Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 20:32:30
Ik werd benadert tijdens het voorbereiden van de aanklacht tegen Marokko.nl

Het ging over topics die geopend werden door Boezdjief, Palestijntje, etc. Namen van dezelfde persoon ( jij dus).


En hoe luidde de aanklacht en op welke gronden word ik eventueel aangeklaagd, indien ik daadwerkelijk "Boezdjief" "Palestijntje" als inlognaam heb gebruikt.

TamurtIno

#121
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 20:36:06
En hoe luidde de aanklacht en op welke gronden word ik eventueel aangeklaagd?
Daarvoor  moet je bij Marokko.nl zijn.  Ik moest mijn mening geven en dat heb ik gedaan.

Vroeger kon je topics openen zoals "Zionistische terreur staat  ...."  Dat is nu verboden wegens haatzaaien. Marokko.nl ontvangt subsidie en moet geen haat zaaien.


Señor Canardo

#122
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 20:37:29
Daarvoor  moet je bij Marokko.nl zijn.  Ik moest mijn mening geven en dat heb ik gedaan.

Ipv zelf te onderzoeken of na te vragen of ik daadwerkelijk degene ben die zij beweren dat ik ben, doet onze Tamurtinootje braaf en onderdanig mee en verleent daarbij zijn volledige medewerking aan de irumiyen.

Je hebt gelijk, Tamurtino. Jij kan mijn broeder niet zijn, mijn echte broeder die zou me niet zomaar uitleveren aan de Europese overheidsinstanties.

Chatt zie arif

Citaat van: TheCFO op 26/02/2010 om 18:29:24
ah, nu ben ik ook voor een hoofddoekverbod, suggereer je dat, halfwat huilebalk?

Daar ben ik helemaal niet voor, zoals je kan weten, en aldus bevestig je weer eens het droevige nivo waarin jij en inco discussies steeds weer laten verzanden. Op niets gestoelde verdachtmakingen en insinuaties, verder komen jullie niet.



Nee,ik suggereer niets,Chatt is op de hoogte van je bijna gelijkwaardige afkeer voor PVVers en moslims,ze konden beiden optieven,toch?

Waar ik je eigenlijk op wilde wijzen was het feit dat de (virtueel) grootste partij van Nederland de hoofddoek verbieden wil,maar het kruisje en het keppeltje ongemoeid wenst te laten.

Mij is vroeger geleerd: gelijke monikken,gelijke kappen...

Wat jij (weer) doet is de geijkte reactie van de gemiddelde Hollander laten horen,het lijkt wel een kniepeesreflex:nie mouwe jullie!



Deze keer ben ik het met je eens,droevig niveau indeed.


admin

Topic wordt gesloten. TamurtIno en Incognito, ophouden met elkaar persoonlijk aanvallen. Bij een volgende overtreding volgt een ban van een maand. Dit keer komen er ook klachten van mensen die niks met de discussie te maken hebben.