Boujemaa.com - Steun Boujemaa (Twatoun) in zijn strijd tegen een ernstige ziekte

Gestart door admin, 27/01/2010 om 21:18:16

admin

27/01/2010 Utrecht â€" Op woensdag 27 januari is de website Boujemaa.com online gegaan. De website is gecreëerd om Twatoun leadzanger Boujemaa te steunen, Boujemaa lijdt aan een ernstige ziekte. Door bezoekers de kans te geven een bericht achter te laten voor Boujemaa hopen wij hem enigszins te verlichten in zijn pijn door mentale steun te bieden. Boujemaa's financiële situatie is niet al te best. Wij hopen dat bezoekers een financiële bijdrage kunnen leveren om zo Boujemaa bij te staan in een moeilijk proces. De website is een gezamenlijke actie van verschillende Marokkaanse / Amazigh organisaties uit Nederland en Marokko.

Naast de creatie van een internationaal georienteerde website zullen organisaties ook op lokaal vlak benefiet activiteiten organiseren. De eerste activiteit staat gepland op zaterdag 13 februari in Rotterdam, in het bibliotheek theater. Meer informatie hierover wordt later op de website geplaatst.

Voor meer informatie en om een bericht achter te laten voor Boujemaa:
www.boujemaa.com

Boujm3a


Chatt zie arif

Ik hoop dat hij voorspoedig herstelt meskien...

Aan bovenstaande Benseddik,ik respecteer je bedoelingen en vat het vooral niet verkeerd op, maar is het niet handiger/makkelijker om een bankrekening van hemzelf te posten?


Boujm3a

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 27/01/2010 om 23:39:06
Ik hoop dat hij voorspoedig herstelt meskien...

Aan bovenstaande Benseddik,ik respecteer je bedoelingen en vat het vooral niet verkeerd op, maar is het niet handiger/makkelijker om een bankrekening van hemzelf te posten?



Dank voor uw steunbetuiging en uw voorstel. Er is in samenspraak met Boujam3a gekozen voor deze constructie. Ik heb veel contact met Boujam3a en zijn naaste vrienden en zij zijn erg blij met de uitgesproken steun uit Nederland.

Chatt zie arif

Citaat van: Boujm3a op 28/01/2010 om 00:20:17
Dank voor uw steunbetuiging en uw voorstel.Er is in samenspraak met Boujam3a gekozen voor deze constructie. Ik heb veel contact met Boujam3a en zijn naaste vrienden en zij zijn erg blij met de uitgesproken steun uit Nederland.

Begrepen,mijn donatie ga ik nu overmaken.


Thalla.

(Ik kan trouwens de zeer moeilijke omstandigheden waar de Marokkanen in Spanje momenteel mee kampen onderschrijven. Ik heb familie wonen in Barcelona,vroeger verdiende mijn familie-lid 2000 euro per maand in de bouw. Hij zoekt al een jaar tevergeefs naar werk,hij biedt zich tegenwoordig aan bij aannemers voor 800 euro per maand,maar heeft -ook na twintig jaar ervaring in de bouw- nog steeds geen werk gevonden.)

arriset

ma u ghares shi seguro ?

Boujm3a


Hadou

123.. done it!
rmusakin t3awanen rmusakin.
ted3ix gha Arebbi az dyawi man ith gha izgenfan.


Boujm3a


Boujm3a


Bades

Citaat van: Boujm3a op 29/01/2010 om 17:43:10
Sorry,maar deze hoort bovenaan!

Geef niet :)

mensen! stort allemaal wat! desnoods alleen 10 euro!

Chatt zie arif

Nighegg awma Benseddik,

Hoe gaat het eigenlijk met hem? Is hij gewoon thuis of in het ziekenhuis opgenomen ?
Een beetje algemene informatie over de toestand van zijn gezondheid zou geen kwaad kunnen toch ?

Ik leef mee met hem, pauvrie...


Thalla



Nech

Kunnen jullie voor iemand zoals ik die weinig verstand heeft van Rifmuziek vertellen wie die man is en waar hij woont.  Als hij in Europa woont, dan wordt de medicijn betaald door ziekenfonds.


Het is helaas zo dan kanker niet te genezen is. Ik hoop dat Allah de hele mensheid beschermt van van deze verschrikkelijke ziekte.

Hebben jullie ook een bericht geplaatst in Nadorcity?