De NWO-zionistische-schaduwregering-gelovende Nitwit of Stranger Than Fiction?

Gestart door Señor Canardo, 26/01/2010 om 17:00:16

matou


Señor Canardo

Zwart - wit

Ying - yang

Actie - reactie

Tamurtino plaatst zionistische berichten - incognito plaatst anti-zionistische berichten


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:58:40
jíj bent begonnen

Ik wist niet dat moderators op amazigh.nl zulke kleuteropmerkingen konden maken. Er is duidelijk iets mis met deze site....

matou


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 17:00:20
hahahahahaha    idd écht kinderachtig

Je ontkent hierboven niet eens dat je een moderator bent....

matou


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 17:04:42
waarom zou ik, ik laat je gewoon maar gissen

En ik zal daarom ook mijn kritische vragen blijven stellen op dit forum...


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 17:07:32
ga je gang mon cheri

Bedankt dat ik jouw toestemming heb gekregen om verder te gaan waar ik gebleven ben.

Amazigh/rebel

Citaat van: incognito op 28/02/2010 om 03:26:44
Omdat Amazigh/Rebel (= TamTam & Co) mij nog steeds mailtjes stuurt waar ik weinig behoefte aan heb en omdat ik gehoor wil geven aan de oproep die de joodse rabbijn Joseph Dershowitz al in 2004 deed...>



Waar heb ik deze jalousie aan te danken incognito. Je beschuldigt iedereen van het gebruike van meerdere accounts maar zeg eens waarom je dat denkt. Iets roepen kan iedereen inco de kunst is om het te bewijzen. Mailtjes waar je weinig behoefte aan hebt ,, is nogal merkwaardig aangezien je me een keer zelf een pm hebt gestuurd waar in je zei dat als ik iets wil weten ik jou altijd kon mailen. Nou daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. En je reageert wel altijd serieus op die mailtjes waar je geen behoefte aan hebt, soms bedank je me er zelfs voor. Je loopt op deze site wel mister big star uittehangen maar je verlaagt je nu naar het niveau van een man op deze site die een maand gebanned is.

Chatt zie arif


Amazigh/rebel

Citaat van: incognito op 28/02/2010 om 04:01:42
Indien ik van Amazigh/Rebel - ons zogenaamde 15-jarige wonderkind op het vmbo - in de toekomst nog meer "phishingberichten" via de pm mag ontvangen, dan zal ik ook de rest van de 1,5 GB aan anti-zionistische literatuur die ik nog op de computer heb staan, in deze discussie posten. En ik kan je garanderen dat ik haast niet kan wachten om deze zeer controversionele informatie met iedereen hier op de site te delen.... dus.... Go ahead, make my day 8)!


Zo, en daarna ga je lekker slapen toch nadat je iemand op deze site met pms hebt aangepakt. Het lijkt wel of tamurt ino en incognito identieke karakters hebben. Jij mag zelf geloven of ik 15 ben en op het vmbo zit, maar ik weet het van mezelf ik vind het eigenlijk heel primitief waarom je dit in ene naar voren haalt vind het niet zo relevant.
PS: ik weet niet wat voor anti zionistische literatuur je over praat.

Chatt zie arif


Señor Canardo

Citaat van: Amazigh/rebel op 28/02/2010 om 20:10:48
PS: ik weet niet wat voor anti zionistische literatuur je over praat.

Ps. Wil je daar achter komen over wat voor anti-zionistische literatuur ik het heb?