Verlos ons van de Fassi's & Fihri's!

Gestart door Señor Canardo, 14/01/2010 om 16:58:33

Señor Canardo

#15
@ Chatt

Is dit ook het Marokko hoe je het graag zou willen zien voor de toekomst?


Mister1979

#17
Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 20:15:19



Ik kom uit Ait Said en zoals sommigen van jullie al weten zijn er tijdens de Spaanse kolonisatie door sommige mensen uit Ait Said behoorlijk geheuld met de Spaanse overheersers. Misschien komt het daardoor wel dat ik zovaak voor een verrader en collaborateur wordt uitgemaakt op dit forum.



Ik denk niet dat het daar mee te maken heeft want ik kom ook uit Ait Said.

Señor Canardo

#18
Citaat van: Mister1979 op 18/01/2010 om 20:44:36
Ik denk niet dat het daar mee te maken heeft want ik kom ook uit Ait Said.

Misschien komt het doordat jij de laatste paar dagen druk bezig bent geweest om de Allah-el Watan-el Malik-doctrine hoog te houden op dit forum...

Zanatti

Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 20:15:19



Ik kom uit Ait Said en zoals sommigen van jullie al weten zijn er tijdens de Spaanse kolonisatie door sommige mensen uit Ait Said behoorlijk geheuld met de Spaanse overheersers. Misschien komt het daardoor wel dat ik zovaak voor een verrader en collaborateur wordt uitgemaakt op dit forum.

Dat mensen lopen te generaliseren over een bepaalde stam is niet juist, Ait Said waren niet minder dan andere Riffijnen, zij hebben keihard gevochten voor Arif. Verraders had je overal, ook bij ait Wayagher.

Zanatti

Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 20:38:42
Wat kunnen ik en jij dan doen om een bijdrage te leveren aan een rechtvaardige een eervolle Rif voor de toekomst?
Jij en ik kunnen weinig tot niets doen, behalve toekijken. Een verenigd Arif, kan wel wat veranderen.

3ich

Jullie lopen hier nog te miereneuken terwijl Marokko allang verkocht is, ze staan allang aan de kant van de zionisten! And you can do nothing about it!

Terwijl hier nog discussie gevoerd word over ait-said en ait wayaghers hebben hun de wereldmacht en worden jij en ik allemaal voor de gek gehouden!....denk is verder dan je straatje? Of ben je bang voor de candy man? Of is het uncle sam!

Wat betreft die fassi's of fihri's die zijn maar pionnetjes, de echte machthebbers zitten achter de schermen!

Beat this


Mister1979

Democratie kan je niet eten zoals ooit iemand heeft gezegd..

Hoe kan Marokko een echte stabiele democratie worden als de helft niet eens kan lezen en schrijven , 80% geen zorgverzekering heeft etc.
Pas als  Marokko zich economisch en sociaal ontwikkeld zal democratie vanzelf komen, daar ben ik van overtuigd.











Zanatti

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 21:11:08
Jullie lopen hier nog te miereneuken terwijl Marokko allang verkocht is, ze staan allang aan de kant van de zionisten! And you can do nothing about it!

Terwijl hier nog discussie gevoerd word over ait-said en ait wayaghers hebben hun de wereldmacht en worden jij en ik allemaal voor de gek gehouden!....denk is verder dan je straatje? Of ben je bang voor de candy man? Of is het uncle sam!

Wat betreft die fassi's of fihri's die zijn maar pionnetjes, de echte machthebbers zitten achter de schermen!

Beat this
Mr 3ich, dat verhaal van nwo, kennen we al. Jij hebt dat dit jr ontdekt, en bent er vol van. Toen ik bewust was van de rothschild en freemasons etc, zat jij nog te...ach laat maar.
Dat neemt niet weg, dat je nu niet over regionale zaken kan spreken

Chatt zie arif

#24
Citaat van: Mister1979 op 18/01/2010 om 21:11:58
Democratie kan je niet eten zoals ooit iemand heeft gezegd..

Hoe kan Marokko een echte stabiele democratie worden als de helft niet eens kan lezen en schrijven , 80% geen zorgverzekering heeft etc.
Pas als  Marokko zich economisch en sociaal ontwikkeld zal democratie vanzelf komen, daar ben ik van overtuigd.


Finally...,met jou kan ik praten!   

Dat is precies wat ik hier zo vaak uit probeer te leggen. Eerst brood/volle maag en dan pas cultuur/politiek and all them other things...

Over culturele/politieke/sociale zaken praat men met een volle maag,iemand die ongeletterd/hongerig/ziek is heeft geen zin om het verschil tussen rechts en links te bespreken.


Werkgelegenheid eerst!

Señor Canardo

#25
Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 21:11:08
Jullie lopen hier nog te miereneuken terwijl Marokko allang verkocht is, ze staan allang aan de kant van de zionisten! And you can do nothing about it!

Terwijl hier nog discussie gevoerd word over ait-said en ait wayaghers hebben hun de wereldmacht en worden jij en ik allemaal voor de gek gehouden!....denk is verder dan je straatje? Of ben je bang voor de candy man? Of is het uncle sam!

Wat betreft die fassi's of fihri's die zijn maar pionnetjes, de echte machthebbers zitten achter de schermen!

Beat this


Het is inderdaad absurd om te denken dat je het onderdrukkend beleid in Marokko eigenhandig kan veranderen. Maar langs de zijlijn blijven staan en roepen dat het onbegonnen werk is, is net zo absurd.

3ich

Citaat van: Zanatti op 18/01/2010 om 21:19:21
Mr 3ich, dat verhaal van nwo, kennen we al. Jij hebt dat dit jr ontdekt, en bent er vol van. Toen ik bewust was van de rothschild en freemasons etc, zat jij nog te...ach laat maar.
Dat neemt niet weg, dat je nu niet over regionale zaken kan spreken

Dit is dus precies wat k bedoel.  

Jij zus en zo. En ik dit en dat. Dus jij bent dom en kan hier niet over mee praten.... ondertussen,


Wtje waar k vol van ben dat we in 2010 nog steeds praten over jij bent een ait-said en k ben ait touzine dus jij bent zo en k ben daar?

Dat is waarom k reageerde, en haalde de zionisten dr bij omdat hun de wereldmacht hebben en de riffijnen nog steeds hun oerstam er bij halen!

2 honden vechten en de 3e loopt er mee weg. Onze kans voor een Arif-Republiek is voorbij

3ich

#27
Citaat van: incognito op 18/01/2010 om 21:26:21

Het is absurd om te denken dat je het onderdrukkend beleid in Marokko eigenhandig kan veranderen. Maar langs de zijlijn blijven staan en roepen dat het onbegonnen werk is, is net zo absurd.
Jongen luister wtje wat absurd is?

Dat er een totale wereld macht is en iedereen er gebukt onder gaat. Dan kom jij een virtuele oorlog voeren dat niks gaat opbrengen!

Wat denk je? Dat er hier mensen zijn die jou gaan helpen of iets? Wat heb jij direct of indirect te brengen voor de riffijnse volk die ow zo onderdrukkend word?

In al die tijd en energie die jij in deze zaken heb gestopt wat heeft jou of een rifijnse burger dat gebracht?

(over de zijlijn gesproken)

Zanatti

Citaat van: 3ich op 18/01/2010 om 21:27:13
Dit is dus precies wat k bedoel.  
Jij zus en zo. En ik dit en dat. Dus jij bent dom en kan hier niet over mee praten.... ondertussen,
Wtje waar k vol van ben dat we in 2010 nog steeds praten over jij bent een ait-said en k ben ait touzine dus jij bent zo en k ben daar?
Dat is waarom k reageerde, en haalde de zionisten dr bij omdat hun de wereldmacht hebben en de riffijnen nog steeds hun oerstam er bij halen!
2 honden vechten en de 3e loopt er mee weg. Onze kans voor een Arif-Republiek is voorbij
Jij hebt ook helemaal gelijk, maar waar zie je iemand typen, jij bent ait said en hij is awayagher? We mogen toch wel leren van de fouten van de stammen in het verleden. Ik vind het juist zeer belangrijk dat men de stammennamen en roots niet mogen vergeten, dat is de garantie voor het overleven van de Amazigh bewust zijn in Arif. De NWO is een beetje te ver verwijdert voor ons klootjes volk, laten we het lekker houden bij 3ma van istiqlaal.

3ich

Citaat van: Zanatti op 18/01/2010 om 21:38:02
Jij hebt ook helemaal gelijk, maar waar zie je iemand typen, jij bent ait said en hij is awayagher? We mogen toch wel leren van de fouten van de stammen in het verleden. Ik vind het juist zeer belangrijk dat men de stammennamen en roots niet mogen vergeten, dat is de garantie voor het overleven van de Amazigh bewust zijn in Arif. De NWO is een beetje te ver verwijdert voor ons klootjes volk, laten we het lekker houden bij 3ma van istiqlaal.
Om het probleem op te lossen moet je de kern van het probleem kennen!

Naar mijn idee is dat hier ergens begonnen?!

2. 1961-1964: De eerste jaren van het regime.



2.1 Mohammed V en de troonsbestijging van Hassan II.



Na het Verdrag van Fez droeg Mulay Hafid de macht over aan zijn broer Mulay Yussuf en ging in ballingschap. Mulay Yussuf stierf in 1927 en werd Mohammed Ben Yussuf,[/quote]


Mulay Hafid.

De Alawieten dynastie
Marokko
  Een joodse koloniale monarchie
De "commandant van de gelovigen"
de sultan ondertekening van het Verdrag van de "Protectoraat"

Hafid,

dek in de varkenshouderij huid, bekeerlingen tot het jodendom

Alleen de Joodse Bijbel ( "Oude Testament") is het heilige boek van de vrijmetselaars, die zij lenen preek loyaliteit en absolute gehoorzaamheid aan hun sekte. Het uiteindelijke doel van de vrijmetselarij is Joods synthetische vorm. Volgens de joodse traditie: als een jood moet een joodse moeder of hebben de hoogste rang van de Vrijmetselarij bereikt! Daarom is - volgens de gewoonte van de sultans "Alawieten" - Hafid éait een echte Jood synthetische!

"Metselwerk is een Joodse instelling waarvan de geschiedenis, graden, heffingen, wachtwoorden en toelichtingen jufs van begin tot einde," schreef de negentiende eeuw rabbi Isaac Wise, een inwoner van Polen, Tijdschriften-joodse uitspraken unien "De Israëliet van Amerika, augustus 3, 1860, geciteerd door Yann Moncomble, in" De onweerstaanbare expansie van het globalisme, "Feiten en documenten, 263p.1981, p.212



Hafid was een echte syntetische joodse één van de grondleggers van de vrij-metselarij in Marokko.


http://rami.tv/fr/alaouites/hafid/franc-macon.htm