een sprookje zo mooi. Auto is geen optie om te arriveren, je moet namelijk een Ezel(in) bezitten om er in een hoog tempo te arriveren. Wie het kent zal mijn verhaal herkennen. Het heet Jaghodan. het zit iets veder dan Tizi ousli richting Tagilast. Beslemma.

XsFRIDAsx

#27

CiteerBeste broeders en zusters.
Het dorp waar ik vandaan kom heeft nog geen stroom en lopend leidingwater.
Het is daar net een sprookje zo mooi. Auto is geen optie om te arriveren, je moet namelijk een Ezel(in) bezitten om er in een hoog tempo te arriveren. Wie het kent zal mijn verhaal herkennen. Het heet Jaghodan. het zit iets veder dan Tizi ousli richting Tagilast. Beslemma.


Heyyyy dat ken ik...........me pa heeft er over verteld en we rijden er altijd langs als we naar me oma gaan (yesthazem)  

Damya

#28

CiteerBeste broeders en zusters.
Het dorp waar ik vandaan kom heeft nog geen stroom en lopend leidingwater.
Het is daar net een sprookje zo mooi. Auto is geen optie om te arriveren, je moet namelijk een Ezel(in) bezitten om er in een hoog tempo te arriveren. Wie het kent zal mijn verhaal herkennen. Het heet Jaghodan. het zit iets veder dan Tizi ousli richting Tagilast. Beslemma.



Azul oema,

Ik kom ook uit Taghilast. In dit dorpje is bijna iedereen familie van mekaar. Ik moet jou wel kennen :)
Jaghodan ken ik ook. Heb daar ook familie wonen.

Groetjes
een dorpsgenoot

XsFRIDAsx

#29

CiteerAzul oema,

Ik kom ook uit Taghilast. In dit dorpje is bijna iedereen familie van mekaar. Ik moet jou wel kennen :)
Jaghodan ken ik ook. Heb daar ook familie wonen.

Groetjes
een dorpsgenoot


Ken ik jou niet???????
kom je uit utrecht ik uit hilversum