Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

TamurtIno

Citaat van: Zanatti op 31/01/2010 om 23:16:11
Ik vind nou niet werkelijk dat hij informatieve topics opent. Je bedoelt teksten verdraaien.
''Gematigdheid is de pad van wijsheid, het extreme is de pad van domheid'', Zanatti.
Je definitie van extreem is niet de mijne, we gaan niet houden aan jouw definities en wijsheden. Ik heb een andere wijsheid. Wat je "wijsheid" noemt, noem ik domheid en naïviteit.


Niemand kan zijn mening verdraaien. Ik  ben hier om mijn mening te vertellen en niet de jouw. Volgens het logica is het onmogelijk om mijn mening te verdraaien.

Chatt zie arif

Rustig jongen,rustig...

Ik ben blij dat je terug bent...

Hier gaan we rustig en niet te emotioneel op verder,even je tekst lezen en een slokje nemen..



TamurtIno

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 31/01/2010 om 23:23:47
Rustig jongen,rustig...

Ik ben blij dat je terug bent...

Hier gaan we rustig en niet te emotioneel op verder,even je tekst lzen en een slokje nemen..




Ik ben niet terug. Ik ga hier weg.  Het is voor mij onacceptabel om mijn mond te snoeren door mijn topics te verwijderen. Dit gaat TE ver.   
Mijn berichten in deze topic is niet anders dan: "Ja, doei".

Zanatti

Citaat van: TamurtIno op 31/01/2010 om 23:26:10
Ik ben niet terug. Ik ga hier weg.  Het is voor mij onacceptabel om mijn mond te snoeren door mijn topics te verwijderen. Dit gaat TE ver.   
Mijn berichten in deze topic is niet anders dan: "Ja, doei".
please, don't go....























..ken je die nr?

Zanatti

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 31/01/2010 om 23:23:47
Rustig jongen,rustig...

Ik ben blij dat je terug bent...

Hier gaan we rustig en niet te emotioneel op verder,even je tekst lezen en een slokje nemen..



sterk spul he..die..?

Chatt zie arif

Please don't gooooo.... Don't gooooooh,don't go awaay!!

Ik ken het!


Nee,geen sterk spul,man!  Spul voor fijnproevers,ja...


Zanatti

#21
Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 31/01/2010 om 23:32:22
Please don't gooooo.... Don't gooooooh,don't go awaay!!

Ik ken het!


Nee,geen sterk spul,man!  Spul voor fijnproevers,ja...



http://www.youtube.com/watch?v=YIAnkrPgTvY
don't goo ooooo oooooooh, come oooon!


Chatt zie arif


Chatt zie arif

Citaat van: TamurtIno op 31/01/2010 om 23:26:10
Ik ben niet terug. Ik ga hier weg.  Het is voor mij onacceptabel om mijn mond te snoeren door mijn topics te verwijderen. Dit gaat TE ver.   
Mijn berichten in deze topic is niet anders dan: "Ja, doei".

Hey Tam-Tam, trek het je niet aan,jong!


We kunnen toch gewoon opnieuw beginnen,je kunt zoveel topics openen als je wilt,we gaan gewoon verder waar we gebleven waren.

Zanatti

#24
Nu een arabisch/darija nr dedicated to Tamurt inuuu
http://www.youtube.com/watch?v=NoG5Jt_2orM&feature=PlayList&p=78469DCD2F56DDA3&index=46

Neem nog een slok chat, mooi nummertje he, mijn fijnproefende thee is sterk man

Chatt zie arif

#25
Citaat van: Zanatti op 31/01/2010 om 23:40:26
Nu een arabaisch/darija nr dedicated to Tamurt inuuu
http://www.youtube.com/watch?v=NoG5Jt_2orM&feature=PlayList&p=78469DCD2F56DDA3&index=46

Neem nog een slok chat, mooi nummertje he, mijn fijnproefende thee is sterk man

De dag dat je verdovende thee ontdekt mag je contact met me opnemen:-)


Ik was van plan om een Farid el Atrache,Oum Kaltoum of Abdelhafiz  voor hem te zoeken,maar ik ben te verdoofd!

Zanatti

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 31/01/2010 om 23:45:10
De dag dat je verdovende thee ontdekt mag je contact met me opnemen:-)


Ik was van plan om een Farid el Atrache?Oum Kaltoum of Abdelhafiz  voor hem te zoeken,maar ik ben te verdoofd!
Was wel gedurfd, is die chappie zoet dan.

Chatt zie arif

#27
chappie?


Misschien draaien m'n hersenen op dit ogenblik wellicht op halve kracht maar ik kan je niet volgen...


Morgen een nieuwe dag met een nieuwe kans...(of misschien een gigantische kater en het besef dat Tam-Tam nooit meer zal wederkeren,boehoehoe...)

TheCFO

#28
Extreem zielig, dit zeg, en wat ben je een ubertrieste NSB-er als je verzoekt om verwijdering van een topic.

Alleen nog van die ultravoorspelbare stukjes als van Chatt of inco, waarin arme moslims als schaapjes de westerse (en metname Joodsche!!) slachtbank af gaan. Calimero-gedrag opgeleukt met een burgermansmoraal creeert een nogal muffe virtuele-inteelt-lucht, geen wonder dat 3ich ontzettend laffe verwijderverzoek gehonoreerd is. Jammer, heb hier veel echt heel coole en scherpe discs gevoerd, maar langzaamaan kroop hier al wel de middelmatigheid binnen.

Ik ga Tamza maar eens opzoeken in haar cel, het gaat u allen goed! Hierbij nog een kleintje van Deelder:

het heelal
hoe verder men keek
hoe groter het leek


En een mooi Multatuli motto:

Er zyn meer muggen dan wespen, meer kappellui dan droogstoppels.

matou

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 31/01/2010 om 23:45:10
De dag dat je verdovende thee ontdekt mag je contact met me opnemen:-)


Ik was van plan om een Farid el Atrache,Oum Kaltoum of Abdelhafiz  voor hem te zoeken,maar ik ben te verdoofd!

wow  de oude garde maar niet minder cool

wat dacht je v opiumthee  vd knoppen uit de soukh agadir.. en een realy relaxed muziekje erbij , zie:   http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13810.0  en sjjjj   tu es parti