Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

Chatt zie arif

#90
Citaat van: TheCFO op 26/02/2010 om 13:06:23
Voor het onderhavige principe is het soort bedrijf/organisatie totaal irrelevant, dus probeer ff te focussen. Ook in die disc ging het namelijk niet over een accountants bedrijf.

Waarom is het onacceptabele geestelijke verkrachting als een werkgever inzoomt op de zo trots uitgedragen reli identiteit?

Ja


Dat is wel relevant,denk daar maar eens goed over na.

De werkgever behoort de werknemer te beoordelen op z'n kwaliteiten,en niet in te zoomen op de (eventueel prominent/trots) uitgedragen godsdienst of geaardheid.

Voorbeeld: Chatt is lyrisch over de muziek van Freddy Mercury,maar walgt als ie twee flikkers ziet tongzoenen langs het strand.Ik kan er niets aan doen, het heeft niets met mijn moslim-zijn of zo te maken,net zo min als jouw atheisme er iets mee te maken heeft dat je de hoofddoek  bij voorbaat de deur wijst.


Dank je wel voor je openhartig antwoord,meneer groepsdenker!


Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 26/02/2010 om 09:15:11
Tamurtino  te hulp schieten? Ik reageerde op Chatt,  niet iedereen is zo geobsedeerd door Tamurtino als jij.

Revisionistisch? Hahaha!

Standaard internetgeneuzel bedoel je. Nogmaals, jij weet het verschil tussen seculier en atheistisch niet eens, permiteert je een broodje aap mening over de hoeveelheid hersens die men dagelijks gebruikt -net als 3ich btw- en je bent nog nauwelijks in marokko geweest. Toch heb je een grote bek over internationale politiek, de evolutie en Einstein.Heel overtuigend allemaal, vind je niet?

Maar begin maar weer over Tamurtino, iets nuttig verwacht ik toch niet van jou verder.

Nu je openlijk je handen van Tamurtino wegtrekt, zal ik daar inderdaad dankbaar gebruik maken van de gelegendheid om Tamurtinos zionistische ideeen daadwerkelijk met de grond gelijk te maken en op amazigh.nl de volgende fase inluiden wat betreft mijn anti-zionistische campagne. En het feit dat jij mij daarbij onderschat zal met name in mijn voordeel werken. Maar het feit dat jij de kracht van het internet onderschat dat zal sowieso in jouw nadeel uit pakken:

Do not underestimate the power of internet!

TamurtIno

#92
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 15:18:20
Nu je openlijk je handen van Tamurtino wegtrekt, zal ik daar inderdaad dankbaar gebruik maken van de gelegendheid om Tamurtinos zionistische ideeen daadwerkelijk met de grond gelijk te maken en op amazigh.nl de volgende fase inluiden wat betreft mijn anti-zionistische campagne. En het feit dat jij mij daarbij onderschat zal met name in mijn voordeel werken. Maar het feit dat jij de kracht van het internet onderschat dat zal sowieso in jouw nadeel uit pakken:

Do not underestimate the power of internet!

Kijk, de neonazi afstammeling van Adolf Hitler is aan het woord: kopie-pasten, uitschelden net als alle andere PlasAzijntjes.
Aangezien je zwakbegaafd bent, hoor je niet te praten.

Je broeders met grote mond ... verdwijnen snel als het er aankomt.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 15:29:53
Kijk, de neonazi afstammeling van Adolf Hitler is aan het woord: kopie-pasten, uitschelden net als alle andere PlasAzijntjes.
Aangezien je zwakbegaafd bent, hoor je niet te praten.

Je broeders met grote mond ... verdwijnen snel als het er aankomt.

Dus met andere woorden ik mag volgens jou niet zeggen dat Asjkenazische joden schuldig zijn aan de Tweede Wereldoorlog?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 15:53:30
Dus met andere woorden ik mag volgens jou niet zeggen dat Asjkenazische joden schuldig zijn aan de Tweede Wereldoorlog?
Je bent haatzaaier, je bent terrorist, je bent kwaadaardig. Je bent ziek. Overal en alles heb je het over Joden, Palestijnen en zionisten. Ik kijk niet naar Aljazaara omdat ze 24 uur per dag huilen over Palestijnen. Deze site heb je veranderd in een Arabische huil -site over Palestijnen.
Alle topics verander je in Joodse-Palestijnse gezeik. Elke keer als je mij citeert, ga je zeiken over Joden, zionisten en Palestijnen.

CFO had het over een heel andere onderwerp, je citeert hem en dan ga je praten over zionisten.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 16:08:11
Je bent haatzaaier, je bent terrorist, je bent kwaadaardig. Je bent ziek. Overal en alles heb je het over Joden, Palestijnen en zionisten. Ik kijk niet naar Aljazaara omdat ze 24 uur per dag huilen over Palestijnen. Deze site heb je veranderd in een Arabische huil -site over Palestijnen.
Alle topics verander je in Joodse-Palestijnse gezeik. Elke keer als je mij citeert, ga je zeiken over Joden, zionisten en Palestijnen.

CFO had het over een heel andere onderwerp, je citeert hem en dan ga je praten over zionisten.

Maar helaas pindakaas, zowel TheCFO als onze kleine peutertje Tamurtino kunnen niet om mijn argumenten heen.

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 16:13:46
Maar helaas pindakaas, zowel TheCFO als onze kleine peutertje Tamurtino kunnen niet om mijn argumenten heen.
Je hebt geniale argumenten, maar ik ben helemaal niet in  je argumenten geïnteresseerd. Ik ben helemaal niet in Joodse en Palestijnse gezeik geïnteresseerd.  Mogen we hier een topic open zonder dat je daarin gaat huilen over Palestijnen?

Señor Canardo

#97
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 16:18:08
Je hebt geniale argumenten, maar ik ben helemaal niet in  je argumenten geïnteresseerd. Ik ben helemaal niet in Joodse en Palestijnse gezeik geïnteresseerd.  Mogen we hier een topic open zonder dat je daarin gaat huilen over Palestijnen?

Waarom zit jij dan uitgerekend op dit forum de zionistische staat Israel te promoten?


Ps. Mijn posts over Palestijnen doe ik louter uit islamitische overwegingen en wat jij of anderen op dit forum met deze berichtgeving moeten doen of moeten vinden laat ik over aan ieder voorzichzelf. De islam leert mij ook nog zoiets als keuzevrijheid...

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 16:23:41
Waarom zit jij dan uitgerekend op dit forum de zionistische staat Israel te promoten?


Ik ben voor Isarel, voor Joden, voor zionisten, Voor Sharon, Voor Netnyaho,
Ik steun Palestijnen niet. Nu niet, in de toekomst ook niet. 
Als je het niet bevalt, pleeg zelfmoord  maar verander niet ieder topic in gezeik over zionisten en Palestijnen.
Afgesproken? Zal je aan de regels houden??!

Señor Canardo

#99
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 16:29:10
Ik ben voor Isarel, voor Joden, voor zionisten, Voor Sharon, Voor Netnyaho,
Ik steun Palestijnen niet. Nu niet, in de toekomst ook niet. 
Als je het niet bevalt, pleeg zelfmoord  maar verander niet ieder topic in gezeik over zionisten en Palestijnen.
Afgesproken? Zal je aan de regels houden??!

Want anders wordt jouw baasje een beetje boos op jou ofnie?


Ps. Qawedh aghirin, idhec ennigh! Aqa nec acsfed7agh qibar y iwdhen... en dat enkel en alleen met historische argumenten.

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 16:41:54
Want anders wordt jouw baasje een beetje boos op jou ofnie?


Ps. Qawedh aghirin, idhec ennigh! Aqa nec acsfed7agh qibar y iwdhen... en dat enkel en alleen met historische argumenten.
IK zie dat je nog steeds met me wil praten over joden en zionisten.

Ik wilt niet meer geconfronteerd worden met die ziekte van het midden-oosten. Wil je dat doen? Wil je mij niet meer lastig vallen met je ziekte en de ziekte van het midden-oosten?

Señor Canardo

#101
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 16:45:44
Ik wilt niet meer geconfronteerd worden met die ziekte van het midden-oosten. Wil je dat doen? Wil je mij niet meer lastig vallen met je ziekte en de ziekte van het midden-oosten?

Dat ligt helemaal aan jezelf. Niemand dwingt jou om mijn anti-zionistische berichtgeving te lezen of om erop te reageren... of wel soms ;)?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 17:01:03
Dat ligt helemaal aan jezelf. Niemand dwingt jou om mijn anti-zionistische berichtgeving te lezen of erop te reageren... of wel soms ;)?
Topics die daarover gaan lees ik niet.  Als ik die topics lees, dan is het mijn schuld.

Maar als je een bericht citeert dat niets met Joden en zionisten te maken heeft, en vervolgens ga je huilen over Palestijnen en mij voor zionist uitmaken dan is het een ander verhaal. In dit geval verwacht ik andere reacties dan tranen om Palestijnen of gif voor Joden.  Ik hoop dat we als volwassen mensen duidelijk afspraken met elkaar hebben gemaakt en dat we daaraan gaan houden.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 17:16:01
Topics die daarover gaan lees ik niet.  Als ik die topics lees, dan is het mijn schuld.

Maar als je een bericht citeert dat niets met Joden en zionisten te maken heeft, en vervolgens ga je huilen over Palestijnen en mij voor zionist uitmaken dan is het een ander verhaal. In dit geval verwacht ik andere reacties dan tranen om Palestijnen of gif voor Joden.  Ik hoop dat we als volwassen mensen duidelijk afspraken met elkaar hebben gemaakt en dat we daaraan gaan houden.

De enige duidelijke afspraak die ik met jou wil maken is dat ik mijn anti-zionistische (en dus niet anti-joodse zoals jij ervan maakt) berichten zal blijven posten waar, hoe en wanneer ik dat relevant vind voor de discussie...

En voor de rest kun je wat mij betreft lekker kapot gaan van binnen :).

Chatt zie arif

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 12:10:34
PVV wil verbod op hoofddoek, keppeltje mag wel

(Novum) - De PVV wil een verbod op hoofddoekjes in gemeentelijke instellingen. Dit zei Geert Wilders donderdag tijdens een bijeenkomst van de PVV in Almere. Dit geldt niet voor kruisjes en keppeltjes, voegde de PVV'-leider hieraan toe, want 'dat zijn symbolen van religies die behoren tot onze eigen cultuur en zijn niet zoals hoofddoekjes een teken van een onderdrukkende totalitaire ideologie."

Het hoofddoekverbod wordt de belangrijkste inzet voor de collegeonderhandelingen in Almere en Den Haag, waar de PVV meedoet aan de gemeentelijke verkiezingen, beloofde Wilders. Hij wil het dragen van hoofddoekjes direct verbieden in gemeentelijke instellingen en 'alle andere instellingen, stichtingen of verenigingen die ook maar één eurocent subsidie van de gemeente ontvangen'.

Wilders trok in zijn toespraak fel van leer tegen de PvdA. Die partij spreekt niet meer de taal van de gewone man of vrouw, maar Arabisch, zei hij. Hij reageerde woedend op uitlatingen van voormalig staatssecretaris van Europese Zaken Frans Timmermans (PvdA) die regeren met de PVV wil uitsluiten. "De PvdA denkt nog steeds dat het een grote partij is die de dienst uitmaakt in Nederland. Een arrogante club, vol van zichzelf", sloeg Wilders terug. "Wij zullen met elkaar de PvdA een toontje lager laten zingen."

 


Waar iedereen naar hunkert is gelijkwaardigheid,met of zonder hoofddoek,straight of gay,zwart of blank,gelovig of niet gelovig etc...

Een werkgever behoort de werknemer te beoordelen aan de hand van zijn of haar kwaliteiten en niet aan de hand van uiterlijk!


Ja,CFO...Ik was echt van plan om het J-woord minstens een jaar niet te gebruiken,maar zie hierboven maar weer! Der ewig betrogene Mohamedaner,nicht war ?



Ik heb het bericht een beetje verkloot...