Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

Chatt zie arif

Waarom is de topic: 'Palestijnen vallen Amazigh volk aan' van Tam Tam verwijderd?

Was het omdat Tam Tam mijn 'aap kop' afsnijden wou,de kleine-dode-kinderen-plaatjes ?

Ik was heel benieuwd naar de antwoorden op mijn vragen over de toenadering tussen (bepaalde) Imazighen en zionisten,jammer...

Lezer

Ik ben blij dat het verwijderd is; Het niveau van de discussie was erg gedaald.

3ich

Topic is verwijderd op mijn verzoek. Die hele tamurtino mogen ze wat mij betreft verwijderen

matou

je kan toch geen mensen verwijderen omdat je het niet eens bent , iedereen heeft recht op eigen mening

Lezer

Dat is waar. Iedereen heeft recht op eigen mening. Maar sommigen gaat anderen straffen omdat ze een bepaalde ideologie tolereren (niet aanhangen), en dat wordt gescholden en gevloekt, en dat is buiten tolerantie. Dat moet altijd met goede zinnen gereageerd worden als ben je het niet eens mee. Anders lok je alleen negatieve reacties aan, wat kinderachtig is.

TamurtIno

#5
Ik wist niet dat ze mijn topic hebben verwijderd. Deze site is dus net als Marokko.nl,  ze verwijderen alles waar ze niet mee eens zijn.  Nu ga ik deze site voor altijd verlaten zoals ik Marokko.nl voor altijd heb verlaten. Men mag mijn mond NOOIT en NOOIT  snoeren.

Nu  hebben jullie 3 bezoekers en straks 2 en dan 1. Dan is het tijd om de deuren te sluiten. Tawiza.nl word door geen hond bezocht, nu deze site nog .
Doei allemaal, ik kom hier nooit  meer terug.




Lezer

Jullie hebben echt geen schaamte. Die taal die jullie gebruikte is echt schandalig, jullie moesten zelfs naar de ethiekenrechter aangesleepd moeten worden :D

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 31/01/2010 om 21:39:18
Nu  hebben jullie 3 bezoekers en straks 2 en dan 1. Dan is het tijd om de deuren te sluiten. Tawiza.nl word door geen hond bezocht, nu deze site nog .
Doei allemaal, ik kom hier nooit  meer terug.

Denk eraan Tamurtino, belofte maakt schuld...

Chatt zie arif

#8

Ethiekenrechter ??  Pleaze!



*-RiFFijn0s-*

Azul,
Jammer dat sommigen hier op dit forum het gemunt hebben op TamurtIno. Dat hij soms voor sommigen extreem uit het hoekje kan komen, kan ik wel begrijpen. Een middel om in te zetten is discussiëren. Kinderlijk dat vetes voorrang krijgen boven discussiëren.

Wat jullie doen is niet anders dan deze persoon omlaag proberen te halen door hem persoonlijk aan te vallen. Hij probeer de Imazighen tenminste van informatie te voorzien, hij is één van de weinige die informatieve topics opent. Als jullie zijn topics niks vinden, dan moet je het met kennis te lijf gaan, niet persoonlijk. Maar nee hoor, sommigen kunnen het niet laten om hem persoonlijk aan te vallen . Het zijn enkelingen, die de zogenaamde gematigde Imazighen willen uithangen, ze3ma de wereldburgertjes. De wereldburgertjes die van deze ooit informatieve forum, een religieuze anti Berberforum hebben gemaakt. Maar ff wachten op een nobelprijsje heren. Kom op, een beetje professionaliteit is niet te veel gevraagd.

Trek je niks aan TamurtIno, je was goed bezig!

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: incognito op 31/01/2010 om 22:23:47
Denk eraan Tamurtino, belofte maakt schuld...
Moet jij Amamitou niet bijstaan ten tijde van de ongelofelijke onderdrukking die ze meemaakt. Je kunt haar op zn minst financieel steunen, ipv je bezig te houden met TamurtIno.

Señor Canardo

#11
Citaat van: *-RiFFijn0s-* op 31/01/2010 om 22:43:39
Moet jij Amamitou niet bijstaan ten tijde van de ongelofelijke onderdrukking die ze meemaakt. Je kunt haar op zn minst financieel steunen, ipv je bezig te houden met TamurtIno.

Het liefst hou ik mij zo min mogelijke bezig met mensen die een zionistische gedachtegang op na houden, maar dat neemt niet weg dat ik sommige aangelegenheden aangrijp om met ratio dwars door die zionistische leugens van Tamurtino (en die van het Marokkaanse leger) heen te prikken...


Ps. Het is jammer dat de discussie verwijderd is, anders wist je nu tenminste waar je het over hebt.

Chatt zie arif

#12
Mij ging het eigenlijk om een nieuwe trend die ik meende te bespeuren,dat geflirt met Israel/Zionisten door Imazighen. De eerste keer dat ik er iets over heb gelezen was na het bezoek van Ahmed Adghirni aan Israel. Het betrof toen een conferentie of zoiets.


Op dit forum zijn Uzop en Tamurtino de adepten van deze nieuwe richting, recent ingeslagen door (bepaalde) Amazigh-bewegingen.

Zanatti

Citaat van: *-RiFFijn0s-* op 31/01/2010 om 22:42:39
Azul,
Jammer dat sommigen hier op dit forum het gemunt hebben op TamurtIno. Dat hij soms voor sommigen extreem uit het hoekje kan komen, kan ik wel begrijpen. Een middel om in te zetten is discussiëren. Kinderlijk dat vetes voorrang krijgen boven discussiëren.

Wat jullie doen is niet anders dan deze persoon omlaag proberen te halen door hem persoonlijk aan te vallen. Hij probeer de Imazighen tenminste van informatie te voorzien, hij is één van de weinige die informatieve topics opent. Als jullie zijn topics niks vinden, dan moet je het met kennis te lijf gaan, niet persoonlijk. Maar nee hoor, sommigen kunnen het niet laten om hem persoonlijk aan te vallen . Het zijn enkelingen, die de zogenaamde gematigde Imazighen willen uithangen, ze3ma de wereldburgertjes. De wereldburgertjes die van deze ooit informatieve forum, een religieuze anti Berberforum hebben gemaakt. Maar ff wachten op een nobelprijsje heren. Kom op, een beetje professionaliteit is niet te veel gevraagd.

Trek je niks aan TamurtIno, je was goed bezig!

Ik vind nou niet werkelijk dat hij informatieve topics opent. Je bedoelt teksten verdraaien.
''Gematigdheid is de pad van wijsheid, het extreme is de pad van domheid'', Zanatti.

TamurtIno

#14
Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 31/01/2010 om 23:00:28
Mij ging het eigenlijk om een nieuwe trend die ik meende te bespeuren,dat geflirt met Israel/Zionisten door Imazighen. De eerste keer dat ik er iets over heb gelezen was na het bezoek van Ahmed Adghirni aan Israel. Het betrof toen een conferentie of zoiets.


Op dit forum zijn Uzop en Tamurtino de adepten van deze nieuwe richting, recent ingeslagen door (bepaalde) Amazigh-bewegingen.

Imazighen zijn mensen en dat betekent dat ze goed omgaan met zionisten zoals alle volkeren met zionisten doen. Het kan niet zo zijn dat Palestijnen thee met zionisten drinken en wij Imazighen moeten ze haten. Marokkaanse premier leider van de Arabische nationalistische istiqlaal partij zei:  "Arabieren erkennen het zionistische staat Israël".  

http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=18306

Als je zoiets van Arabische nationalisten en Palestijnen  hoort, dan kan je alleen verwachten dat we Imazighen ook bevriend gaan worden met zionisten. Het is toch dom, achterlijk, nief om te denken dat wij Imazighen Palestijnen gaan verdedigen, terwijl Palestijnen en Arabische nationalisten dat niet zelf doen. We zijn niet door God gemaakt om als enige volk op aarde zionisten en Israël te haten.  

Ik ben op deze site om een andere gezicht van Imazighen te laten zien dan die van Mohamed B, Ingognito en 3iech.  Maar als de beheerders alleen de mening van 3ich, Hamas en Incognito willen horen,  dan ben ik hier op het verkeerde adres. Internet is te groot en ergens anders kan ik wel de andere stem van Imazighen laten horen.