Vertel ons iets over jouw mooiste Arrif-plekjes

Gestart door Idir, 03/05/2004 om 13:00:00

mocro_side

#15
taz zamers niemnad luister naar mij tfoe man flikkers

imzourenlady

Citeertaz zamers niemnad luister naar mij tfoe man flikkers

salaam,

ik weet misschien waarom!!! je scheld namelijk te veel

Idir

#17

Citeerwaar ligt dat ?
ik wil er meer van weten over die plaats ligt het vlakbij Dar al kenbdeni

Nee bij Hoceima in de buurt..... :)

XsFRIDAsx

#18

CiteerIk vind azrou akchar ontzettend mooi, het is een van de grootste berg van Arif, en van daaruit kan je zelfs spanje zien. DE berg zit in izenayen gebied en er staat een zendmast op. Op die berg zit bijna het hele jaar sneeuw op. Wat ik daar vooral mooi vind, zijn de drie waterbronnen die daaruit springen, de ene waterbron stroomt warm water uit uit de andere lauw water en uit de andere weer super koud water. Het enige nadeel van dit gebied is dat het heel moeilijk bereikbaar is, maar aan de andere kant is het zeker de moeite waard.

Is zekerrrrr mooi daar maar ben er jammer nog nooit geweest ben zelf ekzeney (wist je al) ben daar vaak....maar helaas inschallah dit jaar...........bij ishawiejen is het ook mooi en die hoge bergen met allemaal groene bomen...er is ook een hele hoge berg, en op de top heb je een put...ooit gezien? vroeger hield men daar alles in de gaten toen frankrijk en spanje binnenkwamen....

Idir

#19


Nog mooie plekjes?... ::)

ras

#20
ja zat, paleizen in rabat

Idir

#21

Citeerja zat, paleizen in rabat

Ik heb het over Arif! ::)

Ait_touzini

Azul,
De weg, Tafarsite-Imzouan moet je zeker een keertje gereden hebben. Met nam de uitzicht punt boven tafarsite is buitengewoon prachtig. ook de uitzicht over Ait Waryagar vanuit de bergen van Temsamane/Ait Touzine.  Verder kom je meer mooie dingen tegen op deze weg.
Bij mijn dorp, kun je vanuit een berg (1200meter, op landkaart) van daaruit kan ik azrou Akacar (igzennayen) zien , de kech kech nabij Midaren  heel ver kijken in omstreken.  
Eghhber, vertel eens wat meer over de Azrou Akachar, ik wil de berg graag bezoeken. hoe kom ik er?
MbTiza, vertel eens wat meer over jouwn uitzichtspunt?

Stille_wateren

#23
hello,

ha Eghber en Farida Azrou Akasjaar is zeker mooi om te zien. Mijn zus en zwager wonen ( in de zomer) aan de voet van de berg. Ik zag er een aantal jaren terug een lichtje branden in het donker. Toen vroeg ik aan mijn moeder welke dorp is dat? Toen vertelde mijn moeder mij dat het Azrou Akasjaar wordt genoemd en dat je van daaruit alles kan zien. En ik gelijk: Ik wil daar weleens naar toe..
Moeder: ahahaha daar kan je niet komen tenzij je over een helikopter beschikt.
Ik: Nee dus :(

Sram van moi

Idir

#24

Citeerhello,

ha Eghber en Farida Azrou Akasjaar is zeker mooi om te zien. Mijn zus en zwager wonen ( in de zomer) aan de voet van de berg. Ik zag er een aantal jaren terug een lichtje branden in het donker. Toen vroeg ik aan mijn moeder welke dorp is dat? Toen vertelde mijn moeder mij dat het Azrou Akasjaar wordt genoemd en dat je van daaruit alles kan zien. En ik gelijk: Ik wil daar weleens naar toe..
Moeder: ahahaha daar kan je niet komen tenzij je over een helikopter beschikt.
Ik: Nee dus :(

Sram van moi


Er zal toch wel een weg ernaar toe lopen...?

naoual-gzeneya

Citaat van: E3ber_Tastite op 03/05/2004 om 13:46:24
Ik vind azrou akchar ontzettend mooi, het is een van de grootste berg van Arif, en van daaruit kan je zelfs spanje zien. DE berg zit in izenayen gebied en er staat een zendmast op. Op die berg zit bijna het hele jaar sneeuw op. Wat ik daar vooral mooi vind, zijn de drie waterbronnen die daaruit springen, de ene waterbron stroomt warm water uit uit de andere lauw water en uit de andere weer super koud water. Het enige nadeel van dit gebied is dat het heel moeilijk bereikbaar is, maar aan de andere kant is het zeker de moeite waard.


In welke dorp in de izeneyen is die berg te vinden

E3ber_Tastite

Citaat van: naoual-gzeneya op 22/08/2006 om 18:28:39
Citaat van: E3ber_Tastite op 03/05/2004 om 13:46:24
Ik vind azrou akchar ontzettend mooi, het is een van de grootste berg van Arif, en van daaruit kan je zelfs spanje zien. DE berg zit in izenayen gebied en er staat een zendmast op. Op die berg zit bijna het hele jaar sneeuw op. Wat ik daar vooral mooi vind, zijn de drie waterbronnen die daaruit springen, de ene waterbron stroomt warm water uit uit de andere lauw water en uit de andere weer super koud water. Het enige nadeel van dit gebied is dat het heel moeilijk bereikbaar is, maar aan de andere kant is het zeker de moeite waard.


In welke dorp in de izeneyen is die berg te vinden

Bij de Asht A3ru 3issa.


yadjis-ou-riffi

#28
.mooi man